Na serwer testowy wprowadzona została kolejna bardzo duża aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha 6.2. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi nowego championa, który nosi imię Jhin, a także zapowiedzianą już wcześniej aktualizację Shena. Przegląd zmian z najnowszej aktualizacji rozpocznijmy właśnie od najnowszego bohatera, który w akcji prezentuje się następująco:
Statystyki i umiejętności
- Zasięg: 550
- Bazowe AD: 53
- Przyrost AD na poziom: 4
- Bazowe HP: 540
- Przyrost HP na poziom: 85
- Bazowa Mana: 300
- Przyrost many na poziom: 50
- Bazowa ilość regeneracji HP: 1.1
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.1
- Bazowa ilość regeneracji many: 1.2
- Wartość przyrostu regeneracji many na poziom: 0.16
- Bazowa ilość armoru 20
- Wartość przyrostu armoru na poziom: 3.5
- Bazowa ilość magic resist: 30
- Death in 4 Acts- Attack Speed Jhina zablokowany jest na stałej wartości wynoszącej 0.63 (zwiększa się ona o ~3% za każdy poziom), a jego broń wystrzelona może zostać 4 razy zanim będzie ona wymagała przeładowania. Ostatnia kula wystrzelona przed przeładowaniem zawsze uderza krytycznie zadając bonusowe obrażenia równe 15-25% brakującego hp celu
- Every Moment Matters – Szansa na uderzenie krytyczne i bonusowy Attack Speed Jhina skalują się w specjalny sposób:
- Jego AD jest w zależności od poziomu zwiększone o 2-40(+40%szansy na uderzenia krytyczne, +25% bonusowego Attack Speedu)% całkowitego AD
- Jego uderzenia krytyczne zadają mniejsze niż zwykle obrażenia równe: 150%, ale za to przyznają Jhinowi bonus do prędkości poruszania się równy 10%(+40% bonusowego Attack Speedu) na 2 sekundy
- Jhin rzuca granatem w pobliskiego wroga zadając mu 60/85/110/135/160 (+0.3/0.35/0.4/0.45/0.5 całkowitego AD, +0.6 AP) fizycznych obrażeń, a następnie jeśli istnieje taka możliwość granat odbija się w pobliskiego wroga, który nie został jeszcze nim zraniony
- Granat może uderzyć maksymalnie 4 cele, a za każdym razem kiedy zabije on swój cel ilość zadawanych przez niego obrażeń jest zwiększana o 35%
- Koszt many: 30/35/40/45/50
- Czas odnowienia: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
- Zasięg:
Deadly Flourish (W):
- Jhin wystrzeliwuje pocisk, który zatrzymuje się na pierwszym trafionym wrogim championie zadając mu 50/85/120/155/190 (+0.7 całkowitego AD) fizycznych obrażeń, a trafione po drodze miniony otrzymają 65% obrażeń
- Jeśli umiejętność ta trafi cel, który został w przeciągu 4 ostatnich sekund uderzony jednym z auto-ataków Jhina, jego E lub przez jednego z sojuszników Jhina, cel zostaje dodatkowo unieruchomiony na 0.75/1/1.25/1.50/1.75 sekundy, a sam Jhin otrzyma bonus do prędkości poruszania się identyczny z tym występującym przy uderzeniu krytycznym
- Koszt many: 50/60/70/80/90
- Czas odnowienia: 14 sekund
- Zasięg:
Captive Audience (E) :
- W wybranym miejscu Jhin kładzie niewidzialną pułapkę, która pozostaje na polu bitwy do 2 minut i aktywuje się w momencie gdy ktoś na nią nadepnie ujawniając jednocześnie pobliskich wrogów na 4 sekundy
- W momencie aktywacji pułapka tworzy strefę spowalniającą wszystkie znajdujące się w niej jednostki o 35%, która dodatkowo wybucha po 2 sekundach zadając 15/75/135/195/255 (+1.3 całkowitego AD, +1.0 AP) magicznych obrażeń (miniony i potwory otrzymują 65% obrażeń)
- Jhin przygotowuje nową pułapkę co 28/27/26/25/24 sekund (wartość ta jest redukowana przez Cooldown Reduction) i może przechowywać naraz do 2 pułapek
- Beauty in Death – kiedy Jhin zabije wrogiego championa w miejscu, w którym on zginął pojawi się pułapka, która od razu się aktywuje
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 2 sekundy
- Zasięg:
Curtain Call (R) :
- Jhin rozstawia swoją broń co umożliwia mu wystrzelić 4 pociski o bardzo dużym zasięgu w obszarze znajdującego się przed nim stożka.Pocisk zatrzymuje się na pierwszym napotkanym championie spowalniając go o 80% na 0.75 sekundy i zadając mu 50/125/200 (+0.25 całkowitego AD) fizycznych obrażeń. Ilość zadawanych obrażeń zwiększana jest o 2% za każdy 1% brakującego HP celu. Czwarty pocisk uderza krytycznie zadając 200% obrażeń.
- Jeśli channelowanie tej umiejętności zostanie przerwane przed jej końcem Jhin otrzyma zwrot części czasu odnowienia równej 10% za każdy nie wystrzelony pocisk
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 120/105/90 sekund
- Zasięg:
Głos
Lore
“”Until they stop me, my work will continue. I have no choice.”
Jhin is a meticulous criminal psychopath who believes murder is art. Once an Ionian prisoner, but freed by shadowy elements within Ionia’s ruling council, the serial killer now works as their cabal’s assassin. Using his gun as his paintbrush, Jhin creates works of artistic brutality, horrifying victims and onlookers. He gains a cruel pleasure from putting on his twisted theater, making him the best choice to send the most powerful of messages: terror.”
Skin – High Noon Jhin – 1350 RP
Statystyki i umiejętności
- Bazowa ilość HP: 540
- Wartość przyrostu HP na poziom: 73
- Bazowa ilość energii: 400 – wcześniej wynosiła ona 200
- Bazowa ilość armoru: 25
- Wartość przyrostu armoru na poziom: 2.6
- Bazowa ilość regeneracji HP: 2.0 – wcześniej wynosiła ona 1.67
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15 – wcześniej wynosiła ona 0.11
- Bazowa ilość magic resist: 32.1
- Wartość przyrostu magic resist na poziom: 1.25
- Bazowa ilość AD: 60
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3
Ki Barrier (Pasyw) :
- Po wycastowaniu spella Shen zyskuje tarczę, która pochłania 52-120 (+14% bonusowego HP) obrażeń i pozostaje aktywna przez 2.5 sekundy (czas odnowienia to 10 sekund). Umiejętności, które skutecznie oddziałują w jakiś sposób na wrogich lub sojuszniczych championów skracają czas odnowienia tej umiejętności o 4-7.5 sekund.
- Moc Shena wyrażana jest w obecnym na polu bitwy duchowym ostrzu, które może on kontrolować przy pomocy swoich umiejętności
Twilight Assault (Q):
- Shen przywołuje do siebie swoje duchowe ostrze i korzysta z jego mocy, które spowalnia napotkanych na swojej drodze wrogów o 35% w momencie kiedy oni oddalają się od Shena na 2 sekundy
- Następne 3 auto-ataki Shena zadają dodatkowe magiczne obrażenia równe 3/3.5/4/4.5/5% (+~1.5% za każde 100 AP ) maksymalnego HP celu. Dodatkowo jeśli duchowe ostrze podróżując w stronę Shena zderzyło się z wrogim championem ilość zadawanych obrażeń przez te auto-ataki zmienia się na 5/5.5/6/6.5/7%(+~2% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu, a sam Shen wyprowadza je z bonusem do Attack Speedu równym 50%
- Miniony i potwory otrzymują dodatkowe 30/50/70/90/110 obrażeń z każdego auto-ataku
- Koszt energii: 140/130/120/110/100
- Czas odnowienia: 8/7.25/6.5/5.75/5 sekund
Spirit’s Refuge (W) :
- Duchowe ostrze Shena tworzy strefę na 1.75 sekundy, która blokuje wszystkie auto-ataki wyprowadzane w Shena i przyjaznych mu championów.
- Jeśli w momencie aktywacji w strefie nie byłoby żadnego championa, którego by ona ochraniała ostrze nie aktywuje się do momentu, w którym odpowiednia postać nie znajdzie się w jej pobliżu lub w którym miną 2 sekund od aktywacji umiejętności.
- Koszt energii: 40
- Czas odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund
Shadow Dash (E) :
- Pasyw: Zadawanie obrażeń z Twilight Assault (Q) i Shadow Dasha (E) przywraca 30-40 energii
- Aktyw: Shen dashuje w wybranym kierunku zadając 50/75/100/125/150 (+12% bonusowego HP) fizycznych obrażeń wrogim championom, na których natrafił i tauntując ich na 1.5 sekundy
- Koszt energii: 180
- Czas odnowienia: 18/16/14/12/10 sekund
Stand United (R) :
- Shen przyznaje sojuszniczemu championowi tarczę, która blokuje 250/550/850 (+1.35 AP) obrażeń i która pozostaje aktywna przez 5 sekund. Po channelowaniu trwającym 3 sekundy Shen i jego duchowe ostrze przenoszą się do miejsca, w którym znajduje się ów sojusznik.
- Koszt energii: 0
- Czas odnowienia: 180/150/120 sekund
Zaktualizowane Skórki
Frozen Shen
Yellow Jacket Shen
Surgeon Shen
Blood Moon Shen
TPA Shen
Nowy patch przyniósł również ze sobą aż trzy nowe skórki z serii Beast Hunter, które zostały zapowiedziane już w poprzednich aktualizacjach na PBE i które trafią do takich postaci jak Draven, Sejuani, czy Tryndamere. Skórki te prezentują się następująco:
Beast Hunter Draven – 750 RP
Beast Hunter Tryndamere – 750 RP
Nowa aktualizacja przyniosła również ze sobą kilka nowych ikony przywoływaczy przedstawiających loga e-sportowych drużyn. Ikony te prezentują się w następująco:
Dr.Mundo
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 61.27 do 57.5
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3 do 3.3

- Czas odnowienia został zmieniony z 75 do 100/85/70 sekund
Tahm Kench
Thick Skin (E)
- Czas trwania aktywa został zmniejszony z 6 do 4 sekund

- Wartość przelicznika z bonusowego HP została zmniejszona z 4/6/8% do 2/4/6%
Cull
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 5 do 7
- Ilość bonusowego złota uzyskiwanego z pasywa została zwiększona z 300 do 350
Enchantment: Cinderhulk
- Do opisu przedmiotu dodana została wzmianka, że pasyw działa tylko w momencie gdy znajdujemy się w zwaroi
Frost Queen's Claim
- Od teraz przeciwnicy spowalniani są tylko jeśli uciekają oni od naszej postaci
Talisman of Ascension
- Czas odnowienia aktywa został zmniejszony z 60 do 40 sekund
Assassin (Specjalizacja, Cunning, tier 2)
- Wartość bonusu do obrażeń została zwiększona z 1.5% do 2%
- Od teraz specjalizacja ta zadaje dodatkowe obrażenia tylko i wyłącznie championom
Thunderlord's Decree (Specjalizacja, Cunning, tier 6)
- Czas odnowienia został zmieniony z 20 na 25-15 sekund (wartość ta zależna jest od poziomu)
Warlord's Bloodlust (Specjalizacja, Ferocity, tier 6)
- Specjalizacja ta została zreworkowana – jest to póki co eksperyment i zmiany te wcale nie muszą trafić na serwery live
źródło: http://www.surrenderat20.net/2016/01/113-pbe-update.html