Tu RiotAether i DyQuill z informacjami od zespołu deweloperów rozgrywki! Wszyscy pracują ciężko, żeby skończyć prace nad tymi zmianami, więc my będziemy waszymi przewodnikami przez to wczesne spojrzenie na patch 8.11.
Za dwa patche wprowadzimy szereg zmian w przedmiotach, statystykach i runach dla strzelców. Choć nie będzie żadnych zmian w umiejętnościach bohaterów, to wprowadzane poprawki sprawią, że wybierane będę inne przedmioty i runy. Gdy wszystko trafi już do gry, zobaczycie więcej stylów gry strzelców, a nie tylko „obrażenia krytyczne albo eksplozywne w późnej fazie gry”.
Dziś prezentujemy wczesny podgląd tych zmian, żebyście mieli mnóstwo czasu na tworzenie teorii. Żeby zobaczyć bardziej tradycyjny blog od dewelopera związany z tymi zmianami i ogólnie ze strzelcami, udajcie się tutaj.
Krótka informacja o środku sezonu
Przez ostatnie sześć miesięcy mieliście dużo nowości do ogarnięcia (a my dużo informacji do przekazania). W ostatnim przedsezonie wprowadziliśmy zrekonstruowane runy — największą aktualizację rozgrywki League, jaką wypuściliśmy na raz. Potem wrzucaliśmy duże zmiany do patchów z parzystymi numerami, jak np. zmiana przedmiotów z mocą umiejętności w patchu 8.4 i runy kluczowej Zdobywcy w patchu 8.6 — zmiany, które normalnie zostałyby wprowadzone w środku sezonu.
Gdybyśmy do tego opublikowali coś wielkiego i rzucającego się w oczy jak Herold czy Smoki Żywiołów, to trochę mogłoby być tego za dużo, więc w roku 2018 śródsezonowy patch nie będzie wielkim patchyskiem. Nie będzie to też jednak mały patchuś, bo wciąż wprowadzamy duże zmiany, jak poprawki strzelców, o których tu mówimy. Patch 8.11 nie będzie jednak szczególnie większy niż pozostałe patche na drodze do przedsezonu.
Runy
Przedmioty
Ostrze Nieskończoności
„Strzelcy bazujący na obrażeniach krytycznych będą musieli dłużej czekać, żeby się wyskalować”.
Zapał i wszystkie ulepszenia
„Kosztują więcej. Szansa na trafienie krytyczne nie zdominuje alei tak wcześnie”.
USUNIĘTO Płaszcz Zręczności
„Oba jego ulepszenia przechodzą aktualizację, więc nie jest już dłużej potrzebny. Żegnaj, Płaszczu Zręczności!”
Klinga Burzy
„Uderzaj mocno, a potem uderzaj szybko.”
Złodziej Esencji
„Supersynergia do rzucania czarów”.
Pozdrowienia Lorda Dominika
„Teraz zadaje obrażenia również przez podstawowy pancerz”.
Ostatni Szept
„Teraz również zapewnia całkowite przebicie pancerza”.
USUNIETO Pogromca Olbrzymów
„Lord Dominik już go nie potrzebuje, więc odchodzi z gry, tak jak Płaszcz Zręczności”.
Wezwanie Kata i Śmiertelne Przypomnienie
„Do ustalenia. Więcej informacji wkrótce!”
Statystyki
Liczby te są różne dla wszystkich bohaterów, ale ogólnie dolni strzelcy oddają część swojej siły w alei w zamian za więcej mocy później. (Quinn, Kindred i Graves grają na innych pozycjach, więc dopracowywanie ich wg standardów dolnej alei bardziej zaszkodziłoby niż pomogło).
„Wymiany w alei są istotniejsze, ale późniejszy potencjał do wysadzania przeciwnika w powietrze jest mniejszy”.
- -5 pkt. pancerza
- -2 pkt. podstawowej regeneracji zdrowia
- Od +6 do +15 pkt. podstawowego zdrowia (bohaterowie, którzy nie zadają obrażeń nękając zyskują większą premię)
- +6 pkt. przyrostu zdrowia
„Mniej obrażeń od ataku na początku, więcej później”.
- -4 pkt. podstawowych obrażeń od ataku
- +0,7 pkt. przyrostu obrażeń od ataku
- Kiedy wejdzie patch 8.11, jeśli ostatniemu ciosowi zadanemu stworowi zabraknie 4 lub mniej pkt. obrażeń, żeby go zabić, i tak go zgarniecie. Asysta zadawania ostatnich ciosów będzie stopniowo eliminowana w kolejnych patchach.
W układance 8.11 jest mnóstwo puzzli, ale jeśli nie możecie się doczekać, żeby wypróbować nowe style gry strzelców, to będzie właściwy moment. Dajcie nam znać, co będzie waszym zdaniem najlepsze!