Prawie rok temu, z okazji corocznego święta trolli, czyli prima aprilis, wprowadziliśmy nowy sposób grania w League of Legends za pomocą zabawnego trybu, który całkowicie zachwiał równowagą. Mimo że był to żart, wielu z naszych projektantów uznało to za okazję, aby pracować nad rozwojem rozgrywki League wzorując się na URF. Po zapoznaniu się z opiniami graczy i wprowadzeniu poprawek, uznaliśmy, że stworzyliśmy najbardziej interesujący model rozgrywki w League, w samą porę na nowy sezon.
New Ultra Rapid Fire dostarcza wolnej, wyrafinowanej i strategicznej rozgrywki, która sprawdzi zdolności drużyn w nowy sposób, jednocześnie nie blokując rozgrywek na najwyższym poziomie tym, którzy nie mają refleksu szachisty.
W normalnych warunkach mecz League toczy się bardzo szybko i na każdym możliwym fragmencie Summoner’s Rift. Chcemy zwiększyć liczbę utalentowanych graczy o doskonałych taktyków, którzy wcześniej nie mogli rywalizować przez coś tak banalnego jak brak refleksu.
Zmian jest dużo, ale ponieważ całkowicie przypadkowo wyciekło trochę informacji na temat New Ultra Rapid Fire, uznaliśmy, że najlepiej będzie wam to pokazać. Jutro wypuścimy krakena, którym jest New Ultra Rapid Fire na normalne serwery.
Oto zapowiedź elementów rozgrywki, które znajdziecie w New Ultra Rapid Fire.
- Umiejętności kosztują 100% pkt. many i energii.
- Czas odnowienia umiejętności, przedmiotów i czarów przywoływacza zwiększony o 200%.
- Prędkość ruchu zmniejszona o 225 jednostek.
- Opóźnienie między podstawowymi atakami zwiększone o 200%.
- Trafienia krytyczne zadają obrażenia równe 50% podstawowych obrażeń od ataku.
- Jednostki trafiają krytycznie 150% ataków.
Czy wprowadzenie New Ultra Rapid Fire podniesie poziom rywalizacji? Czy sprostacie takiemu wyzwaniu? Czy zwykły człowiek zdoła pokonać manata? W przypadku League of Legends odpowiedź na ostatnie pytanie to bez wątpienia „tak”, ale nieważne. Rękawica została rzucona. Podnieście ją na własne ryzyko.