Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.10. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi trzy zapowiedziane już nowe skórki z serii Pulsefire, które prezentują się w następujący sposób:
Pulsefire Riven – 1350 RP
Pulsefire Shen – 1350 RP
Pulsefire Twisted Fate – 1350 RP
Wraz z nowymi skórkami na PBE dodano również trzy nowe ikony przywoływacza prezentujące się następująco:
Wraz z nowym patchem dodano również nową skórkę na wardy związaną z nowymi skinami z serii Pulsefire, zwaną Pulsefire Ward 2018. Skórka ta prezentuje się następująco:
W nowej aktualizacji dodano ogromną ilość rozmaitych obramówek, podstawek, flag, czy bannerów związanych z poszczególnymi obszarami w świecie League of Legends, które wydają się być związane z trybem gry zwanym Clash.
[Pełny Album]
Obramówki dla flag
Flagi
Bazowa (Demacia)
Freljord
Piltover
Shadow Isles
Zaun
Podstawki
Trofea
Bazowa (Demacia)
Freljord
Piltover
Shadow Isles
Zaun
Wraz z nowym patchem na PBE powróciły warianty chrome’a Dragon Master Swaina, a przy tym dodano również dwa zupełnie nowe warianty, które wcześniej nie były obecne na PBE
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Gargoyle Stoneplate
- Czas odnowienia Unique Aktywa została zmniejszona z 92 do 90
Hunter's Machete
- Ilość bonusowych obrażeń zadawanych potworom została zwiększona z 25 do 35
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje już bonusu do Attack Speedu
Hunter's Talisman
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje dodatkowej regeneracji many równej 150% bazowej regeneracji many
- Wartość efektu kradnącego HP została zwiększona z 25 do 30
- Dodano nowy efekt: “W momencie gdy przebywasz na jungli i w rzece przywracane jest ci do 8 many na sekundę w zależności od ilości twojego brakującego HP”
Warding Totem (Trinket)
- Czas przez jaki ward pozostaje na polu bitwy został zwiększony z 60-120 do 90-180 sekund
- Czas odnowienia ładunku została zwiększona z 180-90 do 240-120 sekund
Przedmioty dla supportów/junglerów
- Przedmioty te od teraz są ekskluzywne dla graczy grających na tych pozycjach
- Machete i Talisman mają specjalną zasadę pozwalającą posiadać na raz oba te przedmioty
Minion Dematerializer (Slot 2, Ścieżka Inspiracji)
- Efekt został zmieniony na: “Rozpoczynasz grę z 5 Minion Dematerializerami, które zadają ci obrażenia minionom na linii i przyznają ci stałe bonusy w zależności od typu miniona. Minion Dematerializery nie mogą zostać użyte przez pierwsze 155 sekund gry.”
- Bonusy:
- Meele Miniony przyznają 1 Armora i 1 prędkości poruszania się
- Caster Miniony przyznają 1 MR i 0.6 AD lub 1 AP (Adaptive)
- Siedge Miniony przyznają 10 HP i 1% bonusowych obrażeń zadawanych strukturom i epickim potworom
Rift Scuttler
- Sposób pojawiania się na mapie został zmieniony z “pojawiania się w losowo wybranych lokacjach z ustalonej listy” na “na początku gry Scuttlery znajdują się po obu stronach rzeki. Kiedy oba zostaną zabite tylko jeden z nich się odrodzi w losowo wybranej lokacji z ustalonej listy”
- Ilość przyznawanego doświadczenia została zmieniona z 170 na 115-230 (wartości te skalują się na poziomach 1-9)
- Ilość przyznawanego złota została zmieniona z 100 na 70-140 (wartości te skalują się na poziomach 1-9)
- Czas potrzebny na odrodzenie się tego campu został zmniejszony z 2:30 do 2:15
Poniżej natomiast możecie znaleźć zmiany związane z marksmanami, które są testowane pod kątem przyszłych patchy
Ashe
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 527.72 do 539
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 85
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Cailtyn
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 475 do 481
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Corki
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 518 do 528
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Draven
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 34 do 29
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 557.76 do 574
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Ezreal
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 25
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 484.4 do 491
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6.5 do 4
Jhin
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 556
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Jinx
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515 do 531
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Kai'Sa
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33.04 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Kalista
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Kog'Maw
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Lucian
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Miss Fortune
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 530 do 541
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Tristana
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 542.76 do 559
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5 do 3.25
Twitch
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 27
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525.08 do 542
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 81 do 87
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75
Varus
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 27
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 537.76 do 549
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Vayne
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 498.44 do 515
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5
Xayah
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 545 do 561
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
- Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5 do 3
Stormrazor (Nowy przedmiot)
- Receptura B.F. Sword + Pickaxe + Dagger + 925 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3400 sztuk złota
- +65 AD
- +25% Attack Speeda
- Unique Pasyw: Jeśli nie wyprowadziłeś auto-ataku przez 2.5 sekundy to twój następny auto-atak uderzy krytycznie
- Unique Pasyw: Kiedy uderzysz krytycznie, zyskujesz 25% bonus do Attack Speeda i 8% bonus do prędkości poruszania się na 1.5 sekundy
Last Whisper
- Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “10% penetracji całkowitego armora”
Lord Dominik’s Regards
- Receptura została zmieniona na Last Whisper + Pickaxe + 625 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmieniony z 2600 do 2800
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
- Ilość przyznawanej penetracji AD została zwiększona z “35% penetracji bonusowego AD” na “35% penetracji całkowitego AD”
- Usunięty został pasyw Giant Slayera
Giant Slayer
- Przedmiot ten został usunięty ze sklepu
Mortal Reminder
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
- Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “25% penetracji całkowitego armora”
Zeal
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 1200 do 1300
Rapid Firecannon
Statikk Shiv
Runaan’s Hurricane
Phantom Dancer
- Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800
Infinity Edge
- Receptura została zmieniona na B.F. Sword + B.F. Sword + 1100 sztuk złota – całkowity koszt jego budowy wynosi zatem 3700
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 70 do 80
- Przedmiot ten od teraz nie zwiększa ilości obrażeń zadawanych przez uderzenia krytyczne
- Dodano nowy Unique Pasyw: Twoja szansa na uderzenie krytyczne jest podwajana
- Dodano nowy Unique Pasyw: 20% obrażeń zadawanych przez twoje uderzenia krytyczne jest konwertowane na nieuchronne obrażenia
Molten Edge (Ulepszenie Infinity Edge przyznawane przez Ornna)
- Przedmiot ten tymczasowo zostały usunięty ze sklepu, jednak ma on w przyszłości powrócić do sklepu
Essence Reaver
- Receptura została zmieniona: B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + 800 sztuk złota – całkowity koszt tego przedmiotu wynosi 3200 sztuk złota
- Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 10% do 20%
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje szansy na uderzenie krytyczne
- Przedmiot ten od teraz nie przyznaje zwiększonej ilości redukcji czasu odnowienia w zależności od ilości posiadanej przez ciebie szansy na uderzenie krytyczne
- Efekt refundujący manę został zmieniony na: “Przy uderzeniu powraca ci 1% brakującej many”
- Dodano nowy Unique Pasyw: Przez 8 sekund po tym jak użyjesz ulta zyskujesz 30% Attack Speedu, a twoje auto-ataki przywracają 20% pozostałych czasów odnowienia wszystkich umiejętności nie będących ultem (30 sekund czas uodnowienia)
Cloak of Agility
- Przedmiot ten został usunięty z gry
Blade of the Ruined King
The Bloodthirster
Maw of Malmortius
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 50 do 60
- Ilość przyznawanego MR została zwiększona z 45 do 50
- Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 300 (+100% twojego bonusowego MR) na 350
Guardian Angel
- Receptura została zmieniona na: B.F. Sword + Chain Vest + Stopwatch + 100 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu wynosi teraz 2800 sztuk złota
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 40 do 45
- Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 30 do 40
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/05/51-pbe-update.html