Niespełna dobę temu Riot oficjalnie ogłosił powrót na serwery live spersonalizowanego dla każdego gracza sklepu, jednak jak się okazuje pozostał on aktywny jedynie przez dość krótką chwilę.
Według wypowiedzi jednego z pracowników Riotu system ten został bardzo szybko wyłączony z powodu wykrycia w nim bliżej nieokreślonego błędu (najprawdopodobniej związanego z algorytmem doboru promocji do gracza, który wbrew założeniom zdawał się nie zwracać uwagi na to jakimi postaciami najczęściej gramy) i cały czas trwają pracę by możliwe jak najszybciej ponownie aktywować go na serwerach live.
Riot pomyślał również o osobach, którym spodobały się promocje dobrane przez zbugowany algorytm i tacy gracze mogą zgłosić się do Supportu dzięki czemu skorzystać będą oni mogli z pierwotnie wylosowanych obniżek (Support posiada dane kto otrzymał jakie promocje więc wszelkie ewentualne próby oszukania raczej nie zakończą się powodzeniem). Wygląda na to, że napisać zgłoszenie możemy również w sytuacji, w której dokonaliśmy już zakupu w momencie gdy spersonalizowany sklep był aktywny, jednak wolelibyśmy go zwrócić by zwiększyć naszą szansę na otrzymanie lepszej promocji gdy system ten zostanie ponownie aktywowany.
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/riot-official/REhwqdew-your-shop-is-open?comment=005a