Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 7.23. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi już ujawnioną nową bohaterkę, a także aż trzy nowe skórki z serii PROJECT
Przegląd nowości z tej aktualizacji rozpocznijmy właśnie od nowego championa:
Zoe
Umiejętności i statystyki
Statystyki:
- Bazowa ilość MR: 30
- Bazowa ilość AD: 56
- Bazowa ilość Armora: 20.8
- Wartość przyrostu HP na poziom: 92
- Bazowa ilość HP: 526
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 2.5
- Bazowa wartość regeneracji HP: 1.3
- Bazowa prędkość poruszania się 340
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3.3
- Wartość przyrostu AD na poziom: 0.5
- Zasięg auto-ataków: 525
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.12
- Wartość przyrostu Many na poziom: 50
- Wartość przyrostu Armora na poziom: 3.5
- Następny auto-atak Zoe wyprowadzony po wycastowaniu umiejętności zada dodatkowe magiczne obrażenia
Paddle Star (Q):
- Zasięg: 800
- Koszt many: 50/55/60/65/70
- Czas odnowienia: 7.5/7/6.75/6.5/6.25 sekund
- Zoe wystrzeliwuje pocisk zadający tym większe obrażenia im większy dystans przebędzie — X(+X) od X(+X) magicznych obrażeń
- Możesz użyć ponownie tej umiejętności by przekierować pocisk do pozycji znajdującej się w pobliżu Zoe
Spell Thief (W):
- Zasięg: X
- Koszt Many: X
- Czas odnowienia: X
- Przeciwnicy używający Summoner Spellów i Aktywów przedmiotów pozostawiają za sobą odłamki zaklęć pozostające na polu bitwy przez 40 sekund. Dodatkowo niektóre miniony również pozostawiają za sobą odłamki zaklęć w momencie gdy to Zoe je zabije.
- Aktyw: Zebranie odłamka zaklęcia pozwala na jedno jego użycie
- Pasyw: Kiedy Zoe użyje Summoner Spella lub Spell Thiefa (W), zyskuje ona X% bonus do prędkości poruszania się na X sekund wystrzeliwują do 3 pocisków zadających w sumie X(+X) magicznych obrażeń w atakowany przez nią cel. Każdy z tych pocisków może aktywować efekt More Sparkles! (Pasyw)
Sleepy Trouble Bubble (E):
- Zasięg: 800
- Koszt many: X
- Czas odnowienia: X
- Zoe rzuca bąbelkiem zadającym X(+X) magicznych obrażeń, który pozostaje na polu bitwy jako pułapka jeśli nie trafi on w nikogo. Zasięg bąbelka jest zwiększany gdy przelatuje on przez ścianę.
- Po krótkim opóźnieniu ofiara zasypia na 2 sekundy. Auto-ataki i zaklęcia wyprowadzone w nią wybudzą ją zadając jej przy tym podwójne obrażenia, jednak bonus do obrażeń nie może przekroczyć X(+X)
- Kiedy przeciwnik zaśnie czas odnowienia Sleepy Trouble Bubble (E) jest skracany o X%
Portal Jump (R):
- Zasięg: 575
- Koszt may: 50
- Czas odnowienia: 11/8/5 sekund
- Zoe przenosi się do pobliskiej lokacji na 1 sekundę, a następnie wraca do lokacji wyjściowej
- W trakcie tego czasu Zoe może używać umiejętności i auto-atakować, jednak nie może ona się poruszać. Dodatkowo może ona również widzieć przez ściany.
Głos
Specjalne Interakcje
Historia
Krótka wersja historii Zoe nie jest póki co dostępna na PBE, a na stronie w której będzie się ona znajdować znaleźć możemy następujące zdane:
“Zoe is.”
Premierowa skórka – Cyber Pop Zoe
PROJECT: Vayne – 1820 RP
PROJECT: Vi – 1350 RP
Wraz z nowym patchem na PBE dodano aż osiem nowych ikon przywoływacza, które w dużej mierze związane są z nowymi skórkami z serii PROJECT, choć wśród nich znalazła się również między innymi ikona związana z Eternum Cassiopeią. Ikony te prezentują się następująco:
- Paski HP Championów są od teraz takiej samej szerokości co na serwerach live i są one przy tym odrobinę wyższe
- Kolory pasków HP Championów są od teraz bardziej zbliżone do wersji z serwerów live
- Znacznik normalnych obrażeń pozostaje widoczny przez odrobinę dłuższy okres czasu podobnie jak to ma miejsce na serwerach live
- Znacznik Spell Shielda otrzymał nową obramówkę
- Wszystkie obramówki powinny być bardziej przejrzyste
- Poprawione zostały błędy związane z Kledem
- Znacznik szarego HP powinien być od teraz bardziej przejrzysty
- Znacznik obrażeń burst jest od teraz jaśniejszy z lewej strony i ciemniejszy z prawej dzięki czemu łatwiej można go odróżnić od wskaźnika posiadanego HP
- Znaczniki dodatkowego życia i nieśmiertelności zostały poprawione
- System ikon przebicia i wzmocnień defensywy został uproszczony
- Naprawiono błąd związany z brakującą maną
- Tekst informujący o CC ma od teraz odpowiedni gradient
- Wskaźnik posiadanego przez nas poziomu został wycentrowany
Dodatkowo na najbliższą przyszłość zapowiedziano już takie zmiany jak:
- Poprawa wskaźników specjalnych zasobów posiadanych chociażby przez Jhina czy Corkiego
- Dodanie animacji śmierci turettów i nexusa
- Dodanie kolorów związanych z wskaźnikiem poziomów
- Liczba Graczy: 3v3
- Mapa: Substructure 43
- Trybowe ograniczenia: Wybrani Marksmani, ograniczone Summoner’s Spelle, Nowe runy niedostępne
- Warunki Zwycięstwa: Zdobądź 50 punktów żeby wygrać . Zniszcz przeciwne Charge Boty i wykradnij ich Fragmenty Ulepszenia by Przeciążyć swoją drużynę i zmiażdżyć przeciwnika
Dodatkowe Szczegóły:
Jak zdobywać punkty:
- Zabójstwa championów przyznają 1 punkt
- W momencie gdy jesteś Przeciążony zabójstwa przyznają 5 punktów
Map Objectives:
- Charge Boty posiadające Fragmenty Ulepszeń
- Charge Boty co jakiś czas się spawnują i przenoszą Fragmenty Ulepszeń
- Zabij je by przejąć te Fragmenty dla swojej drużyny
- One na pewno nie są Scuttle Crabami (nie dashują w taki sposób jak te stworzenia)
Przeciążenie:
- Zdobądź 5 Fragmentów Ulepszeń by Przeciążyć cały twój team na 25 sekund
- Na początku Przeciążenia wszystkie czasy odnowienia są natychmiast resetowane. W momencie gdy jesteś Przeciążony wszystkie zabójstwa championów resetują wszystkie czasy odnowienia
- +60% prędkości poruszania się, +30% redukcji czasu odnowienia, +30% limitu redukcji czasu odnowienia, +1000 regeneracji many na sekundę, +25% rozmiaru postaci.
- Umiejętności i obrażenia, które trafiają w ciebie na chwilę cię spowolnią, ale nie mogą one cię zranić
Strefy Nadzoru:
- Strefy mapy są pod ciągłym nadzorem obu drużyn
- Wejście w te strefy natychmiast odkryje twoją pozycję przeciwnikom
- W momencie gdy twoja drużyna jest Przeciążona każdy żyjący przeciwnik będzie miał swoje własne światło obserwujące, które będzie powoli za nim szło
Wybuchowe węzły:
- Węzły energii są w stanie wybuchnąć po otrzymaniu obrażeń
- Działają one praktycznie identycznie do Blast Cone’ów na Summoner’s Rift z drobnymi zmianami w kwestii zasięgu
Aktywna Wentylacja:
- Potężne wiatraki przepuszczają powietrze przez całe Substructure.
- Nadepnięcie na jeden z nich wystrzeli cie w powietrzę w określonym kierunku
Platformy teleportujące:
- Urządzenia do molekularnego transportu pomagające przebywać duże odległości są rozmieszczone na całym Substructure
- Nadepnięcie na jedno z nich przetransportuje cie do wybranej lokalizacji podobnie jak wiatraki ale bez latania
- Mają one uniwersalne czasy odnowienia dla każdego z graczy
Pickupy:
- Na Substructure znalezione mogą być Moduły Naprawcze i Moduły Przeładowania
- One odpowiednio uleczą cię i odnowią twoje czasy odnowienia
Spawnowanie:
- Gracze są ponownie wysyłani na pole bitwy wkrótce po swoim zniszczeniu
- Gracze nie będą się ponownie pojawiać w momencie gdy ich przeciwnicy są Przeciążeni
XP/Złoto/Poziomy/Przedmioty:
- Każdy gracz zaczyna na 6 poziomie z 5500 sztuk złota
- Zdobądź doświadczenie i złoto poprzez przejmowanie Fragmentów Ulepszeń i zabijanie wrogich Championów
- Dodatkowo będziesz zyskiwał Doświadczenie i Złoto wraz z czasem
- Nie możesz użyć recallu by kupić przedmioty lub się uleczyć
- Pula przedmiotów ograniczona jest do ofensywnych przedmiotów
Modyfikacje Statystyk:
- -400 Zasięgu wizji, +50% Obrażeń umiejętności, +200 HP, +15 Armora, +15 Magic Resist.
Dostępni Marksmani:
- Ashe, Caitlyn, Corki, Draven, Ezreal, Graves, Jhin, Jinx, Kalista, Kog’maw, Lucian, Miss Fortune, Sivir, Tristana, Varus, Vayne, Xayah
- Darmowi do grania: Ashe, Ezreal, Graves, Jhin, Kog’maw, Lucian, Tristana, Varus, Vayne, Xayah
Znane Błędy:
- Brak
Poniżej znaleźć możecie filmiki prezentujące nową mapę, a także muzykę, którą usłyszeć będzie można w tym trybie:
[Zaktualizowane Historie]
Jeśli jesteście zainteresowani na czym dokładnie polega ta zmiana to poniżej zobaczyć możecie jak to wygląda na przykładzie Aatroxa
Aatrox
Stara:
“Aatrox is a legendary warrior, one of only five that remain of an ancient race known as the Darkin. He wields his massive blade with grace and poise, slicing through legions in a style that is hypnotic to behold. With each foe felled, Aatrox’s seemingly living blade drinks in their blood, empowering him and fueling his brutal, elegant campaign of slaughter.
The earliest tale of Aatrox is as old as recorded history. It tells of a war between two great factions remembered only as the Protectorate and the Magelords. Over time, the Magelords won a series of crushing victories, leaving them on the brink of obliterating their sworn enemy forever. On the day of their final confrontation, the Protectorate army found themselves outnumbered, exhausted, and poorly equipped. They braced for inevitable defeat.
Just when all hope seemed lost, Aatrox appeared among the ranks of the Protectorate. With but a few words, he urged the soldiers to fight to the last before throwing himself into battle. His presence inspired the desperate warriors. At first, they could only watch in awe as this unknown hero cleaved through their enemies, his body and blade moving in unison as if one being. Soon, the warriors found themselves imbued with a potent thirst for battle. They followed Aatrox into the fray, each fighting with the furious strength of ten until they had won a most unlikely victory.
Aatrox vanished after that battle, but the Protectorate army’s newfound fury did not. Their surprising triumph led to many more until they were able to finally return home victorious. Their countrymen hailed them as heroes, but though they had saved their entire civilization from destruction, darkness lingered in the mind of each warrior. Something within them had changed. Over time, their memories of battle faded, only to be replaced with a grim revelation: their acts of heroism were, in fact, brutal atrocities committed by their own hands.
Tales like these appear among the myths of many cultures. If they are all to be believed, Aatrox’s presence has changed the course of some of the most important wars in history. Though these stories remember him as a savior in dark times, Aatrox’s true legacy may be a world filled with conflict and strife.
”Some fight for honor, some fight for glory. It matters only that you fight.”
— Aatrox”,
Nowa:
“One of the ancient darkin, Aatrox was once a peerless swordmaster who reveled in the bloody chaos of the battlefield. Trapped within his own blade by the magic of his foes, he waited out the millennia for a suitable host to wield him – this mortal warrior was corrupted and transformed by the living weapon, and Aatrox was reborn. Though tales of the darkin have now passed into legend, he remembers only too well the destruction of his race, and wreaks his vengeance one sword blow at a time.”
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Lux
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 53.544 do 53.54
- Bazowa wartość regeneracji HP na sekundę została zmniejszona z 1.0848 do 11.08
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/11/116-pbe-update.html