Na serwer testowy PBE wprowadzony został patch rozpoczynający przygotowania do wydania na serwerach live aktualizacji 9.19. Przegląd nowości z tego patcha rozpoczniemy od 6 nowych skórek:
Hextech Amumu
10 Gemstone








Majestic Empress Morgana
1350 RP








Splendid Staff Nami
1350 RP








Valiant Sword Riven
1350 RP








Valiant Sword Riven Prestige Edition


Championship Ryze
1350 RP








Część nowych skórek otrzymało również swoje warianty chrome’a
Championship Ryze Golden Chroma

Majestic Empress Morgana [8]








Splendid Staff Nami [8]








Wraz z nowym patchem na serwer testowy dodano również nowe emotki
IJ Nami, IJ Riven


TFTMOTE Silverwing

Dodany został również cały zestaw emotek Mistrzostw Świata i przykładowa emotka prezentuje się następująco:
Worlds 2019 Emote, Worlds 2019 [NAZWA DRUŻYNY]


Wraz z nowym patchem na PBE dodano ogromną ilość nowych ikon przywoływacza:
Worlds 2019 Event Icon, Worlds 2019 Event Pass Icon, 2019 Worlds [TEAM NAME] Icon, Worlds 2019 Prestige Points Icon




Pick’Em Master Icon
Valiant Sword Riven Border Icon, Splendid Staff Nami Border Icon, Majestic Empress Morgana Border Icon, Splendid Staff Nami Chroma Icon, Majestic Empress Morgana Chroma Icon





Immortal Journey 2019 Icon

Elder Dragon Merch Icon

Championship Ryze Border Icon, Championship Ryze Gold Chroma Icon, Championship Ashe Gold Chroma Icon



W nowej aktualizacji Prestiżowa Edycja Star Guardian Neeko otrzymała swoją historię z klienta gry:
“Neeko and the Star Guardians emerge from their battle forever changed, friendships reforged in the face of stunning victory and brutal loss. They will save their lost companion– perhaps not now, but one day– and they will do it together.”
Do plików gry dodano również banner związany z tegorocznymi Mistrzostwami Świata

W nowej aktualizacji zmieniono ekran ładowania TFT w taki sposób by ten wyświetlał obecną rangę graczy

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Garen
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 2.9% do 3%
- Usunięty został efekt podwajający efekt pasywa w momencie spadnięcia poniżej 25/50% HP
- Czas odnowienia został zmieniony z 9/4 do 6 sekund
- Efekt sprawiający, że nie-epickie potwory nie przerywają działania pasywa jest od teraz aktywny od początku gry, a nie jak dotychczas od 11 poziomu
- Wartość efektu leczącego została zmieniona z 2/8% na 2.5/2.75/3/2.35/3.5/3.75/4.5/5.25/6/6.75/7.5/8.25/9/9.25/9.5/9.7510/10.25%
- Ilość przyznawanego Armora/Magic Resist za stack została zmniejszona z 0.33 do 0.25
- Maksymalna ilość przyznawanego Armora/Magic Resist zosta; zmniejszona z 50 do 30
- Ilość minionów do zabicia by uzyskać maksymalną ilość stacków została zwiększona z 150 do 160
- Ilość uderzeń została zmieniona z 5 (+1 za każde 3 poziomy)[maksymalna wartość to 10] na 8 (+1 za każde 20% Attack Speedu)
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 14/18/22/26/30 do 9/15/21/27/33
- Wartość przelicznika z AD została zmniejszona z 0.36/0.37/0.38/0.39/0.4 do 0.26/0.295/0.33/0.365/0.4
- Ilość uderzeń potrzebnych do nałożenia efektu redukcji Armora została zwiększona z 4 do 6
- Usunięty został efekt zwiększający obrażenia w momencie trafiania tylko jednego celu
- Dodany został nowy efekt: “Umiejętność ta zadaje obrażenia zwiększone o 25% i nakłada efekty on-hit (zadając z nich 50% obrażeń) najbliżej stojącemu przeciwnikowi”
- Usunięty został pasyw tej umiejętności naznaczający jednego z przeciwników
- Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na nieuchronne
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 175/350/525 (+28.6/33.3/40% brakującego HP celu) do 150/300/450 (+20/25/30% brakującego HP celu)
Sylas
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość Armoru została zmniejszona z 32 do 25
- Wartość przyrostu Armoru na poziom została zmniejszona z 3 do 1.5
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych głównemu celowi została zmniejszona z 9-60 do 0
- Ilość obrażeń zadawanych pozostałym celom została zmieniona z 50% obrażeń na 0 (+0.5 AD,+0.2 AP)
- Opis umiejętności został poprawiony by poprawnie wyświetlał on czas po jakim następuje detonacja
- Usunięto efekt sprawiający, że miniony otrzymywały zmniejszone obrażenia
Teamfight Tactics
Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Void
- Ilość jednostek objętych bonusem została zmieniona z “Wszystkich postaci o pochodzeniu Void, po zebraniu przynajmniej 3 postaci z Voidu” na “1 losowo wybranej postaci z Voidu po zebraniu przynajmniej 2 postaci z Voidu i wszystkich postaci z Voidu po zebraniu 4 postaci z Voidu”
źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/09/910-pbe-update-new-skins-chroma-icons.html