Na serwery testowe PBE wprowadzono kolejną aktualizację przynoszącą ze sobą między innymi splash arty czterech nowych skórek z serii Worldbreaker. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy właśnie od tych grafik prezentujących się następująco:
Worldbreaker Hecarim and Worldbreaker Nasus
Worldbreaker Nautilus and Worldbreaker Trundle
Wraz z nowym patchem na serwerze testowym udostępnione zostały zapowiadane już wcześniej zmiany w specjalizacjach. Więcej informacji na ten temat znaleźć możecie poniżej:
Fresh Blood - Nowa specjalizacja, Ferocity, Tier 2
- Twoje auto-ataki wyprowadzane przeciwko championom zadają dodatkowe 10 (+1 za każdy poziom) obrażeń (6 sekund czasu odnowienia)
Battle Trance - Nowa specjalizacja, Ferocity, Tier 4
- Jeśli znajdujesz się w starciu z wrogim championem twoje obrażenia rosną przez 5 sekund zwiększając się ostatecznie o 5%
Bounty Hunter- Ferocity, Tier 4
- Wartość bonusu do obrażeń za unikalne zabicie wrogiego championa została zwiększona z 1% do 1.5%
Oppressor - Ferocity, Tier 4
- Specjalizacja ta została usunięta, a jej miejsce zajął Double Edged Sword
Double Edged Sword - Ferocity, Tier 4
- Specjalizacja ta została przeniesiona do tieru 4, a jej miejsce w tierze 2 zajęła specjalizacja zwana Fresh Blood
Fervor of Battle - Ferocity, Tier 6
- Czas w jakim stacki pozostają aktywne został zmniejszony z 6 do 4 sekund
- Wprowadzono czas odnowienia na stacki otrzymywane za uderzenie wroga umiejętności równy 2 sekundy
- Maksymalna ilość stacków została zwiększona z 8 do 10
- Od teraz stacki nie dają dodatkowych fizycznych obrażeń on hit równych 0.90 – 13.99
- Od teraz stacki zwiększają liczbę naszego AD o 1-6
Greenfather's Gift - Nowa specjalizacja, Cunning, Tier 4
- Wejście w krzaki powoduje, że twój następny auto-atak lub zadająca obrażenia umiejętność zada dodatkowe magiczne obrażenia równe 3% obecnego HP celu (9 sekund czasu odnowienia)
Precision, Cunning, Tier 5
- Specjalizacja ta nie przyznaje już dłużej 3 (+0.3 za każdy poziom) Armor Pen.
- Specjalizacja ta przyznaje od teraz 1.7 Lethality za każdy punkt
Siegemaster - Nowa specjalizacja, Resolve, Tier 2
- Będąc w pobliżu sojuszniczej wieży zyskujesz 8 armora i 8 magic resist
Fearless Nowa specjalizacja, Resolve, Tier 4
- Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego championa otrzymaj na 2 sekundy 10% (+ 2 za każdy poziom) bonusowego armora i magic resist (9 sekund czasu odnowienia)
Courage of the Colossus Nowa specjalizacja, Resolve, Tier 6
- Po trafieniu przeciwnika twardym CC zyskaj tarczę na 4 sekundy blokującą 10(+10 za każdy poziom, +7% twojego maksymalnego HP za każdego pobliskiego wrogiego championa) obrażeń
- Specjalizacja ta zastąpiła Strength of the Ages

Wraz z nową aktualizacją poprawiono kilka nowych ikonek umiejętności wprowadzonych wraz z reworkiem asasynów. Poniżej znaleźć możecie ich nowe wersje, a także porównanie ich ze starszą wersją:
Akali
Katarina
Od teraz na PBE ikony wież na minimapie pokazują ile jeszcze HP pozostało danemu turretowi (wygląd ikon zmienia się w momencie osiągnięcia przez wieże 2/3 i 1/3 HP):
Do omówienia zostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Akali
Twin Disciplines (Pasyw)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 8-5 do 8-4 sekund
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.4 do 0.5
Od teraz zaraz po nauczeniu się tej umiejętności nie dostajemy już automatycznie jej stacków- Redukcja czasu odnowienia ponownie wpływa na czas pomiędzy recastem
Fizz
Seastone Trident (W)- Koszt many został zmniejszony z 30/40/50/60/70 do 30
- Czas odnowienia został zwiększony z 10/9/8/7/6 do 10/9.5/9/8.5/8
- Wartość przelicznika z AP na obrażenia zadawane przez aktyw została zwiększona z 0.9 do 1.0
- Koszy many został zmniejszony z 90/100/110/120/130 do 75/85/95/105/115
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 120/270/420-360/510/660 na 140/290/440-340/490/640
Rengar
Unseen Predator (Pasyw)- Buff związany ze skokiem od teraz utrzymuje się do ~0.25 sekundy po opuszczeniu krzaku
- Prędkość skoku została zmniejszona (średnio dotarcie do celu powinno zajmować około 0.15 sekundy dłużej na większych odległościach)
- Zasady zdobywania stacków Ferocity za skok zostały zmienione z “1 stack Ferocity generowany w momencie wchodzenia w starcie skokiem” na “1 stack Ferocity generowany w momencie gdy używamy skoku mając 0 stacków Ferocity”
- Naprawiono bug sprawiający, że efekty dźwiękowe nie zawsze się pojawiały
- Naprawiono bug powodujący, że ulepszone Q miało dłuższy czas castowania niż podstawowe
- Czas castowania został zmniejszony z 0.35 do 0.3 sekundy
- Od teraz w czasie castowania umiejętność ta wyświetla się na pasku castowania
- Naprawiono bug sprawiający, że efekty dźwiękowe nie zawsze się pojawiały
- Rengar od teraz może doskoczyć do innych celów niż śledzony cel jednak uderzenie krytyczne z tej umiejętności nadal możliwe jest tylko w przypadku śledzonego celu (chodzi o cel, na który mamy wizję z tej umiejętności)
- Czas pomiędzy wycastowaniem R a możliwością skoku został zwiększony z 1 do 2 sekund
Talon
Assassin's Path (E)- Opis tej umiejętności został zaktualizowany w taki sposób aby zawierał on informację o jej maksymalnym zasięgu
- Poprawiono działanie tej umiejętności w taki sposób aby nawet najmniejsze skoki pozawalały przebyć pewien dystans (~350 jednostek)
- Wskaźnik zmieniający kolor czasu odnowienia od teraz uaktywnia się w ostatnich 30 sekundach czasu odnowienia, a nie w ostatnich 10 jak to miało miejsce do tej pory
źródło: http://www.surrenderat20.net/2016/10/1020-pbe-update.html