ORNN
OGIEŃ Z WNĘTRZA GÓRY
Bardziej niż jakikolwiek inny półbóg ceni swoją prywatność. Jego samotnią jest wnętrze starożytnego wulkanu, gdzie podsyca ogień pod kotłami z magmą, aby stworzyć z niej przedmioty niezrównanej jakości. W tych czeluściach Ornn potrafi jednak wyczuć kłopoty: boskie istoty znów mieszają się w sprawy śmiertelników. W nadchodzącej wojnie zarówno Freljord, jak i reszta świata, potrzebować będzie dobrego kowala.
UMIEJĘTNOŚCI
BIERNIE: ŻYWA KUŹNIA I MISTRZ RZEMIOSŁ
Q: Wulkaniczna Wyrwa
W: Ognisty Miech
Kruchość
E: Żarliwa Szarża
R: ZEW BOGA KUŹNI
GRA JAKO ORNN
Ornn lubi działać na własną rękę. Woli nie wdawać się w spory z kupcami z Rift, tworzy więc swoje własne przedmioty. Gdy nie może wbić wrogów w ziemię za pomocą Żarliwej Szarży, sprawia, że ziemia wychodzi im na spotkanie dzięki Wulkanicznej Wyrwie.
Na polu bitwy Ornn jest przywódcą. Dyktuje warunki walki za pomocą Zewu Boga Kuźni, szarżuje z wrzaskiem i roznosi przeciwników na strzępy swoją ogromną siłą.
„Moim zadaniem jest praca w kuźni. Zadaniem wszystkich innych jest zejść mi z drogi”.
— Ornn
PORADY
Ornn posiada niezrównane umiejętności walki w alei dzięki umiejętności wykuwania nowych przedmiotów bez konieczności powrotu do bazy. Jeśli dokładnie poznasz opcje tworzenia przedmiotów z wczesnej fazy gry, będziesz w stanie szybko stworzyć odpowiedni przedmiot, aby sprostać przeciwnikom w alei.
Jako że każdy z sojuszników Ornna jest w stanie wykorzystać jedno z jego unikalnych ulepszeń, jego drużyna posiada odpowiednio wyższy limit złota niż przeciwnik. Ktoś chyba powinien powiadomić Nasusa, że w mieście pojawił się nowy bóg późnej fazy gry.
Inni bohaterowie z umiejętnością tworzenia terenu (Trundle, Azir) świetnie współgrają z Ornnem, jako że jego Żarliwa Szarża umożliwia mu wykorzystywanie stworzonych struktur do podrzucania wrogów. Co więcej, sojusznicy tacy jak Poppy czy Vayne mogą przyszpilić przeciwników do filaru stworzonego za pomocą Wulkanicznej Wyrwy.
„Gdy człowiek padnie na kolana, rzadko kiedy się podnosi”.
— Ornn