Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Umiejętności Mordekaisera, trzy nowe skórki

Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia patcha 9.12. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi rework Mordekaisera, który prezentuje się następująco:

Mordekaiser, the Iron Revenant

[Loading Screen]

Statystyki i umiejętności

Statystyki:

  • Bazowa ilość MR: 32
  • Wartość przyrostu MR na poziom: 1.5
  • Bazowa ilość AD: 65
  • Wartość przyrostu AD na poziom: 4
  • Bazowa ilość Armora: 39
  • Wartość przyrostu Armoru na poziom: 4
  • Bazowa ilość HP: 575
  • Wartość przyrostu HP na poziom: 90
  • Bazowa wartość regeneracji HP: 0.8
  • Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15
  • Bazowa prędkość poruszania się: 335
  • Bazowa wartość Attack Speedu: 0.625
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 1
  • Zasięg auto-ataku: 175

Umiejętności:

Darkness Rise (Pasyw)

  • Po 3 podstawowych umiejętnościach lub auto-atakach wyprowadzonych we wrogich championów, Mordekaiser zada 10 – 36 (+0.3 AP, + 1/2/3/4/5/6% maksymalnego HP [wartości te zmieniają się na 1/3/6/10/13/16 poziomie]) obrażeń na sekundę w obszarze wokół siebie, jednocześnie zyskując 5/10% bonus do prędkości poruszania się (wartość ta zmienia się na 1/6 poziomie)
  • Auto-ataki Mordekaisera dodatkowo zadają również bonusowe magiczne obrażenia równe 0.4 AP

Obliterate (Q)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 9/7.75/6.5/5.25/4 sekund
  • Mordekaiser uderza w ziemię zadając 75/95/115/135/155 (+0.6 AP, +5-139 w zależności od poziomu) magicznych obrażeń wszystkim przeciwnikom znajdujących się w tym obszarze, ilość obrażeń jest zwiększana do 120/125/130/135/140% jeśli umiejętność ta uderzy tylko jednego wrogiego championa

Indestructible (W)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
  • Mordekaiser przechowuje 30% wszystkich obrażeń, które zarówno zostały przez niego zadane jak i otrzymane, w formie potencjalnej tarczy.
  • Użycie tej umiejętności przyznaje mu tą tarczę, a sam spell może zostać użyty ponownie by pochłonąć tarczę i uleczyć się o 40/42.5/45/47.5/50% pozostałej wartości tarczy

Death’s Grasp (E)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 24/21/18/15/12 sekund
  • Pasyw: Mordekaiser zyskuje 5/10/15/20/25% Magic Penetration
  • Aktyw: Mordekaiser przyciąga wszystkich przeciwników w wybranym obszarze ku sobie, zadając im jednocześnie 80/95/110/125/140 (+0.6 AP) magicznych obrażeń

Realm of Death (R)

  • Koszt many: Brak
  • Czas odnowienia: 140/120/100 sekund
  • Mordekaiser zabiera cel wraz ze sobą do Wymiaru Śmierci na 7 sekund, kradnąc mu na ten czas 10% jego najważniejszych statystyk
  • Jeśli Mordekaiser zabije cel w Wymiarze Śmierci to pochłonie on jego duszę, co pozwoli mu na zachowanie wykradniętych statystyk do momentu, w którym zabity cel nie odrodzi się

Głos

Specjalne Interakcje:

Pełna Wersja:

Kwestia wypowiadana w trakcie wyboru: “Destiny. Domination. Deceit.”

Kwestia wypowiadana w trakcie zbanowania: “None can escape me.”



Historia

“Twice slain and thrice born, Mordekaiser is a brutal warlord from a foregone epoch who uses his necromantic sorcery to bind souls into an eternity of servitude. Few now remain who remember his earlier conquests, or know the true extent of his powers– but there are some ancient souls that do, and they fear the day when he may return to claim dominion over both the living and the dead.”

Zaktualizowane Skórki



Dragon Knight Mordekaiser

[Loading Screen]

I

Infernal Mordekaiser

[Loading Screen]

[Pasyw jest obecnie zbugowany]

P

Pentakill Mordekaiser

[Loading Screen]

L

Lord Mordekaiser

[Loading Screen]

K

King of Clubs Mordekaiser

[Loading Screen]

Wraz z nowym patchem na PBE dodano trzy nowe skórki z serii Dark Star. Skórki te prezentują się następująco:

Dark Cosmic Jhin

1820 RP (Legendarna skórka)

[Loading Screen / Specjalna Obramówka]

Specjalne Interakcje

Pełna wersja głosu

Dark Star Karma

1350 RP

[Loading Screen]

Dark Star Shaco

1350 RP

[Loading Screen]



Na PBE dodano również warianty chrome’a dla nowych skórek dla Shaco i Karmy. Do tego nowych wariantów chrome’a doczekał się również Dragonslayer Braum.

Dark Star Karma [8 wariantów]


Dark Star Shaco [5 wariantów + ekskluzywny wariant dla programu partnerskiego]


Dragonslayer Braum [4 warianty]

W związku z premierą nowych skórek na PBE dodano trzy nowe ikonki przywoływacza

Dark Cosmic Jhin Icon, Dark Star Shaco Icon, Dark Star Karma Icon

Aktualizacja ta przyniosła również nowy wygląd umiejętności Amumu, Lulu, Tryndamere i Ziggsa.

Amumu

Umiejętności

  • Auto-ataki – Dodany został nowy efekt uderzenia
  • Q – Dodany został subtelny efekt wskazujący szerokość pocisku. Czubek pocisku powinien być teraz również jaśniejszy
  • W – Wprowadzono drobne zmiany w przejrzystości, poprzez dodanie odbicia. Od teraz wygląd powinien lepiej reprezentować faktyczny hitbox, a do tego umiejętność posiada od teraz własny efekt uderzenia
  • E – Nowy wygląd efektu AoE od teraz z elementami piasku. Wygląd umiejętności powinien od teraz lepiej oddawać faktyczny jej hitbox, a do tego dodano nowy bardziej skondensowany efekt uderzenia
  • R – Dodano zupełnie nowy efekt AoE zawierający runy z Shurimy czy piasek
  • Pasyw -Lekko oczysczono wygląd

Zmiany w skórkach

  • Wszystkie skórki: Wygląd został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki
  • Sad Robot Amumu otrzymał nowy wygląd wszystkich umiejętności

LULU 

Umiejętności:

  • Auto-ataki – Dodano nowe pociski i efekty trafienia
  • Q – Dodano nowe pociski i poprawiono efekty trafienia .
  • W – Poprawiono i oczyszczono wygląd buffa nakładanego na sojusznika. Oczyszczono również wygląd pocisku lecącego w przeciwnika i dodano efekt trafienia.
  • E – Poprawiono i oczyszczono wygląd tarczy nakładanej na sojusznika. Poprawiono efekt teleportu Pixa i trafienia w momencie użycia tej umiejętności an wrogu
  • R – Dodano nowy efekt AoE. Oczyszczono efekt trafienia przeciwnika i dodano nowy wygląd spowolnienia. Dodano drobne ślady pyłu wróżek pozostawianego za celem
  • Pasyw – Pociski Pixa zostały odrobinę oczyszczone

Zmiany skórek:

  • All Skins: Wygląd skórek został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki
  • Dragon Trainer: Pix od teraz wystrzeliwuje małe, różowe kule ognia

TRYNDAMERE

Umiejętności:

  • Auto-ataki – Dodano nowe efekty uderzenia i poprawiono ślady zostawiane przez bronie
  • Q – Efekt leczący powinien być bardziej zauważalny, a niepotrzebne efekty powinny być usunięte
  • W – Dodano efekt castowania wskazujący zasięg umiejętności
  • E – Dodano nowy efekt wskazujący na faktyczną szerokość efektu AoE
  • R – Dodano nowy efekt aktywacji i buffa
  • Pasyw – Dodano nowy efekt wskaźnika Rage’a

Zmiany skórek

  • All Skins: Wygląd skórek został zmieniony by lepiej pasować do bazowej skórki
  • Demonblade: Dodano nowe, ogniste efekty

ZIGGS

Umiejętności:

  • Auto-ataki -Dodano nowy wygląd pocisków, efekt uderzenia i więcej iskier
  • Q -Dodano nowe pociski, nowe eksplozje, które pozostawiają za sobą krater o rozmiarze efektu AoE. Również dodano więcej iskier
  • W – Dodano nową eksplozję, która zostawia za sobą krater. Dodano odpowiedni ruch, który ma wzmocnić siłę podbicia. Od teraz umiejętność ma również efekt trafienia. Poprawiono wygląd wskaźników zasięgu AoE by pasowały one do faktycznego rozmiaru. Również dodano więcej iskier
  • E – Dodano subteelny ślad za pociskie. Dodano mały wskaźnik zasięgu na minach, a same miny zostawiają również krater po uderzeniu. Również dodano więcej iskier
  • R – Nowy efekt castowania, wskaźniki pocisk, AoE i efekt uderzenia. W końcu eksplozja przyjmuje kształ grzyba. I tak, również dodano więcej iskier.
  • Pasyw – Wzmocnione uderzenie jest bardziej wybuchowe, a pocisk ma więcej iskier.
  • Emotki – Zmieniono rozmaite emotki tak by bardziej pasowały do wyglądu umiejętności

Zmiany skórek:

  • Mad Scientist: Dodano bąbelki i śluz w odpowiednich miejscach
  • Pool Party: Oczyszczono umiejętności z niepotrzebnych efektów i sprawiono że skórka ta będzie bardziej przypominać pozostałe skórki
  • Snow Day: Oczyszczono umiejętności z niepotrzebnych efektów i dodano cielplejsze akcenty do pocisków i eksplozji
  • Arcanist: Ulti pozostaje po osbie krater i poprawiono wskaźnik by pasował on do bazowej wersji skórki
  • Odyssey: Ulti pozostawia po sobie krater

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Malphite



Granite Shield (Pasyw)
  • Od teraz Malphite będzie świecił się w momencie gdy jego tarcza się regeneruje
  • Od teraz wielkość modelu Malphite będzie skalować się z ilością jego bonusowego Armora – maksymalna wielkość osiągana jest na poziomie około 700 bonusowego Armora
Seismic Shard (Q)
  • Od teraz pocisk pojawia się bliżej celu (zamiast zza pleców pojawia się on przy prawej ręce Malphite’a)
  • Czas trwania bonusu do prędkości poruszania się został zmniejszony z 4 do 3 sekund
  • Wartość efektu kradnięcia prędkości poruszania się została zwiększona z 14/17/20/23/26% do 20/25/30/35/40%
  • Cele spowolnione przez tą umiejętność są od teraz objęte specjalnym wizualnym efektem stopionej skały
  • Poprawione zostały drobne mniejsze wartości co powinno sprawić, że pocisk będzie wydawać się cięższy

Thunderclap (W) - dawniej Brutal Strikes
  • Efetk aktywa został zmieniony na:
    • Przy wycastowaniu Malphite będzie resetował swój auto-atak zadając przeciwnikom bonusowe 30/45/60/75/90 (+1.5 Armora, +0.2 AP) fizycznych obrażeń
    • Dodatkowo przez następne 6 sekund auto-ataki Malphite’a (w tym zresetowany atak przy wycastowaniu) wytwarzać będą falę uderzeniową o kształcie podobnym do Titanic Hydry, które zadawać będą 10/20/30/40/50 (+0.1 Armora, +0.2 AP) fizycznych obrażeń wszystkim trafionym wrogom
Ground Slam (E)
  • Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40/45/50/55/60
Unstoppable Force (R)
  • Do wizualnego efektu tej umiejętności w bazowej skórce dodano krater pozostawiany w miejscu uderzenia
Zmiany Wizualne


Sylas


Petricite Burst (Pasyw)

  • Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 5 (+1.0 AD, +2.5 za każdy poziom, +0.2 AP) do 9 (+1.2 AD, +3 za każdy poziom, +0.2 AP)
Abscond / Abduct (E)
  • Od teraz tarcza przyznawana jest tylko w momencie uderzenia przeciwnika
  • Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 80/120/160/200/240

Wukong


Strength of Stone (Pasyw) - dawniej Stone Skin

  • Efekt został zmieniony na:
    • Za każdym razem gdy Wukong lub jego klon zada obrażenia wrogiemu championowi, na cel dodatkowo nałożony zostanie stack Crushing Blows. Cel otrzymuje o 4% więcej obrażeń od Wukonga za każdy nałożony na niego stack (maksymalna ilość stacków to 5) – efekt wizualny zwiększa swój rozmiar wraz z ilością nałożonych stacków
    • Za każdym razem gdy w zasięgu 1400 jednostek znajduje się 3 lub więcej widocznych wrogich championów, Wukong zyskuje bonus do Armora/MR równy 20(+2 za każdy poziom, +0.2 bonusowego Armora/MR). Bonus ten pozostaje aktywny przez 6 sekund i ciągle odnawia się jeśli w pobliżu nadal znajdują się wrogowie.
    • Wartość efektu zwiększającego obrażenia od teraz nie działa na struktury, a także na nieuchronne obrażenia
(Q) - dawniej Crushing Blow
  • Koszt many został zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 25/30/35/40/45
  • Dodany został nowy pasyw zwiększający zasięg następnego auto-ataku Wukonga o 125 po tym jak ten użyje jakiejkolwiek umiejętność
  • Ilość zadawanych obrażeń zostanie zmieniona z 10-130 (+0.4 AD) fizycznych obrażeń na 20/40/60/80/100 (+0.2 AD) magicznych obrażeń
  • Usunięty zostanie efekt zmniejszający ilość Armoru wroga
  • Dodany zostanie efekt: “Wukong leczy się o 20/30/40/50/60 (+0.25 AD), wartość tego efektu jest zmniejszana o 50% w przypadku użycia umiejętności na minionie”
Warrior Trickster (W) - dawniej Decoy
  • Klon od teraz zamiast wybuchać zadając magiczne obrażenia będzie wyprowadzał ataki w pobliskich wrogów zadające obrażenia równe 50% AD Wukonga
  • Czas przez jaki klon pozostaje na polu bitwy został zwiększony z 1.5 do 2.5-5 sekund – czas przez jaki Wukong pozostaje niewidzialny pozostał niezmieniony
  • Od teraz tworzenie klona i zatrzymanie się przyciskiem “S” wygląda identycznie dla wrogiej drużyny
  • Zasięg dasha przy castowaniu został zwiększony z 100 do 200 jednostek
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 18/16/14/12/10 do 16/14/12/10/8 sekund
  • Od teraz czas odnowienia będzie naliczany od momentu śmierci klona, a nie jego stworzenia jak dotychczas
  • Od teraz umiejętność castowana jest w stronę kursora, a nie w stronę w którą obrócony jest Wukong
  • Od teraz umiejętność ta pozwala na przechodzenie przez cienkie ściany
  • Klon od teraz posiada buffy do Attack Speedu z E o buff od auto-ataku z Q jeśli Wukong posiadał je w momencie castowania
Nimbus Strike (E)
  • Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 0.8 do 0.5
  • Od teraz drugorzędne cele szukane są w większym obszarze niż dotychczas
  • Od teraz inne obrazy Wukonga będą wyglądać jak Wukong, dzięki czemu wróg nie będzie wiedział na który cel użyta została umiejętność. – klony mogą też blokować skillshoty
Cyclone (R)
  • Od teraz używanie innych umiejętności nie jest blokowane w czasie trwania ulta. W momencie użycia umiejętności, ulti zostanie natychmiast przerwane
  • Czas odnowienia R zaczyna się naliczać od teraz od razu w momencie użycia

Yuumi


Ogólne Zmiany

  • Yuumi od teraz otrzyma odpowiedni efekt wizualny w momencie gdy sojusznik, do którego jest przyczepiona będzie niewidzialna
  • Yuumi od teraz widzi okrąg wokół postaci, do której jest przyczepiona
  • Od teraz w momencie gdy Yuumi jest przyczepiona do celu pocisk z Q będzie pojawia się w odpowiednim miejscu
  • Poprawiono sporą liczbę błędów

Corrupting Potion

  • Ilość przywracanego HP została zmniejszona z 125 do 100
  • Ilość zadawanych obrażeń z efektu Touch of Corruption została zmieniona z 15-30 na 20

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/05/529-pbe-update-mordekaiser-update-new.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.