Przedstawiamy wam tier listę supportów ułożonych od najsilniejszych (God Tier) do najsłabszych (Tier 5), skupiając się na soloQ oraz flexQ.
Lista dotyczy patcha 8.1.
God Tier (boski tier) – Jak sama nazwa wskazuje, są to bogowie w obecnym patchu, przewyższający większość bohaterów. Zdecydowanie najpotężniejsze postacie, które są częściej banowane, niż faktycznie uczestniczą w grze.
Tier 1 – Grupa bardzo mocnych championów, którzy świetnie sprawdzają się w obecnej mecie. Genialne picki, które powinniśmy brać pod uwagę podczas wyboru postaci.
Tier 2 – Bohaterowie, którym niewiele brakuje, by znaleźć się w czołówce ligi. Nadal bardzo silne picki, dobrze wykonujące swoje zadanie.
Tier 3 – Zbalansowane postacie, nieodstające ani w jedną, ani drugą stronę. Warte wyboru, gdy nie pozostało nam nic lepszego.
Tier 4 – Championi, których sukces polega przede wszystkim na umiejętnościach grającego. Użyteczni w specyficznych match-upach.
Jeśli jakaś postać nie została zawarta, nie oznacza to, że nie występuje na danej linii – po prostu jest pickiem sytuacyjnym, wykorzystywanym zbyt rzadko.
Tier 1,5
Tier 2
Tier 2,5
Janna
Szał Burzy, po wszystkich zmianach jakich doczekał się pod koniec poprzedniego sezonu, ponownie znajduję się niemal na szczycie tej listy. Jej
Zefir pozwala jej na wywieranie presji na linii, a dodatkowo posiada ona jedne z najlepszych możliwości do peelowania sprzymierzeńców. Biorąc pod uwagę ilość zabójców, jej umiejętność
Q i
R są zbawienne.
Shen
Oko Zmierzchu sporo zyskało na popularności na pozycji wspierającego. Dzięki dobremu połączeniu zdolności ofensywnych i defensywnych, a także kilku nowym runom, jest on w stanie być naprawdę solidnym wyborem. Jego umiejętności
W oraz
R pozwalają mu na bardzo dobre chronienie sojuszników. Natomiast jego
Bieg przez Cienie w połączeniu z
Hextechowym Błyskalazkiem pozwala mu na agresywne zagranie. To wszystko w połączeniu z
Reperkusjami sprawia, że
Shen jest bardzo uniwersalnym i solidnym wyborem.
Brand
Płomień Zemsty w ostatniej aktualizacji doczekał się dość sporego wzmocnienia. Jego obrażenia na
umiejętności pasywnej zostały aż podwojone! Zmiana ta ma zrekompensować mu stratę wczesnej penetracji magicznej, którą kiedyś był on w stanie uzyskać z run. To w połączeniu z osłabieniem innych ofensywnych wyborów na dolnej alei znacząco poprawiło sytuację
Branda.
zvrTwoja reakcja na nasz wpis: