Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Spytaj Riot: czy „Mój sklep” wróci?

Witamy w Spytaj Riot!

W tym tygodniu: „Mój sklep”, odblokowane konta profesjonalistów i rady dla grafików szukających pracy w Riot.


Czy „Mój sklep” kiedykolwiek wróci?

Tak! „Mój sklep” był niedostępny podczas tegorocznego Festynu Księżyca, ponieważ na razie zaktualizowany klient nie obsługuje tej funkcji, ale zamierzamy udostępnić ją w nowym kliencie w bliskiej przyszłości. W tej chwili skupiamy się na stabilności i wydajności klienta, szczególnie na słabszych maszynach. Gdy uznamy, że zaktualizowany klient działa jak należy, wrócimy do pracy nad dodatkowymi funkcjami, takimi jak „Mój sklep”.

Bubobubo, kierownik zespołu ds. dochodów


Dlaczego zawodnicy profesjonalni dostają odblokowane konta? Czy przez to gra nie gwarantuje w pewien sposób przewagi tym, którzy płacą więcej?

Uważamy, że umożliwiając profesjonalistom wybór dowolnego bohatera w grze, zapewniamy fanom e-sportu najlepsze wrażenia. Posiadanie wielu bohaterów to centralny element League of Legends i sądzimy, że e-sport stanowi świetny sposób ich prezentacji. Każdy fan chce oglądać na scenie profesjonalnej jak największą różnorodność, wiele umiejętności i mistrzowską grę rozmaitymi bohaterami.

Chociaż wybór bohatera zdecydowanie ma wpływ na powodzenie w grze, bardzo się staramy, aby nie był to czynnik przesądzający o wyniku rozgrywki w League. Na wygraną lub przegraną powinny w znacznie większym stopniu mieć wpływ decyzje podejmowane w grze, a nie to, który bohater został wybrany. Ponadto umożliwienie wam zdobywania bohaterów bez wydawania RP wciąż pozostaje ważnym aspektem League.

Możliwość osiągnięcia sukcesu w League niezależnie od wydawanych pieniędzy jest kluczową wartością dla naszego zespołu ecommerce. Uważamy, że bohaterowie mają się dobrze, natomiast w przypadku systemu run nie jest już tak różowo i obecnie szukamy sposobów na jego usprawnienie.



Ghostcrawler, dyrektor ds. projektowania gry


Jak mogę zdobyć pracę jako grafik w Riot? Czego oczekujecie od kandydatów?

Nie ma „jednej” rzeczy, której wymagamy od grafików, ale podaję kilka ogólnych wskazówek. Przede wszystkim dostosuj swoje demo/portfolio do studia, do którego aplikujesz. Na przykład grafik efektów wizualnych powinien przysłać nam demo efektów, które moglibyśmy wykorzystać w League. Nie ma sensu przysyłanie nam dema z efektami fotorealistycznymi. Po drugie aplikuj do jak największej liczby studiów — nawet jeśli masz wybrane jedno konkretne. Nic nie stracisz, zdobywając doświadczenie w komunikowaniu się z rekruterami i odbywaniu rozmów kwalifikacyjnych. To doświadczenie może ci nawet pomóc w zdobyciu pracy, gdy nareszcie dostaniesz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną od swojego wymarzonego studia. Po trzecie zachowuj pozytywne podejście. Nawet jeśli nie dostaniesz wymarzonej pracy za pierwszym razem, doświadczenie nabyte w innym studiu może zwiększyć twoje szanse przy następnej okazji. Drzwi nigdy nie są zamknięte, więc nie trać nadziei i pracuj ciężko, a nie wiadomo, dokąd trafisz.

I wreszcie pamiętaj, że sztuka to szeroka dziedzina z mnóstwem specjalizacji (możesz się o tym przekonać, przeglądając naszą listę wakatów na stanowiskach grafików). Zapewne najlepszym pierwszym krokiem będzie znalezienie dziedziny, w której czujesz się najpewniej!

obiwunkenobi, dyrektor ds. działań artystycznych


Macie pytania? Udajcie się na stronę Spytaj Riot i zalogujcie na swoje konto League. Przeczytajcie, co robić, a czego unikać, a potem pytajcie śmiało.

Spytaj Riot Obiecujemy, że przeczytamy każde pytanie, ale nie możemy zagwarantować, że na każde odpowiemy. Niektóre pytania nie będą nadawać się do Spytaj Riot lub odpowiedzi na nie pojawiły się już gdzie indziej. Dla przykładu, nie będziemy zapowiadać tutaj nowych funkcji ani omawiać kwestii, które opisaliśmy już bardziej szczegółowo wcześniej (ale możemy wyjaśnić poszczególne zapisy!).

Jednak słuchamy was uważnie, więc pytajcie. Zadbamy o to, aby wasze pytania trafiły do tych pracowników Riot, którzy zajmują się interesującymi was kwestiami.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.