Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Spytaj Riot: Edycja przedsezonowa

Witamy w Spytaj Riot!

W tym tygodniu głównym tematem jest przedsezon.

Jak będą działały nowe strony z runami? Dostaniemy w końcu strony za darmo?

Dostaniecie pięć domyślnych stron (których nie można edytować) i dwie dodatkowe strony na początek. Ponadto, jeśli odblokowaliście już jakieś strony z runami, będziecie je wciąż mieli jako dodatkowe strony w nowym systemie.

cCc Grumbles i Riot Cactopus, Good Dudes, Zespół aktualizacji przedsezonowej

Co się stanie, jeśli ktoś miał specjalne runy z dawnych Harrowing i inne unikalne runy jak runa Studio Rumble? Ja osobiście ich nie mam, ale gdybym miał, to zdecydowanie bym nie chciał, żeby zostały usunięte z mojego konta bez zastąpienia ich czymś innym.

Wprowadzimy specjalną skórkę totemu dla każdego, kto posiadał specjalne klasyczne runy ALBO wydał co najmniej 125 tys. PZ na runy lub strony z runami przed 1 września 2017. Posiadacze rzadkich run otrzymają od nas specjalną pamiątkową ikonę.

*Jeżeli kupiliście strony z runami za pomocą RP, na potrzeby tej nagrody każda z nich będzie się liczyła jako 6300 wydanych PZ.

cCc Grumbles i Riot Cactopus, Good Dudes, Zespół aktualizacji przedsezonowej

Kiedy aktualizacja run?

Celujemy w 8 listopada na początku przedsezonu — wejdą wtedy nowe runy.

cCc Grumbles i Riot Cactopus, Good Dudes, Zespół aktualizacji przedsezonowej

Ponieważ dostaniemy mnóstwo niebieskiej esencji, to czy koszt 600-700 za maestrie bohaterów zostanie zwiększony?

Numeryczna wartość esencji wymagana do maestrii zostanie zwiększona 6,5 raza — tyle samo, o ile zwiększamy posiadaną już przez was niebieską esencję. W nowym systemie będą więc w zasadzie kosztować tyle samo, choć liczby same w sobie wzrosną.



cCc Grumbles i Riot Cactopus, Good Dudes, Zespół aktualizacji przedsezonowej

Czy podczas gry będziemy mogli zobaczyć runy przeciwników? Z takimi efektami jak ładowane mignięcie czy zmienianie czarów przywoływacza, potencjalnie może się nagle pojawić w grze niesamowita przepaść informacyjna, jakiej nigdy wcześniej nie było. Wiele run ma efekt, którego znajomość w czasie gry liczy się zdecydowanie bardziej niż miało to miejsce w przypadku run opartych na statystykach czy niekluczowych maestriach.

Nie widziałam nigdzie odpowiedzi na ten temat (nawet w poście o interfejsie run) i martwi mnie nadchodzący przedsezon.

Tak, na ekranie ładowania po wyborze bohaterów będzie można zobaczyć ścieżkę/runy kluczowe każdego gracza w grze. Runy kluczowe wszystkich graczy będzie można zobaczyć też na ekranie wyników podczas gry. Jeśli chodzi o ładowane mignięcie: jeśli ktoś je posiada, to będzie można to zobaczyć na ekranie wyników, gdyż Błysk po użyciu zostanie zastąpiony inną ikoną (ikoną ładowanego mignięcia).

cCc Grumbles i Riot Cactopus, Good Dudes, Zespół aktualizacji przedsezonowej

Zamierzacie dodać w przyszłości więcej run, czy te ogłoszone w „aktualizacji przedsezonowej” to już wszystkie runy?

Z pewnością będziemy w przyszłości dodawać/usuwać/modyfikować runy i runy kluczowe. Pracujemy już nad kilkoma runami kluczowymi, które nie zadebiutują z resztą. Nie spodziewajcie się jednak zupełnie nowych ścieżek poza aktualizacjami w środku sezonu lub w przedsezonie.

cCc Grumbles i Riot Cactopus, Good Dudes, Zespół aktualizacji przedsezonowej

Macie pytania? Udajcie się na stronę Spytaj Riot i zalogujcie na swoje konto League. Przeczytajcie, co robić, a czego unikać, a potem pytajcie śmiało.

Spytaj Riot

Obiecujemy, że przeczytamy każde pytanie, ale nie możemy zagwarantować, że na każde odpowiemy. Niektóre pytania nie będą nadawać się do Spytaj Riot, lub odpowiedzi na nie pojawiły się już gdzie indziej. Dla przykładu, nie będziemy zapowiadać tutaj nowych funkcji ani omawiać kwestii, które opisaliśmy już bardziej szczegółowo wcześniej (ale możemy wyjaśnić poszczególne zapisy!).

Jednak słuchamy was uważnie, więc pytajcie. Zadbamy o to, aby wasze pytania trafiły do tych pracowników Riot, którzy zajmują się interesującymi was kwestiami.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.