Na serwer testowy PBE wprowadzona została ogromna aktualizacja przynosząca ze sobą pierwszą porcję zmian związaną z nadchodzącym przed-sezonem 2016. Przegląd nowości zacznijmy od nowego skina nazwanego Victorious Sivir, który będzie nagrodą za uzyskanie przynajmniej golda w rankedach w bieżącym sezonie. Wspomniana skórka prezentuje się następująco:
Nowy patch przyniósł ze sobą także nowego potwora w jungli zwanego Rift Herald, który pojawia się w jamie Barona. Więcej szczegółów na jego temat znaleźć możecie poniżej:
Lokacja/Czas:
- Potwór ten spawnuje się w jamie Barona
- Po raz pierwszy pojawia się on w 4 minucie
- Jego respawn trwa 5 minut
- Potwór ten znika w 19:45 chyba, że znajduje się on w walce, jednak musi on zniknąć w 19:55 bez względu na wszystko
Szczegóły pojedynku:
- Potwór ten wyprowadza tylko meele ataki, jednak będzie uderzał naprawdę mocno. Żeby się z nim zmierzyć trzeba będzie być gotowym przyjąć na siebie cios
- Jego oko co jakiś czas będzie się otwierać narażając go na dodatkowy true damage od ataków w plecy równy 12% maksymalnego HP Rift Heralda
- Będzie on przyjmował 35% mniej obrażeń od zasięgowych ataków
Szczegóły związane z nagrodą:
- +50 golda dla każdego członka teamu, który go zabił
- Zabójca dostanie dodatkowo buff nazwany “Doom’s Eve”:
- Wszystkie obrażenia (za wyjątkiem true damage’a) zwiększane są o 10%, + 40 MS
- Wzmocnienie do recallu identyczne z tym otrzymywanym od Barona
- Wzmocnienie ofensywnej mocy minionów tak samo jak Baron Buff z dodatkowym zwiększeniem Attack Speedu. Buff ten nie wzmacnia jednak defensywy minionów. – Buff ten znika po śmieci posiadającego go championa. Zabicie Rift Heralda przyznaje nam 2 stacki Devouera. Sam Buff trwa 2 minuty.
Wprowadzone zmiany dotknęły również drzewa specjalizacji i między innymi na końcu każdego drzewka dodano kluczową, bardzo potężną specjalizację. Dokładny opis właśnie kluczowych specjalizacji znaleźć możecie poniżej:
Drzewko defensywne:
- Bond of Stone: 4% redukcji obrażeń. Jeśli w pobliżu przebywa sojusznik, bonus jest podwajany oraz przyjmujesz 8% obrażeń za swojego towarzysza (efekt wyłącza się gdy twoje zdrowie spada poniżej 15% maksymalnego stanu).
- Grasp of the Undying: twój następny auto atak kradnie przeciwnikowi 3% twojego maksymalnego HP. Umiejętność odnawia się co 4 sekundy.
- Strength of the Ages: Zabicie oblężniczego miniona lub dużego potwora w dżungli przez ciebie lub sojusznika dodaje permamentnie 25 oraz 10 HP. Maksymalnie można w ten sposób zdobyć 300 dodatkowych punktów zdrowia. Po osiągnięciu wartości maksymalnej zabijanie tych stworów przywraca 100HP.
Drzewko użytkowe:
- Windspeaker’s Blessing: Tarcze i heale, których używasz są o 10% silniejsze. Do tego wzmacniają one armor i magic ressist o 15% przez 3 sekundy po użyciu. Efekt nie działa na twojej postaci.
- Thunderlord’s Decree: Co trzeci atak lub umiejętność użyta na wrogim championie wywoła wyładowanie na obszarze wokół niego, które zada 10x poziom+20% bonusowego AD + 10% AP magicznych obrażeń. Czas odnowienia – 30 sekund.
- Stormraider’s Surge: Zadanie obrażeń wynoszących co najmniej 30% maksymalnego HP przeciwnika w przeciągu 2 sekund przyspieszy twoją postać o 35% przez 3 sekundy. Czas odnowienia – 10 sekund.
Drzewko ofensywne:
- Deathfire Touch: Twoje umiejętności zadadzą przeciwnikowi dodatkowe 6 + 50% bonusowego AD + 20% AP magicznych obrażeń przez 3 sekundy. (Efekt dla umiejętności AOE oraz zadających obrażenia rozłożone w czasie będzie o połowe krótszy).
- Warlord’s Bloodlust: Uderzenie krytyczne uleczy twoją postać o 15% zadanych obrażeń oraz zwiększy prędkość ataku o 20% na 4 sekundy. Czas odnowienia – 2 sekundy.
- Fervor of Battle: Każdy auto atak doda 1 ładunek zapału na 5 sekund (maksymalnie można mieć ich 10). Każdy ładunek doda ci od 1 do 8 AD zależnie od poziomu.
Podstawowe specjalizacje również dotknęły zmiany:
Defensywne poziom 1 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Recovery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 regeneracji HP co 5 sekund.
- Unyielding: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% odporności na magię i pancerza
Defensywne poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Tough Skin:Otrzymujesz 2 punkty obrażeń mniej od podstawowych ataków bohaterów i potworów w jungli.
- Explorer: +12 prędkości ruchu na rzece i w krzakach.
Defensywne poziom 3 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów)
- Runic Armor: Wzmacnia wszystkie tarcze i efekty lecznicze użyte na tobie o 1.6%/3.2%/4.8%/6.4%/8% (wzmocnione zostają także lifestal i regeneracja HP).
- Veteran’s Scars: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% dodatkowego HP.
Defensywne poziom 4 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Insight: Summoner spelle mają skrócony cooldown 15%.
- Perseverance: +50% regeneracji HP. Bonus wzrasta do 200% jeśli twoje HP spadło do 20%.
Defensywne poziom 5 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów)
- Swiftness: +3%/6%/9%/12%/15% Tenacity i odporności na spowolnienia.
- Legendary Guardian: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 dodatkowego pancerza i odporności na magię za każdego wrogiego championa w pobliżu.
Użytkowe poziom 1 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Wanderer: +0.6%/1.2%/1.8%/2.4%/3% dodatkowej szybkości ruchu poza walką.
- Savagery: Podstawowe ataki oraz umiejętności atakujące tylko 1 cel zadają dodatkowe 1/2/3/4/5 obrażeń dla minionów i potworów z dżungli.
Użytkowe poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Runic Affinity: Wydłuża czas trwania buffów o 15%.
- Secret Stash: Mikstury, eliksiry itd. działają o 10% dłużej. Oprócz tego mikstury zostają zastąpione przez ciasteczka, które dodatkowo przywracają natychmiastowo 20 HP i 10 many zaraz po użyciu.
Użytkowe poziom 3 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Merciless: Wzmacnia obrażenia dla przeciwników poniżej 40% Hp o 1/2/3/4/5%.
- Meditation: Co 5 sekund przywraca 0.3%/0.6%/0.9%/1.2%/1.5% twojej brakującej many.
Użytkowe poziom 4 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Bandit: Daje 1 monetę za każdego miniona zabitego przez sojuszników. Do tego daj 3 monety(lub 10 jeśli jesteś postacią walczącą wręcz) za trafienie przeciwnego championa auto atakiem. Nie możesz jednak dostać złota za trafienie przeciwników częściej niż raz na 5 sekund.
- Dangerous Game: Zabójstwa i asysty przywracają 5% twojego brakującego HP i many.
Użytkowe poziom 5 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Precision: Zyskujesz dodatkowe 0.6/1.2/1.8/2.4/3 i .06/.12/.18/.24/.3 pancerza i przebicia odporności na magię co poziom.
- Intelligence: Redukcja cooldownów o 1%/2%/3%/4%/5% i zwiększa maksymalną wartość redukcji cooldownów o 1%/2%/3%/4%/5%. Innymi słowy maksymalna wartość cdr wynosi wtedy 41-45%.
Ofensywne poziom 1 (maksymalnie w obie specjalizacje możemy przyznać w sumie 5 punktów):
- Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4% szybkości ataku
- Sorcery: Wzmacnia obrażenia z umiejętności o 0.4/0.8/1.2/1.6/2.0%.
Ofensywne poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Double Edged Sword: Walczący wręcz- Zwiększa zadawane obrażenia o 3%, ale zwiększa przyjmowane o 2%. Postacie zasięgowe – zadawane oraz przyjmowane obrażenia wzrastają o 2%.
- Feast: Zabicie jednostki przywraca 20 HP. Czas odnowienia – 20 sekund.
Ofensywne poziom 2 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Vampirism: +0.5/1.0/1.5/2.0/2.5% kradzieży życia i wampiryzmu zaklęć.
- Natural Talent: +2/4/6/8/10 AD i +3/6/9/12/15 AP na poziomie 18
Ofensywne poziom 4 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Bounty Hunter: Każde zabójstwo zwiększa zadawane obrażenia o 1%.
- Oppressor: Zadajesz 2,5% więcej obrażeń dla postaci, których ruch został utrudniony (stun, snare, slow itd.).
Ofensywne poziom 5 (możemy wybrać tylko jedną z dwóch wymienionych tu specjalizacji):
- Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% penetracji pancerza
- Piercing Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% penetracji magicznej
Bardzo dużo zmian dotyczy również balansu gry, dlatego bez większego przedłużania od razu teraz do nich przejdziemy (z racji na ogromny rozmiar zmian, część mniej istotnych modyfikacji nie została przetłumaczona):
Ogólne Zmiany
- Ilość złota, z która zaczynają wszyscy gracze została zwiększona do 500
- Z gry usunięte zostało Homeguard Enchantment, ale efekt itemu jest od teraz obecny automatycznie dla wszystkich graczy po 20 minucie – ta zmiana planowana jest dopiero na patch 5.23
- Wartość efektu Grevious Wound została zmniejszona z 50% do 40%
- Miniony spawnują się teraz 15 sekund wcześniej
- Miniony tracą od teraz zainteresowanie wrogami znajdującymi się w jungli lub w rzece
- Dodano nowy wskaźnik pokazujący się kiedy, któryś z graczy znajduje się na killing spree
Ashe
- Bazowa ilość many została zwiększona z 231.8 do 280
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 35 do 32
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.088 do 56.508
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 2.85 do 2.26
- Bazowa wartość spowolnienia została zmniejszona z 5/11/17/23/29/35% do 5/9/13/17/21/25%
- Bonusowe obrażenia z pasywa nie są już dłużej liczone jako uderzenia krytyczne (sama ilość bonusowych obrażeń pozostała niezmieniona)
- Uderzenia Krytyczne Ashe (które od teraz zdarzają z taką samą częstotliwością co w przypadku innych postaci) zadają tylko obrażenia równe 1.0 całkowitego AD (zamiast 2.0), jednak nakładają one spowolnienie o podwójnej wartości (10/18/26/34/42/50%), które maleje z czasem do bazowej wartości
- Bonus do wartości spowolnienia został usunięty
- Umiejętność ta nie może od teraz zostać użyta kiedy nie posiadamy 5 stacków Focusa, a same stacki nie są zdobywane w momencie kiedy spell ten jest aktywny
- Czas odnowienia został usunięty
Caitlyn
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.04 do 55.66
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.0 do 2.18
- Caitlyn może od teraz wystrzelić Headshota z podwójnego zasięgu w cel, który został przez nią uwięziony lub złapany w sieć poprzez wyprowadzenie w niego auto-ataku (ten Headshot jest niezależny od normalnego)
- Obrażenia zadawane przez pasyw nie ignorują już dłużej 50% bonusowego armora celu
- Obrażenia z Headshota skalują się od teraz z szansą na uderzenie krytyczne (a więc posiadając 50% szansy na uderzenie krytyczne, nasz Headshot zada 100% bonusowych obrażeń) i obrażeniami zadawanymi przez uderzenie krytyczne
- Umiejętność ta minionom zadaje obrażenia równe 250% całkowitego AD
- Ilość obrażeń zadawanych pierwszemu celowi została zwiększona z 20/60/100/140/180 (+1.3 AD) do 25/70/115/160/205 (+1.6 AD)
- Wystrzeliwany pocisk jest od teraz znacznie węższy, jednak po trafieniu pierwszego celu rozszerza się on do starej szerokości (liczba obrażeń zadawanych przez szerszy pocisk jest mniejsza o 40%)
- Umiejętność ta zawsze zadaje pełną liczbę obrażeń przeciwko wrogom ujawnionym przez pułapkę
- Koszt many został zmniejszony z 30 do 20
- Czas odnowienia został zastąpiony czasem ładowania równym 45/32.5/20/12.5/10 sekund
- Czas przez jaki złapany wróg jest unieruchomiony został zwiększony z 1.5 do 2 sekund
- Czas przez jaki pułapki pozostają na polu bitwy został zmniejszony z 4 minut do 90 sekund
- Maksymalna ilość rozstawionych pułapek została zwiększona z 3 do 3/3/4/4/5
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/130/180/230/280 do 70/110/150/190/230
- Czas trwania spowolnienia został zmniejszony z 1/1.25/1.5/1.75/2 do 1 sekundy
- Wystrzeliwana siatka jest od teraz odrobinę węższa, mniejsza i wolniejsza
Corki
- Bazowa ilość many została zwiększona z 305.16 do 350.16
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 37 do 34
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.24 do 56
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.5
- Obrażenia zadawane przez tę umiejętność nie są już dłużej true damagem
- Dodano nowy efekt: “Połowa obrażeń zadawanych przez auto-ataki Corkiego zmieniana jest na magiczne obrażenia”
- Dodano nowy efekt: “Po początkowych 8 minutach w pobliżu fontanny pojawia się Paczka. Podniesienie jej da nam tymczasowy 50% bonus do prędkości poruszania się nie będąc w zwarciu i ulepszy naszą Valkyrie do Special Delivery”
- Czas ładowania nowej paczki po dostarczeniu starej wynosi 4 minuty
- Zasięg został zmniejszony z 800 do 600
- Special Delivery: Corki przelatuje wielki dystans zrzucając za sobą bomby, które odpychają przeciwników i zostawiając za sobą ognisty ślad, który pozostaje na polu bitwy przez 5 sekund. Ślad ten spowalnia przeciwników o 90% i zadaje im 30-100 (+1.5 bonusowego AD,+0.2 AP) magicznych obrażeń na sekundę
- Ilość zmniejszanego armora na sekundę została zmniejszona z 2/4/6/8/10 do 1/2/3/4/5
- Od teraz umiejętność ta zmniejsza również liczbę magic resistów wrogów o 1/2/3/4/5 na sekundę
- Zmniejszenie armora/magic resist stackuje się ze sobą i pozostaje na wrogu przez 2 sekundy
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 100/180/260 (+0.3 AP, +0.2/0.3/0.4 AD) na 100/140/180 (+0.3 AP, +0.2/0.5/0.8 AD)
(The Package, Valkyrie Mega, Big One)
Draven
- Bazowa ilość many została zwiększona z 310.56 do 360.56
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 42 do 39
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 2.7 do 1.5
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.38 do 55.8
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.5 do 2.91
- Klatki auto-ataków zostały poprawione o 30%
- Prędkość toporów rzucanych podczas wyprowadzania auto-ataków została zmniejszona z 1700 do 1600
Ezreal
- Bazowa ilość many została zwiększona z 310.6 do 360.6
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 45 do 42
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.24 do 55.66
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Wartość efektu redukującego czas odnowienia została zwiększona z 1 do 1.5 sekundy
- Czas odnowienia został zwiększony z 6.0/5.5/5.0/4.5/4.0 do 6.5/6.0/5.5/5.0/4.5 sekundy
- Czas odnowienia został zwiększony z 19/17/15/13/11 do 19.0/17.5/16.0/14.5/13.0 sekund
Graves
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość movement speedu została zwiększona z 330 do 345
- Wartość przyrostu armoru na poziom została zwiększona z 3.2 do 3.4
- Wartość przyrostu magic resist na poziom została zwiększona z 0 do 1.25
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.2 do 62.83
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.1 do 2.41
- Zasięg auto-ataków został zmniejszony z 525 do 425
- Graves musi przeładować swój shotgun kiedy zabraknie mu amunicji. AS zmniejsza czas przeładowania tylko odrobinę, jednak znacząca zmniejsza on czas pomiędzy auto-atakami
- Podczas wyprowadzania auto-ataków Graves wystrzeliwuje 4 pociski (8 w przypadku uderzeń krytycznych). Uderzona jednostka otrzymuje obrażenia równe 75-110% AD (+ 25-33% za każdą dodatkową kulę)
- Pociski Gravesa nie przechodzą przez jednostki. Jednostki nie będące championami, które zostały trafione przez wiele kul są dodatkowo odpychane.
- Graves wystrzeliwuje prochowy pocisk, który zadaje 60/80/100/120/140 (+0.75 bonusowego AD) fizycznych obrażeń przeciwnikom znajdującym się w linii prostej.
- Po 2 sekundach lub w momencie zderzenia pocisku ze ścianą, pocisk ten wybucha zadając 90/155/220/285/350 (+0.4/0.6/0.8/1.0/1.2 AD) fizycznych obrażeń wszystkim pobliskim wrogom
- Koszt many: 50/55/60/65/70
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
- Czas odnowienia został zwiększony z 20/19/18/17/16 sekund do 26/24/22/20/18 sekund
- Dym od teraz w pełni uniemożliwia wrogom zobaczenie co się dzieje poza wyznaczoną strefą
- Od teraz spowolnienie jest nakładane tylko przy zderzeniu
- Czas odnowienia został zmniejszony z 22/20/18/16/14 do 18/17/16/15/14 sekund
- Od teraz umiejętność ta nie przyznaje już bonusu do Attack Speedu – za to resetuje ona auto-atak
- Od teraz użycie tej umiejętności przyznaje Gravesowi jedną łuskę, a dodatkowo przyznaje mu efekt True Grita zwiększającego mu armor/magic resist o 10/15/20/25/30 (efekt ten stackuje się do 4 razy) – efekt ten może być odnawiany poprzez atakowanie wrogów nie będących minionami
- Wartość redukcji czasu odnowienia przy trafieniu auto-ataku została zmniejszona z 1 do 0.5 sekundy – za to każdy pocisk może aktywować ten efekt
- Wartość przelicznika na obrażenia zadane przez pocisk z bonusowego AD została zmniejszona z 1.5 do 0.75
- Wartość przelicznika na obrażenia zadane przez wybuch z bonusowego AD została zmniejszona z 1.2 do 0.6
- Od teraz użycie tej umiejętności dodatkowo odpycha Gravesa
Wskaźnik amunicji wyświetlany jest pod paskiem HP
Jinx
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.04 do 58.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Od teraz efekt pasywa może się stackować zwiększając ilość Attack Speedu o 15% za stack (bonus do prędkości poruszania się nie stackuje się)
- Czas trwania został zwiększony z 4 do 6 sekund
- Jinx od teraz otrzymuje -15% Attack Speedu podczas korzystania z wyrzutni rakiet
Kalista
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.3 do 2.8
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.5 do 62.95
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.5 do 2.91
- Zasięg skoku skaluje się z tierem butów (tak jak na serwerach live), jednak szybkość skoku skaluje się tylko z ilością AS/spowolnieniami
Kog'Maw
- Bazowa ilość many została zwiększona z 298.88 do 348.88
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 41 do 38
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 52.04 do 59.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Umiejętność ta nie przyznaje już dłużej bonusu do prędkości poruszania się
- Wartość bonusu do Attack Speedu otrzymywanego z pasywa została zwiększona z 10/15/20/25/30% do 10/20/30/40/50%
Dodano koszt many wynoszący 40- Czas odnowienia został zmniejszony z 17 do 13/11.5/10/8.5/7 sekund
- Czas trwania umiejętności został zmniejszony z 8 do 6 sekund
- Ilość przyznawanego zasięgu została zmniejszona z 130/150/170/190/210 do 90/120/150/180/210
- Dodano nowy efekt: “W czasie trwania umiejętności Kog’Maw otrzymuje +100% Attack Speedu, a czas castowania jego umiejętności jest skracany o połowę”
- Dodano nowy efekt: “W trakcie trwania umiejętności maksymalna możliwa ilość Attack Speedu jest podwajana”
- Ilość zadawanych obrażeń przez auto-ataki Kog’Mawa w trakcie trwania umiejętności została zmieniona z 1.0 AD (+2/3/ 4/5/6% (+ 1% za każde 100 AP) maksymalnego HP przeciwnika ) na 1.25 % za każde 100 AD (+7.5% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu – od teraz w trakcie trwania umiejętności auto-ataki Kog’Mawa zadają magiczne obrażenia
- Wartość spowolnienia została zmniejszona z 20/28/36/44/52 % do 20/28/36/42/50%
- Bazowy koszt many został zwiększony z 40 do 50
- Ilość many, o którą koszt zwiększany jest przy każdym kolejnym użyciu umiejętności w krótkim czasie została zwiększona z 40 do 50
- Czas w jakim mamy wizję na trafionego wroga został zmniejszony z 4 do 2 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 80/120/160 (+ 0.3 AP, + 0.5 Bonusowego AD) na 70/110/150 (+0.25 AP, +.75 bonusowego AD)
- Dodano nowy efekt: “Ilość zadawanych obrażeń jest podwajana w momencie trafienia celu posiadającego 25-50% HP i potrajana w przypadku trafienia wroga mającego poniżej 25% HP”
Lucian
- Bazowa ilość many została zwiększona z 298.88 do 348.88
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 41 do 38
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 52.04 do 59.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Umiejętność ta nie skaluje się od teraz z AS
- Ilość wystrzeliwanych pocisków wynosi od teraz 20/25/30 w zależności od poziomu umiejętności
Miss Fortune
- Bazowa ilość many została zwiększona z 275.84 do 325.84
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 38 do 35
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.01 do 3
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 49.54 do 46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 1
- Auto-atak Miss Fortune zadaje dodatkowe 50-100% całkowitego AD fizycznych obrażeń w momencie zaatakowania nowego celu. Wartość ta jest zmniejszana o połowę w przypadku zaatakowania minionów
- Koszt many został zmniejszony z 30/35/40/45/50 do 30
- Czas odnowienia został zmniejszony z 12 do 8 sekund
- Stary pasyw został usunięty
- Dodano nowy pasyw: “Po 5 sekundach bez otrzymywania obrażeń, Miss Fortune zyskuje bonus do prędkości poruszania się równy 25, a po kolejnych 5 sekundach wartość tego bonusu jest zwiększana do 60/70/80/90/100”
- Aktyw od teraz dodatkowo aktywuje maksymalny bonus do prędkości poruszania się z pasywa
- Wartość bonusu do Attack Speedu z aktywa została zwiększona z 20/30/40/50/60% do 60/75/90/105/120%
- Czas trwania aktywa został zmniejszony z 6 do 3 sekund
- Dodano nowy efekt: “Każde aktywowanie pasywa przedłuża czas trwania bonusu do Attack Speedu z aktywa o 0.75 sekundy (efekt ten podwajany jest w przypadku aktywacji pasywa na wrogim championie)”
- Zasięg został zwiększony z 800 do 1000
- Całkowita ilość wystrzeliwanych fal pocisków została zwiększona do 12/14/16 – czas trwania umiejętności pozostał niezmieniony
- Od teraz pociski wystrzeliwane przez tę umiejętność mogą uderzyć krytycznie zadając 120% obrażeń
- Ilość zadawanych obrażeń na falę została zmieniona z 50/75/125 (+0.1/0.175/0.25 bonusowego AD, + 0.2 AP) na 0 (+0.75 bonusowego AD,+0.2 AP)
Quinn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.04 do 56.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Czas po którym Valor zaznacza wroga jako Vulnerable został ustalony na 8 sekund
- Czas, w którym wróg pozostaje naznaczony został zmniejszony z 4.5 do 4 sekund
- Ilość bonusowych obrażeń została zmieniona z 25-215 (+50% bonusowego AD) na 0 (+25-50% AD)
- Dodano nowy efekt: “Czas odnowienia pasywa jest skracany przez szansę na uderzenie krytyczne”
- Z opisu umiejętności usunięto wzmiankę, że pasyw jest nieaktywny podczas używania ulta
- Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 50
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 70/110/150/190/230 (+ 0.65 bonusowego AD,+ 0.5 AP) na 50/80/110/140/170 (+0.34 bonusowego ad,+.35 AP)- 100/160/220/280/340 (+0.68 bonusowego ad, +0.7 AP) w zależności od ilości brakującego życia celu
- Dodano nowy efekt: “Jeśli Aerial Assault zabije jakąś jednostkę, połowa czasu odnowienia jest zwracana”
- Umiejętność ta nie nakłada już dłużej blinda
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się z pasywa została zmieniona z 20/30/40/50/60 na 20/25/30/35/40%
- Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się i Attack Speedu został zmniejszony z 3 do 2 sekund
- Czas w którym wartość spowolnienia spada został zmniejszony z 2 do 1.5 sekundy
- Koszt many został zmieniony ze 100 na 120/60/0
- Czas odnowienia został zmniejszony z 140/110/80 do 3 sekund
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmieniona z 80/90/100% na 70/100/130%
- Umiejętność ta otrzymała czas castowania równy 2 sekundom
- Od teraz w trakcie trwania umiejętności Quinn nie może atakować ani używać innych ofensywnych umiejętności poza drugim użyciem R
- Otrzymanie obrażeń od turreta lub wrogiego championa, a także wszelkie unieruchamiające efekty przerywają tę umiejętność – innego rodzaju obrażenia lekko spowalniają Quinn
- Ilość zadawanych obrażeń przez Skystrike została zmieniona z 100/150/200 (+0.5 bonusowego AD) na 1.0 całkowitego AD Quinn
- Ilość zadawanych obrażeń nie jest już dłużej zwiększana w zależności od ilości brakującego HP celu
Shaco
- Od teraz umiejętność ta nie sprawia już, że potwory i miniony mają szansę nie trafić swoich ataków
- Od teraz umiejętność ta zmniejsza Attack Speed potworów o 20-30%
Sivir
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 52.04 do 57.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Czas odnowienia jest od teraz naliczany od początku umiejętności, a nie od momentu kiedy stracimy buffa na auto-ataki
- Czas odnowienia został zwiększony z 9/8/7/6/5 do 12/10.5/9/7.5/6 sekund
- Czas trwania buffa na auto-ataki został zmniejszony z 6 do 4 sekund
Tristana
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51.54 do 56.96
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Umiejętność ta od teraz nie skraca czasu odnowienia na E za każdy atak wyprowadzony kiedy jest ona aktywna
- Czas odnowienia tej umiejętności nie jest już skracany za atakowanie celu z nałożonym E
- Czas odnowienia został zmniejszony z 20 do 20/19/18/17/16 sekund
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 80/105/130/155/180 na 60/110/160/210/260
- Usunięto zwiększenie obrażeń za każdy stack E
- Od teraz czas odnowienia resetuje się również przy detonacji E na wrogich championach w momencie kiedy umiejętność ta została w pełni wystackowana
- Od teraz bomba wybucha od razu po nałożeniu 4 stacków (maksymalna ilość)
- Umiejętności Tristany od teraz również nakładają stacki
- Prędkość lotu bomby została zwiększona z 1800 do 2400
Twitch
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49.04 do 55.46
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Czas odnowienia tej umiejętności resetuje się od teraz w momencie gdy wrogi champion z nałożonym pasywem zginie
- Od teraz wejście w stealtha anuluje polecenie wyprowadzenia auto-ataku
- Czas trwania został zmniejszony z 7 do 5 sekund
- Koszt many został zmniejszony ze 100/125/150 do 100
- Czas odnowienia został zmniejszony z 120/110/100 do 90 sekund
- Wartość redukcji obrażeń zadawanych kolejnym celom została zwiększona z 20% do 30%
- Minimalna ilość zadawanych obrażeń pojedynczemu celowi została zmniejszona z 40% do 35%
Urgot
- Od teraz umiejętność ta również zmniejsza rozmiar trafionych przeciwników o 15%
- Użycie tej umiejętności nie zwiększa od teraz ilości posiadanego przez nas Armora/MR o 60/90/120
- Od teraz użycie tej umiejętności zapewnia nam 30/40/50% redukcji obrażeń
Varus
- Bazowa ilość many została zwiększona z 310 do 360
- Wartość przyrostu many na poziom została zmniejszona z 36 do 33
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49.04 do 54.66
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.41
- Od teraz wyświetlany jest zasięg rozprzestrzeniania się tej umiejętności (jest on widoczny zarówno dla Varusa jak i jego wrogów) w momencie gdy spell ten może przejść choćby na jeszcze jedną postac
- Na unieruchomione cele nakładane są 3 stacki W na czas trwania CC’ka
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 150/250/350 do 100/175/250
Vayne
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.46 do 55.88
- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3.25 do 1.66
- Bazowa ilość obrażeń została usunięta
- Wartość przelicznika z HP celu została zwiększona z 4/5/6/7/8% do 6/7.5/9/10.5/12%
- Dodana została minimalna ilość zadawanych obrażeń wynosząca 40/60/80/100/120
Caufield's Warhammer (Nowy Przedmiot)
Corrupting Potion (Nowy Przedmiot)
Crystaline Flask
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Cull (Nowy Przedmiot)
Death's Dance (Nowy Przedmiot)
Doran's Blade
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 70 do 80
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 7 do 8
- Koszt przedmiotu został zwiększony z 440 do 450 sztuk złota
Doran's Shield
- Koszt przedmiotu został zwiększony z 440 do 450 sztuk złota
Eye of the Watchers (Nowy Przedmiot)
Eye of the Oasis (Nowy Przedmiot)
Eye of the Equinox (Nowy Przedmiot)
Elixir of Ruin
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Essence River
Giant Slayer (Nowy Przedmiot)
Guinsoo's Rageblade
Hunter's Machete
Hunter's Potion (Nowy Przedmiot)
Hunter's Talisman (Nowy Przedmiot)
Kircheis Shard (Nowy Przedmiot)
Last Wisper
Lord Dominik's Regards (Nowy Przedmiot)
Mana Potion
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Maw of Malmortius
Mercurial Scimitar
Mortal Reminder (Nowy Przedmiot)
Phantom Dancer (Przedmiot ten został zreworkowany)
Poacher's Knife
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Ranger's Trailblazer
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Rapid Firecannon (Nowy Przedmiot)
Refillable Potion (Nowy Przedmiot)
Ruby Sighstone
Stalker's Blade, Skirmisher's Sabre, i (nowy) Tracker's Knife
- Receptura tego przedmiotu została zmieniona na Hunter’s Talisman + Hunter’s Machete +350g
Stealth Ward
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Sword of the Occult
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Vision Ward
- Koszt tego przedmiotu został zmniejszony do 75 sztuk złota
The Brutalizer
- Przedmiot ten został usunięty z gry
The Dark Seal (Nowy Przedmiot)
Tracker's Knife (Nowy Przedmiot)
Twin Shadows
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Warding Totem (Trinket)
- Od teraz przedmiot ten już przy zakupie posiada dwa ładunki
- Koszt: 2450->2370
- Koszt: 1600->1500
- Aura MR: 15->10
Ancient Coin
- Koszt: 350g
- Ilość złota otrzymywaną za pobliską śmierć miniona: 3->4
Archangel’s Staff
- Koszt: 3000->3100
Ardent Censer
- Koszt: 2100->2200
Athene’s Unholy Grail
- Koszt: 2700->2800
Banner of Command
- Koszt: 2750->2900
Banshee’s Veil
- Koszt: 270->2900
- HP: 450->500
- MR: 60 ->70
BF Sword
- Koszt: 1550->1300
- AD: 50->40
- Koszt: 1400->1650
- Lifesteal: 8%->10%
Blade of the Ruined King
- Koszt: 3250->3400
- Obrażenia z pasywa: 8%->6% obecnego HP celu
Bloodthirster
- AD: 80->75
- Lifesteal nie jest już dłużej unique
- Koszt: 3500->3700
Bami’s Cinder
- Koszt: 1000->1100
Berserker’s Greaves
- Koszt: 1000->1100
- Attack Speed: 25%->30%
Boots of Speed
- Koszt: 325->300
Boots of Swiftness
- Koszt: 1000->800
- MS: 60->65
Brawler’s Gloves
- Szansa na uderzenie krytyczne: 8%-10%
Catalyst
- HP: 200->225
Chain Vest
- Koszt: 750->800
Cloak of Agility
- Koszt: 730->800
- Szansa na uderzenie krytyczne : 15%->20%
Crystalline Bracer
- Koszt: 600->650
Dagger
- AS: 15%->12%
- Koszt: 450->300
Dead Man’s Plate
- Koszt: 2750->2800
Doran’s Blade
- HP: 70->80
- AD: 7->8
- Koszt: 440->450
Doran’s Ring
- Mana regen na 5 sekund: 3->50% bazowej regeneracji many
Doran’s Shield
- Koszt: 440->450
Elixir of Iron
- HP: 0->300
- Usunięto redukcje slowów
Elixir of Sorcery
- Koszt: 400->500
- AP: 40->50
Elixir of Wrath
- Koszt: 400->500
- AD: 25->30
- Bloodlust’s heal : 10%->15%
- Kille nie przedłużają już dłużej czasu trwania tego eliksiru
Enchantment: Distortion
- Flash, Ghost, Teleport CD reduction: 20%->15%
- Flash movement speed bonus: 30%->20%
Enchantment: Runeglaive
- Nowa receptura: Jungle Item + Amp. Tome + Sheen + 140g
- AP: 50->40
- Mana: 200->250
Face of the Mountain
- HP: 500->450
- +2 gold na 10 seconds
- Unique Passive – Heal: 50+1% max HP->50
- Eksplozja tarczy nie zadaje teraz obrażeń ale za to spowalnia trafionych wrogów o 40% na 2 sekundy
Faerie Charm
- Koszt: 180->125
Fiendish Codex
- AP: 30->25
- Koszt: 825->800
Forbidden Idol
- Koszt: 600->550
Frostfang
- Koszt: 865->850
- Nowa receptura: Spellthief’s Edge + Faerie Charm + 375g
- Mana regen 50%->100%
- Generowan gold: 10->15
Frozen Heart
- Koszt: 2600->2800
Frozen Mallet
- Koszt: 3300->2840
- Nowa receptura: J. First + Pickaxe + Ruby Crytstal + 525 gold
- HP: 700->650
- AD: 30->35
- Koszt: 900->1000
Guardian Angel
- Koszt: 2800->2900
- Armor: 50->60
- Magic resist: 50->60
Haunting Guise
- Koszt: 1500->1600
Health Potion
- Koszt: 35->50
Hexdrinker
- Koszt: 1450->1300
- AD: 25->20
- MR:35->30
- Shield: 250->110-280 (w zależności od levelu
Hextech Gunblade
- Usunięto lifesteal i spellvamp
- Nowy Unique Passive – leczymy się o 15% zadanych obrażeń (jest to trzykrotnie mniej efektywne w przypadku AOE)
- Usunięto Reload
Iceborn Gauntlet
- Koszt: 2850->2700
- Armor: 60->65
- Ap: 30->0
- CDR: 10%->20%
- Rozmiar strefy spowolnienia stackuje się z bonusowym armorem
Infinity Edge
- AD: 80->65
- Koszt: 3800->3500
- Damage uderzeń krytycznych jest od teraz zwiększany o 50%
Ionian Boots of Lucidity
- Koszt: 100->800
- CDR: 15%->10% (oddziałuje to na Summoner Spelle
Kindlegem
- Koszt: 850->800
Last Whisper
- Koszt:2300->1300
- Nowa Receptura: Pickaxe + 425g
- AD: 40->25
- Od teraz przedmiot ten daje 30% przebicia armora zamiast możliwość ignorowania 35% armora
- Kodzt: 3000->3200
- Koszt: 3200
- Nowa receptura: Blasting Wand + Sheen + Aether Wisp
- +10% CDR
- Movement speed: 7%
- Koszt: 2750->2500
- Czas trwania tarczy: 5->2 sekundy
- Koszt: 360->350
- Koszt: 3000->3200
- Koszt: 2200->2400
- Nowa Receptura: The Dark Seal + 1000g
- +200 mana
- Od teraz stack przyznaje nam 5 AP, a dodatkowo jeśli mamy przynajmniej 15 stacków otrzymujemy +10% MS. Zabicie championa przyznaje nam 4 stacki a asysta 1 (maksymalna ilość to nadal 30). Przy śmierci tracimy 8 stacków
- Stacking Mechanics reworked
Mercury’s Treads
- Koszt: 1200->1100
- Tenacity: 35%->20%
Mikael’s Crucible
- Koszt: 2450->2300
- MR: 40->35
Morellonomicon
- Koszt: 2300->2550
Nashor’s Tooth
- Attack speed: 40%->50%
Negatron Cloak
- Koszt: 800->720
- Magic Resist:45->40
Ninjas Tabi
- Armor:25->30
- Koszt:1000->1100
Nomad’s Medallion
- Total cost reduced to 850 from 865
- Now Builds out of Ancient Coin + F. Charm + Rejuv. bead + 225g.
- No longer grants 10 movement speed
- No longer grants +2 gold per 10 seconds
- Mana regen increased to 50% from 25% base mana regen.
- Unique Passive FAVOR gold granted increased to 6 from 4.
Ohmwrecker
- Total cost increased to 2650 from 2600
Phage
- Cost lowered to 1250 from 1325
- AD lowered to 15 from 20
Quicksilver Sash
- Cost increased to 1300 from 1250
Rabadon’s Deathcap
- Total cost increased to 3800 from 3500.
Randuin’s Omen
- Health increased to 450 from 400
- Total cost increased to 3000 from 2700
Raptor Cloak
- Recipe changed to Rejuv. Bead + Chain Vest + 250g
Ravenous Hydra
- Cost increased to 3600 from 3300
- You can now freely exchange Ravenous Hydra and Titanic Hydra
Recurve Bow
- Total cost lowered to 1000 from 1100
- Attack Speed lowered to 25% from 30%
- On hit damage increased to 15 from 10
Rejuvenation Bead
- Cost lowered to 150g from 180g
Relic Shield
- Cost reduced to 350 from 365
- Now Grants +2 gold per 10 seconds
Righteous Glory
- Total cost increased to 2600 from 2400
Rod of Ages
- Total cost increased to 3000 from 2700
- AP increased to 80 from 60
Runaan’s Hurricane
- Now Builds out of Zeal + Recurve Bow + 300g
- Attack speed reduced to 35% from 70%
- Now grants 35% critical chance
- Now grants 5% movement speed
- On hit damage increased to 15 from 10
- On hit damage now 25% of attack damage and can crit from 50% of AD.
Rylai’s Crystal Scepter
- Total cost increased to 3200 from 3000
Sapphire Crystal
- Mana increased to 250 from 200.
- Cost lowered to 350 from 400.
Seeker’s Armguard
- AP lowered to 20 from 25
- Armor lowered to 20 from 30
Sheen
- Cost reduced to 1050 from 1250
- No longer grants 25 AP
- Mana increasead to 250 from 200
- Now grants 10% CDR
Sightstone
- Total charges down to 3 from 4
- Ward duration reduced to 150 seconds from 180 seconds
Spectre’s Cowl
- Total cost lowered to 1100 from 1200
- MR lowered to 35 from 40
Spellthief’s Edge
- Passive’s gold generation increased to 8 from 5.
- Total cost reduced to 350g from 365g
Spirit Visage
- Total cost increased to 2800 from 2700
- HP increased to 500 from 400
- MR increased to 70 from 60
Statikk Shiv
- Recipe now Zeal + Kircheis Shard +550g
- Attack speed lowered to 35% from 40%
- Critical Strike increased to 30% from 20%
- Movement speed lowered to 5% from 6%
- Unique Passive – Shiv Lightning
- damage now 50-150 based on level
- Can now hit up to 5 targets from 4
- Deals 50% bonus damage to minions
Stalker’s Blade, Skirmisher’s Sabre, and [new] Tracker’s Knife
- Now build out of [Hunter’s Talisman + Hunter’s Machete +350g.]
- Total cost increased to 1050g from 850g
Sterak’s Gage
- Now builds from J. Fist + Ruby Crystal + Long Sword + 750g
- Total cost lowered to 2540 from 2550
Stinger
- Gold cost lowered to 1200 from 1250
- Attack Speed increased to 50% from 40%
Sunfire Cape
- Total cost increased to 2700 from 2600
- Health increased to 500 from 450
Talisman of Ascension
- Total cost increased to 2200g from 2100g
- No longer grants 20 movement speed
- No longer grants 2 gold per 10
- Unique passive Favor gold increased to 6 per nearby minion death from 4.
- Unique Active cooldown increased to 60 seconds from 40 seconds.
Targon’s Brace
- Total cost 850g to 865g
- Recipe changed to Relic Shield + Rejuv. Bead + 350g
- +2 gold per 10 seconds
Tear of the Godess
- Total cost increased to 750 from 720
The Black Cleaver
- Price increased to 3500 from 3000
- Recipe now Phage + C. Warhammer + 1150g
- AD increased to 55 from 40
- Health reduced to 300 from 400
- Total cost increased to 2350 from 2300
Tiamat
- Cost reduced to 1250 from 1900g
- Recipe now [Pickaxe + Rejuv bead] from [Pickaxe + Long Sword + Rejuv bead x2]
- AD reduced to 30 from 40
- HP regen reduced to 50% from 100%
- Unique Passive – Cleave removed.
Titanic Hydra
- Total cost increased to 3440 from 3300
- Recipe changed to Tiamat + Jaurim’s Fist + 1150g
- Health increased to 450 from 400
- Can now be exchanged with Ravenous Hydra for free.
Trinity Force
- Now includes 10% CDR
- Mana increased to 250 from 200
- Movement speed reduced to 5% from 8%
- Crit chance increased to 20% from 10%
- Attack Speed lowered to 15% from 30%
- Attack damage lowered to 25 from 30
- AP lowered to 0 from 30
Vampiric Scepter
- Total cost increased to 900g from 800g
- Attack damage increased to 15 from 10
- Lifesteal increased to 10% from 8%
Vision Ward
- Price reduced to 75g from 100g.
- Total cost increased to 2650 from 2500
- Armor lowered to 40 from 45
Warmog’s Armor
- Gold cost increased to 2850 from 2750
- Health increased to 850 from 800
Will of the Ancients
- Total cost lowered to 2300 from 2500
Wit’s End
- Total cost increased to 2800 from 2550
- Magic resist increased to 30 from 40
- Attack Speed lowered to 40% from 50%
- On hit damage lowered to 40 from 42
Youmuu’s Ghostblade
- Total cost increased to 3200g from 2700g
- Recipe changed to include two new items + gold.
- No longer grants +15% crit chance
- Attack damage increased to 65 from 30
Zeal
- Total cost increased to 1200 from 1100
- Attack speed lowered to 15% from 20%
- Crit Chance increased to 20% from 10%
Zeke’s Harbinger
- Gold Cost increased to 2350 from 2250
Zephyr
- Total cost reduced to 2600g from 2850g
- Attack speed lowered to 40% from 50%
Zeal
- Gold Cost increased to 1200 from 1100
- Attack speed lowered to 15% from 20%
- Crit increased to 20% from 10%
Zhonya’s Hourglass
- Cost increased to 3200 from 3000
- AP reduced to 80 from 100
- Armor reduced to 45 from 50
Zz’Rot Portal
- Gold cost reduced to 2700 from 2750
- Health Regen reduced to 125% from 150%
Trinkets
Scrying Orb (Blue Trinket)
- Removed
Sweeping Lens (Red Trinket)
- Cast range and Sweep radius now improve with level.
- Can now be updated with the Oracle Alteration at level 9
Warding Totem
- Starts with ability to hold 2 charges
- Ward distance and recharge time now improve with level
- Can now be upgraded with the Farsight alteration at level 9
Inner/Outer Turret
- Ilość HP została zwiększona z 1000/1300 do 3500
- Ilość armora/MR została zmniejszona ze 100 do 0
Nexus/Inhibitor
- Ilość HP została zwiększona z 1300/1500 do 4000
- Ilość armora/MR została zmniejszona ze 1000 do 0
Crimson Raptor
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 140 do 130
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 41 do 62
Raptor
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 250 do 225
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 5 do 0
Greater Murk Wolf
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 142 do 132
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 53 do 68
- Zasięg auto-ataku został zwiększony ze 125 do 175
Murk Wolf
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 420 do 380
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 6 do 0
Ancient Krug
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 150 do 140
- Ilość przyznawanego złota została zwiększona z 60 do 81
- Zasięg auto-ataku został zmniejszony z 190 do 150
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 73 do 68
Krug
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 540 do 500
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 12 do 0
- Bazowa ilość magic resist została zwiększona z -10 do 0
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 35 do 32
Gromp
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 200 do 190
- Ilość przyznawanego golda została zwiększona z 62 do 86
- Bazowa ilość magic resist została zmniejszona z 0 do -10
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 83 do 75
Blue Sentinel
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 90 do 100
- Ilość przyznawanego golda została zwiększona z 36 do 58
- Bazowa szansa na uderzenie krytyczne została zmniejszona z 1 do 0
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 20 do 10
Sentinels
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 400 do 375
- Bazowa ilość Magic Resist została zwiększona z 0 do 10
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 8 do 0
Red Brambleback
- Ilość przyznawanego XP została zmniejszona ze 90 do 100
- Ilość przyznawanego golda została zwiększona z 36 do 58
- Wartość przyrosut AD na poziom została zmniejszona z 1 do 0
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 20 do 10
Cinderlings
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 400 do 375
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 8 do 0
- Bazowa ilość magic resist została zwiększona z 0 do 10
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/10/1029-pbe-update.html