Czas na nowe wieści o tym, co wprowadzimy już wkrótce! Dziś pomówimy o wyborze draftowym w grach normalnych i o sklepie. Nareszcie będziecie mogli banować mądrze i kupować z głową. Mamy także trochę wczesnych informacji o grze rankingowej, która pojawi się w jednym z nadchodzących patchów.
WYBÓR DRAFTOWY
Nasz zespół ds. interfejsu użytkownika miał niezłą zabawę podczas projektowania efektów, któreuatrakcyjniają kluczowe momenty wyboru bohatera. Jeśli graliście w kolejce z wyborem w ciemno, widzieliście już bajeranckie efekty, które odpalają się po podświetleniu i zatwierdzeniu bohatera, jednak faza banowania jest w alfie nowością.
Cały proces wzbogaciliśmy o nieco dodatkowych elementów wizualnych, które nie tylko przejrzyściej informują, czyja jest właśnie kolej, ale także sprawiają, że każdy krok w procesie wyboru bohatera (zamiar wyboru, banowanie, wybór bohatera) jest sensowny i odrębny.
Obecnie, gdy jakiś przepakowany bohater jest banowany, promień tajemniczej banmagii rozdziera jego portret na pół, roztrzaskując przy tym „szybkę” nad obrazkiem. Następnie banpromień odbija się w stronę górnego rogu ekranu, wrzucając okruchy ducha zbanowanego bohatera do ślicznego, małego pudełeczka, w którym będzie wystawiony na widok publiczny.
Gdy gracz zatwierdza wybór bohatera lub bana, koło hextech pośrodku ekranu obraca się i przekształca, wskazując, który gracz aktualnie banuje lub wybiera. Usłyszycie też odzywkę bohatera, który został wybrany lub zbanowany.
Zmiany te mają charakter czysto estetyczny — nie są zmianami w mechanice gry. Jeśli liczyliście na dodatkowe bany, możliwość kupowania skórek, czy inne powszechnie oczekiwane funkcje na ekranie wyboru bohatera, to opisane zmiany mogą was rozczarować, ale prosimy — nie skreślajcie nas jeszcze. Pamiętajcie, że w tej chwili najważniejszym celem aktualizacji klienta alfa jest odtworzenie i dostrojenie wszystkich funkcji obecnego klienta. Gdy klient alfa będzie gotowy, by ostatecznie zastąpić klasycznego klienta, nasze zespoły wreszcie będą miały czas na zajęcie się nowymi funkcjami i zmianami w mechanice gry.
W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE: KUPUJCIE WIĘCEJ I SZYKUJCIE SIĘ NA GRĘ RANKINGOWĄ
Zanim przejdziemy do gry rankingowej, zajmijmy się jeszcze pozostałymi, małymi zmianami, które pojawią się w kliku najbliższych patchach. Tak jak zapowiedzieliśmy w naszym poprzednim devblogu, wypuszczamy prawie całkowicie funkcjonalną wersję sklepu. Prawie, ale nie całkiem funkcjonalną, ponieważ wciąż brakuje łupów i możliwości zakupu RP. Być może myślicie sobie: „Dlaczego nie chcą brać moich pieniędzy?”. Odpowiadamy na to, że zdecydowanie zaczniemy brać od was pieniądze natychmiast po opublikowaniu nadchodzącego patcha. Jednak w tej chwili chcemy upewnić się, że wszystko działa tak, jak powinno.
Wybór draftowy wchodzi już teraz, ale z dodaniem gry rankingowej wstrzymamy się jeszcze chwilę. Musimy mieć pewność, że draftowy wybór bohaterów działa stabilnie, zanim zaczniemy dodawać rzeczy takie jak analiza zysków i strat PL. Kiedy jednak gra rankingowa wreszcie się pojawi, wraz z nią przybędzie cały wachlarz powiązanych funkcji klienta, włącznie z tabelami rankingowymi, statystykami rankingowymi w profilach i emblematami rankingowymi.
Wraz z wejściem niniejszego patcha oddajemy alfę w ręce setek tysięcy nowych testerów, więc jeśli nie zapisaliście się jeszcze do alfy, potrzebujemy waszej pomocy!
Zobacz także
Brak powiązanych wpisów