Na PBE wprowadzony został kolejny tym razem stosunkowo mały patch przynoszący ze sobą między innymi splash arty nowych skórek z serii Cosmic. Grafiki te prezentują się następująco:
Cosmic Queen Ashe
Cosmic Enchantress Lulu
Cosmic Defender Xin Zhao
Wraz z nowym patchem tryb gry Nexus Blitz doczekał się kolejnych zmian w balansie, których lista prezentuje się następująco:
Złoto za objective’y:
- Złoto za wieże: 100 sztuk lokalnie + 50 sztuk globalnie >>> 25 sztuk za last hita + 50 globalnie
- Złoto za Red i Blue Buffa: 240 sztuk lokalnie + 70 sztuk globalnie >>> 200 sztuk lokalnie + 60 sztuk globalnie
Wieże:
- Wszystkie wieże dostały 15% penetracji armoru
Przedmioty:
Force of Nature
- Usunięto 10% sekretnej, stackowalnej redukcji czasu odnowienia, które przyznawał ten przedmiot
Wydarzenia
Treasure Teemo
- Ilość HP została zmniejszona o 15%
Push the Cart
- Od teraz może się pojawić na dolnej alei
- Naprawiono sporą liczbę błędów sprawiających, że Cart poruszał się w dziwny sposób
Sudden Death
- Armor Nexusa: 270 >>> 250
- MR Nexusa: 220 >>> 200
Bardle Royale
- Efekt palenia kręgu nie przebija się już przez tarcze i efekty niewrażliwości
Runy:
- Naprawiono błąd związani z Dark Harvestem, który sprawiał, że zabicie potwora w jungli przyznawało czasem +100 dusz
Wraz z nowym patchem wprowadzono pewnie pewne poprawki w grafikach wyświetlanych w czasie loading screenu SSG Xayah i SSG Rakana.
Warto również wspomnieć o materiale wideo przedstawiającym warianty chrome’a Mafia Brauma.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Aatrox
Umbral Dash (E)- Wartość efektu leczącego w przypadku trafienia celów nie będących wrogimi championami została zmniejszona z 33% do 15% zadanych obrażeń
- Ilość ładunków otrzymywanych przy nauczeniu się tej umiejętności została zmniejszona z 2 do 1
- Czas odnowienia został zwiększony z 140/130/120 do 160/140/120 sekund
Fizz
Seastone Trident (W)- Wartość przelicznika z AP na bonusowe magiczne obrażenia została zmniejszona z 0.6 do 0.5
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia on-hit została zmniejszona z 0.4 do 0.35
- Wartość przelicznika z AP na zadawane przez Guppy’ego została zmniejszona z 0.9 do 0.8
- Wartość przelicznika z AP na zadawane przez Chompera została zmniejszona z 1.1 do 1.0
- Wartość przelicznika z AP na zadawane przez Gigalodona została zmniejszona z 1.3 do 1.2
Hecarim
Rampage (Q)- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 55/90/125/160/195 (+0.6 AD) do 55/95/135/175/215 (+0.7 AD)
Lee Sin
Sonic Wave / Resonating Strike (Q)- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez Sonic Wave została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 50/80/110/140/170
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez Resonating Strike została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 50/80/110/140/170
Nautilus
Titan's Wrath (W)- Koszt many został przywrócony do 80
Orianna
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość MR została zmniejszona z 30 do 26
Quinn
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu AD na poziom została zmniejszona z 3 do 2.4
Rakan
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 510 do 480
- Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 36 do 33
Taliyah
Ogólne Zmiany- Bazowa prędkość poruszania się została zmniejszona z 340 do 335
- Czas odnowienia został zwiększony z 12 do 16/15/14/13/12 sekund
- Od teraz ściana ta nie przyznaje wizji
Trundle
Chomp (Q)- Ilość obrażeń została zmieniona z 20/40/60/80/100 (+1.0/1.05/1.1/1.15/1.2 AD) do 20/30/40/50/60 (+1.0/1.1/1.2/1.3/1.4 AD)
- Czas trwania bonusu do AD została zmniejszona z 8 do 5 sekund
Wukong
Crushing Blow (Q)- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 30/60/90/120/150 (+0.1/0.2/0.3/0.4/0.5 AD) do 10/40/70/100/130 (+0/0.1/0.2/0.3/0.4 AD)
Yasuo
Last Breath (R)- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zwiększona z 1.5 do 2.5
Heal
- Czas odnowienia został zmniejszona z 270 do 240 sekund
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/08/87-pbe-update.html