Pracownik Riotu odpowiedzialny za ostatnio wydawane projekty aktualizacji animacji poruszania się różnych postaci w ostatnim czasie opublikował swoje kolejne pomysły na ulepszenia w tej kwestii.
Pierwszy pomysł związany jest z Katariną i w przeciwieństwie do konceptów przedstawianych w ostatnim czasie jest to animacja, która miałaby być odgrywana zamiast tradycyjnej animacji biegu (większość ostatnich pomysłów dotyczyła animacji odgrywanych w momencie gdy postać nie posiada butów).
Katarina players, had a go at polishing up the base run animation. Same idea, just tweaked the pose and fleshed the motion a little more. Should we try add a no-boots walk too? Thoughts/feedback welcome! #LeagueOfLegends #katarina #animation pic.twitter.com/Yi7jLzBQ18
— Rornation (@RoryAlderton) January 5, 2019
Kolejny koncept dotyczy aktualizacji animacji Ahri. W przypadku tej postaci rozważana jest również możliwość, w której animacja znajdująca się obecnie na serwerach live będzie odgrywana jako animacja szybszego biegu.
Here's a quick in-game test of the Ahri run with the current as a possible faster run. Added the changes to the new run. Offers a decent little contrast of movement speeds with some pose shift. Let me know thoughts! #ahri #LeagueOfLegends pic.twitter.com/NNkrLK7hCp
— Rornation (@RoryAlderton) January 8, 2019
Ostatnim pomysłem przedstawionym w ostatnim czasie jest animacja chodu Twisted Fate’a prezentująca się w następujący sposób:
https://twitter.com/RoryAlderton/status/1082483344204431360