Jak co patch, wychodzą zmiany, które mogą być niewidoczne dla niektórych osób. W tym artykule, dowiecie się co nie co o zmianach, jakie zaszły w ostatniej aktualizacji.
Postacie skalujące się na późniejszą fazę gry:
- Skrócony czas odrodzenia po śmierci w late game
- Krótszy czas śmierci = dłuższe gry
- Dzięki temu postacie, które swoją prawdziwą moc pokazują dopiero w późniejszych fazach dostają buffa.
Postacie dystansowe na górnej alei:
- Żądza Krwi Watażki dostało nerfy, które ułatwiają grę przeciwko np.
Gravesowi
Rammus i
Poppy osłabieni, dzięki czemu postacie z wiekszą ilością obrażeń (typu Irelia) mają lepszy match-up.
AP Mid/Top lanerzy:
Paszcza Malmortiusa jest słabsza
Corki i
Zed znerfieni co oznacza łatwiejszy laning phase na owych bohaterów.
Wsparcie poke`ujące:
- Koszt many na Q i W
Soraki zostały zwiększone, co znacznie ułatwia grę supportom skupiającym się na poke’u.
Warrior
Dzięki osłabieniom Udyra, Kinded i Nidalee, postacie, które grają z owym enchantem mają prostszy early game.
To wszystkie ukryte zmiany w tym patchu. Zgadzacie się z nimi? Zachęcam do dyskusji w komentarzach!
źródło: https://www.youtube.com/watch?v=wMcX2kCixiM