Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wprowadzenia na serwery live patcha 7.6. Przegląd nowości z tej aktualizacji rozpoczniemy od zapowiadanego już od jakiegoś czasu reworku Galio.
Galio, the Colossus
Statystyki & Umiejętności
Statystyki:
- Zasięg auto-ataku: 150
- Bazowa prędkość poruszania się: 335
- Bazowa ilość HP: 550
- Wartość przyrostu HP na poziom : 100
- Bazowa ilość many: 400
- Wartość przyrostu many na poziom: 40
- Bazowa ilość armora: 27
- Wartość przyrostu armora na poziom: 3.5
- Bazowa ilość magic resist: 32
- Wartość przyrostu magic resist na poziom: 1.25
- Bazowa wartość regeneracji HP:: 1.6
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.16
- Bazowa ilość AD: 59
- Wartość przyrostu AD na pziom : 3.5
- Wartość przyrostu Attack Speedu na pzoiom: 1.5
Colossal Smash (Pasyw):
- Co 8 sekund, następny auto-atak Galio zadaje 10-160 (+1.0 całkowitego AD,+0.4/0.5/0.6 magic resist) magicznych obrażeń w obszarze wokół celu. – dokładniej rzecz ujmując bazowe obrażenia zmieniają się wraz z poziomem w następujący sposób 10/16/22/28/34/40/48/56/64/72/80/88/100/112/124/136/148/160
- Czas odnowienia tej umiejętności jest skracany o 4 sekundy kiedy jakaś umiejętność Galio trafi wrogiego championa
Winds of War (Q):
- Koszt many: 70/75/80/85/90
- Czas odnowienia: 10/9/8/7/6 sekund
- Galio wypuszcza dwa podmuchy wiatru zadające 60/95/130/165/200 (+0.6 AP) magicznych obrażeń
- Kiedy dwa podmuchy spotkają się ze sobą tworzą one tornado zadające 30/45/60/75/90 (+0.4 AP) plus 9% maksymalnego HP (maksymalna ilość zadawanych obrażeń potworom to 300) przeciwnika magicznych obrażeń przez następne 1.5 sekundy
- Zasięg:
Shield of Durand (W):
- Koszt many: 50
- Czas odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund
- Pasyw: Po 12 sekundowym okresie bez otrzymania obrażeń Galio otrzymuje tarczę blokującą 0(+8/11/14/17/20/23% całkowitego HP Galio) magicznych obrażeń
- Pierwsze castowanie: Galio zaczyna się ładować zyskując 20/25/30/35/40% (+4% za każde 100 bonusowego armora, +8% za każde 100 bonusowych magic resist) redukcji obrażeń ale za to spowalniając się o 30%
- Drugie castowanie: Galio tauntuje pobliskich przeciwników na 0.5-1.5 sekundy i odnawia efekt redukcji obrażeń na następne 4 sekundy. Czas trwania taunta i jego zasięg zależy od czasu ładowania
- Ładowanie Shield of Durand nie może zostać przerwane przez efekty CC
- Zasięg:
Justice Punch (E):
- Koszt many: 30/35/40/45/50
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
- Galio leci do przodu wyprowadzając potężne uderzenie zadające 100/140/180/220/260 (+0.7 AP) magicznych obrażeń przeciwnikom i podrzucające ich na 0.75 sekundy. Galio zatrzyma się po uderzeniu przeciwnika lub ściany
- Zasięg:
Hero’s Entrance (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 160/140/120 sekund
- Galio wyznacza pozycję wybranego sojuszniczego championa jako swoje miejsce lądowania i przyznaje temu sojusznikowi 20/30/40% (+4% za każde 100 bonusowego armora, +8% za każde 100 bonusowych magic resist) redukcji obrażeń do momentu, w którym wyląduje on na miejscu.
- Galio lądując zadaje znajdującym się w pobliżu przeciwnikom 150/250/350 (+0.7 AP) magicznych obrażeń podrzucając ich w powietrze na 0.75 sekund (czas ten zwiększany jest do 1.25 sekundy jeśli przeciwnicy znajdowali się w centrum umiejętności)
- Zasięg:
Głos
Historia
“Outside the gleaming city of Demacia, the stone colossus Galio keeps vigilant watch. Built as a bulwark against enemy mages, he often stands motionless for decades until the presence of powerful magic stirs him to life. Once activated, Galio makes the most of his time, savoring the thrill of a fight and the rare honor of defending his countrymen. But his triumphs are always bittersweet, for the magic he destroys is also his source of re-animation, and each victory leaves him dormant once again.”
Zaktualizowane Skórki
Enchanted Galio – 520 RP
[Skórka ta będzie miała zmieniony kolor umiejętności, jednak nie zostało to jeszcze wprowadzone na PBE]Hextech Galio – 520 RP [Legacy]
Commando Galio – 520 RP
Gatekeeper Galio – 1820 RP
Debonair Galio – 750 RP
Nowa aktualizacja przyniosła ze sobą również sporą liczbę nowych wariantów chrome’a, które prezentują się następująco:
Moo Cow Alistar
Meowkai
Dino Gnar
Surprise Party Amumu
W najnowszym patchu Lux otrzymała nowy głos, który stanowi pomieszanie starych kwestii z nowymi. Głosowi temu możecie przysłuchać się poniżej.
Nowy patch dodał również do plików PBE, nowy dość ciekawie wyglądający model Urgota, który dość szybko został z serwera testowego usunięty. Żadne inne nowe pliki związane z tą postacią nie trafiły na PBE, jednak jak możemy przypuszczać model ten może mieć związek z zapowiedzianym już jakiś czas temu reworkiem Urgota.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Cho'Gath
- Ilość bonusowego HP przyznawanego za stack została zwiększona z 80/110/140 do 80/120/160
- Maksymalna ilość stacków, które można zdobyć poprzez zabójstwa minionów/nie-epickich potworów została zwiększona z 5 do 6
Fiddlesticks
- Zasięg umiejętności został zwiększony z 525 do 575
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych minonom i potworom została zwiększona z 50% do 75%
Morgana
- Dodano nowy efekt: “Umiejętność ta nakłada Grievous Wounds na przeciwników mających mniej niż 35% HP”
Nidalee
- Od teraz pułapki mają priorytet na trafienie dużych potworów zamiast małych
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/03/37-pbe-update.html