Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.11. Przegląd nowości z tej aktualizacji rozpoczniemy od przyjrzenia się nowemu bohaterowi:
Pyke, the Bloodharbor Ripper
Statystyki & Umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 600
- Wartość przyrostu HP na poziom: 110
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.1
- Wartość przyrostu many na poziom: 50
- Bazowa ilość MR: 32
- Wartość przyrostu MR na poziom: 1.25
- Bazowa ilość AD: 60
- Wartość przyrostu AD na poziom: 2
- Bazowa ilość Armora: 42
- Wartość przyrostu Armora na poziom: 4
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 2.5
- Bazowa prędkość poruszania się: 330
- Zasięg auto-ataków: 150
Umiejętności:
Gift of the Drowned Ones (Pasyw):
- Jeśli Pyke nie może zostać zobaczony przez przeciwników zacznie on bardzo szybko regenerować HP, którego ilość równa jest 30-81% obrażeń otrzymanych w ostatnim czasie od wrogich championów (maksymalna ilość to: X) – dokładne wartości tego efektu to 30/33/36/39/42/45/48/51/54/57/60/63/66/69/72/75/78/81%, maksymalna wartość tego efektu to 25-50% całkowitego HP (wartość tego efektu zależy od ilości naszego AD, a maksymalna wartość osiągana jest przy 238 AD
- Pyke konwertuje całe swoje bonusowe HP otrzymywane z wszystkich źródeł na AD – skalowanie to sprawia, że za każde 14 bonusowego HP otrzymujemy 1 AD
Bone Skewer (Q):
- Koszt many: 70
- Czas odnowienia: 16/14/12/10/8 sekund
- Zasięg: 400
- Wybierz atak harpunem: Zasięgowy rzut, który przyciąga przeciwnika, lub szybkie uderzenie wręcz zadające duże obrażenia. Cele któregokolwiek z tych ataków są spowalniane o 90% na 1 sekundę
- Naciśnięcie przycisku: Pyke uderza we wszystkich przeciwników znajdujących się przed nim zadając im fizyczne obrażenia równie 115% obrażeń zadanych przez przytrzymanie przycisku
- Przytrzymanie przycisku: Pyke rzuca swoim harpunem przyciągając pierwszego trafionego przeciwnika i zadając mu 75/125/175/225/275 (+0.6 bonusowego AD) fizycznych obrażeń
Ghostwater Dive (W):
- Koszt many:
7075 - Czas odnowienia: 12/11.5/11/10.5/10 sekund
- Zasięg: 600
- Pyke wchodzi w stan Kamuflażu zyskując 60/65/70/75/80% (+4% za każde 100 bonusowego AD) malejący bonus do prędkości poruszania się na 5 sekund
- Stealth – Kamuflaż: Pyke pozostaje ukryty w czasie gdy wrodzy championi pozostają poza jego obszarem wykrycia. Wyprowadzenie ataku lub użycie spella zakończy Kamuflaż
Phantom Undertow (E):
- Koszt many: 50
- Czas odnowienia: 15 sekund
- Zasięg: 550
- Pyke dashuje w wybranym kierunku pozostawiając za sobą ducha utopionego. Po krótkim opóźnieniu duch powraca do Pyke’a zadając trafionym celom 95/130/165/200/235 (+0.8 bonusowego AD) fizycznych obrażeń i stunując ich na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 sekundy
Death From Below (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/100/80 sekund
- Zasięg: 750
- Pyke uderza wszystkich przeciwników znajdujących się na obszarze X-a migając by dokonać egzekucji na przeciwnikach mających mniej niż 185-620(+1.4 bonusowego AD) HP. Przeciwnicy nie kwalifikujący się do egzekucji dostają zamiast tego fizyczne obrażenia równe granicy ilości HP. – bazowa wartość granicy HP zmienia się w następujący sposób: 185/225/265/305/345/385/420/455/490/525/560/590/620
- Kiedy przeciwny champion znajdujący się w X-ie zginie od jakiegokolwiek źródła, asystujący sojusznik dodatkowo zyskuje pełną liczbę złota za zabójstwo, a Pyke może ponownie użyć Death from Below w przeciągu 20 sekund – dodatkowe złoto przyznawane jest sojusznikom poprzez zużywalny przedmiot w ekwipunku zwany “Your Cut”
- Ilość dodatkowego złota przyznanego sojusznikom to: X
Głos
Specjalne Interakcje
Historia
Premierowa Skórka
Sand Wraith Pyke – 1350 RP
Najnowsza aktualizacja aktualizacja przyniosła ze sobą także nową skórkę na wardy, której przyjrzeć możecie się poniżej:
The Ripper Ward – 640 RP
- Od teraz postacie zaczynają grę z ilością doświadczenia potrzebną do zdobycia 3 poziomu, zamiast zaczynać bez doświadczenia
- Ze sklepu usunięty został Warmog’s Armor
- Częstotliwość wypadania Dark Harvest dusz została zmniejszona z 5 (za zabójstwa) i 4 (za cannon miniony) do 4 i 2
- Dodane zostały trzy eksperymentalne przedmioty:
- Ghostwalkers
- Bloodletter’s Veil
- Spectral Cutlass
Wspomniane w jednym z niedawnych artykułów od Riotu nowe tutoriale zostały udostępnione do testowania na PBE:
Aatrox
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 70 do 68
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.651 do 0.703
Diana
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 53.04 do 51
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.625 do 0.675
Kha'Zix
- Czas odnowienia został zmniejszony z 100/90/80 do 90/80/70 sekund
- Czas trwania niewidzialności z aktywa został zmniejszony z 1.5 do 1.25 sekundy
- Efekt został zmieniony na: “Void Assault może zostać użyty ponownie w przeciągu 10 sekund od oryginalnego użycia, maksymalnie do 2 razy”
- Efekt ulepszenia został zmieniony na: “Ilość użyć Void Assault została zwiększona do 3 razy w przeciągu 10 sekund, a czas trwania niewidzialności zwiększony jest do 2 sekund”
Master Yi
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 68 do 66
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.679 do 0.733
Nocturne
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 67.21 do 65
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.668 do 0.721
Shyvana
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 66 do 64
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.658 do 0.71
Tryndamere
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 69 do 67
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.67 do 0.723
Volibear
- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 68 do 66
- Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.658 do 0.71
Banner of Command
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje już 10% redukcji czasów odnowienia
- Od teraz przedmiot ten nie przyznaje ulepszonym minionom odporności na obrażenia magiczne
- Od teraz ulepszone miniony otrzymują specjalne bonusy:
Warmog's' Armor
- Przedmiot ten nie jest już od teraz dostępny na ARAM’ie
- Cena tego przedmiotu został zmniejszony z 2850 do 2640 – koszt złożenia go z komponentów został zmniejszony z 400 do 190
The Behemoth (bonus za zestaw run Determinacja + Precyzja)
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 15 do 15-135 w zależności od poziomu
Fleet Footwork (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji)
- Wartość przelicznika z AP na uleczenie przyznawane przez wzmocnione auto-ataki została zwiększona z 0.4 do 0.6
- Wartość przyznawanego bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 30% do 20%
- Usunięto efekt sprawiający, że uleczenie jest tylko w 60% skuteczne w momencie atakowania minionów
- Usunięto efekt sprawiający, że wartość uleczenia jest zwiększana o 40% twojego modyfikatora obrażeń zadawanych przez uderzenia krytyczne w momencie gdy efekt ten zostanie aktywowany przez uderzenie krytyczne
Poniżej znaleźć możecie zmiany związane z marksmanami, które zgodnie z planem powinny zostać wydane już w nadchodzącym patchu 8.11
Ashe
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.26 do 2.96
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 527.72 do 539
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 85
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Cailtyn
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 62 do 58
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.18 do 2.28
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 475 do 481
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Draven
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 64 do 60
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 34 do 29
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 557.76 do 574
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Ezreal
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 64 do 60
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 25
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 484.4 do 491
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6.5 do 4
Jhin
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61 do 57
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 4 do 4.7
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 556
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Jinx
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 57
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.7 do 3.4
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515 do 531
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Kai'Sa
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 59
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1 do 1.7
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33.04 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Kalista
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 66 do 62
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.9 do 3.6
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Kog'Maw
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Lucian
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Miss Fortune
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54 do 50
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2 do 2.7
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 530 do 541
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Sivir
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515.76 do 532
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5 do 3.25
Tristana
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 65 do 61
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 542.76 do 559
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Twitch
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 59
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 27
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525.08 do 542
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 81 do 87
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Varus
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 59
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.41 do 3.11
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 27
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 537.76 do 549
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Vayne
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 64 do 59
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.66 do 2.36
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 498.44 do 515
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Xayah
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 64 do 60
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 2.2 do 2.9
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 545 do 561
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5 do 3
Stormrazor (Nowy przedmiot)
- Receptura B.F. Sword + Pickaxe + Dagger + 725 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3200 sztuk złota
- +70 AD
- +30% Attack Speeda
- Unique Pasyw: Jeśli nie wyprowadziłeś auto-ataku przez 3 sekundy (wartość ta skaluje się w dół wraz z Attack Speedem) to twój następny auto-atak uderzy krytycznie zadając 160% (+1% za każde 1.5% szansy na uderzenie krytyczne, maksymalna wartość to 200% obrażeń) obrażeń
- Unique Pasyw: Kiedy uderzysz krytycznie, zyskujesz 10% bonus do prędkości poruszania się na 1.75 sekundy
Last Whisper
- Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “10% penetracji całkowitego armora”
Lord Dominik’s Regards
- Receptura została zmieniona na Last Whisper + Pickaxe + 625 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmieniony z 2600 do 2800
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
- Ilość przyznawanej penetracji AD została zwiększona z “35% penetracji bonusowego AD” na “35% penetracji całkowitego AD”
- Usunięty został pasyw Giant Slayera
Giant Slayer
- Przedmiot ten został usunięty ze sklepu
Mortal Reminder
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
- Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “25% penetracji całkowitego armora”
Zeal
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 1200 do 1300
- Wartość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne została zwmniejszona z 20% do 15%
Rapid Firecannon
Statikk Shiv
Runaan’s Hurricane
Phantom Dancer
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800
Infinity Edge
- Receptura została zmieniona na B.F. Sword + B.F. Sword + 1100 sztuk złota – całkowity koszt jego budowy wynosi zatem 3700
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 70 do 80
- Przedmiot ten od teraz nie zwiększa ilości obrażeń zadawanych przez uderzenia krytyczne
- Dodano nowy Unique Pasyw: Twoja szansa na uderzenie krytyczne jest podwajana
- Dodano nowy Unique Pasyw: 15% obrażeń zadawanych przez twoje uderzenia krytyczne jest konwertowane na nieuchronne obrażenia
Molten Edge (Ulepszenie Infinity Edge przyznawane przez Ornna)
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 100 do 110
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje już szansy na uderzenie krytyczne
- Przedmiot ten od teraz nie zwiększa już ilości zadawanych obrażeń przez uderzenia krytyczne
- Dodano nowy Unique Pasyw: Twoja szansa na uderzenie krytyczne jest podwajana
- Dodano nowy Unique Pasyw: 15% obrażeń zadawanych przez twoje uderzenia krytyczne jest konwertowane na nieuchronne obrażenia
Essence Reaver
- Receptura została zmieniona: B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + Sapphire Crystal + 450 sztuk złota – całkowity koszt tego przedmiotu wynosi 3200 sztuk złota
- Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 10% do 20%
- Od teraz przedmiot ten przyznaje + 300 Many
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje szansy na uderzenie krytyczne
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje zwiększonej ilości redukcji czasu odnowienia w zależności od ilości posiadanej przez ciebie szansy na uderzenie krytyczne
- Efekt refundujący manę został zmieniony na: “Przy uderzeniu powraca ci 1% brakującej many”
- Dodano nowy Unique Pasyw: Po wycastowaniu ulta twój następny auto-atak wyprowadzony w przeciągu 10 sekund przyzna ci efekt Essence Flare na 8 sekund (30 sekund czasu odnowienia). Essence Flare: Zyskujesz 30% Attack Speedu , a twoje auto-ataki zwracają 20% czasów odnowienia twoich wszystkich umiejętności za wyjątkiem ulta
Cloak of Agility
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Blade of the Ruined King
The Bloodthirster
Maw of Malmortius
- Ilość przyznawanego MR została zwiększona z 45 do 50
- Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 300 (+100% twojego bonusowego MR) na 350
Guardian Angel
- Receptura została zmieniona na: B.F. Sword + Chain Vest + Stopwatch + 100 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu wynosi teraz 2800 sztuk złota
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 40 do 45
- Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 30 do 40
Lifeline (Nowy przedmiot)
- Receptura: Long Sword + Stopwatch + 550 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 1500 sztuk złota
- +20 AD
- Unique Pasyw: +8 Lethality
- Unique Aktyw: Zaznacz obszar znajdujący się pod tobą. Po 4 sekundach powrócisz do zaznaczonej przez ciebie lokacji (120 sekund czasu odnowienia)
Spectral Cutlass (Nowy przedmiot)
- Receptura: Lifeline + Serrated Dirk + 400 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3000
- +70 AD
- Unique Pasyw: +18 Lethality
- Unique Aktyw: Zaznacz obszar znajdujący się pod tobą. Po 4 sekundach powrócisz do zaznaczonej przez ciebie lokacji (60 sekund czasu odnowienia)
Bloodletter's Veil (Nowy przedmiot)
- Receptura: Oblivion Orb + Blasting Wand + 650 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3000
- +75 AD
- +350 HP
- Unique Pasyw – Touch od Death: +15 Magic Penetration
- Unique Pasyw: Po trafieniu wrogiego championa umiejętnością zadającą obrażenia, zyskujesz spell shielda na 2 sekundy, który może zablokować 1 umiejętność, którą zostaniemy trafieni
Ghostwalkers (Nowy przedmiot, tylko dla postaci walczących wręcz)
- Receptura: Boots of Speed + 300 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 1000 sztuk złota
- Unique Aktyw: Na 6 sekund stajesz się widmowy co pozwala ci ignorować kolizje z terenem. W momencie, w którym znajdujesz się w przeszkodzie terenowej zyskujesz 125 prędkości poruszania się i stajesz się nienamierzalny, ukryty i zsilencowany (60 sekund czasu odnowienia)
- Unique Pasyw – Enhanced Movement: +45 prędkości poruszania się
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/05/515-pbe-update.html