Znane są szczegółowe informacje o Specjalizacjach Sezonu Czwartego. Poniżej dokładny opis każdej z nich. Nie ma jeszcze oficjalnego tłumaczenia nazw specjalizacji, z tego powodu są po angielsku. Wpis cały czas podlega aktualizacji.
Tier 1
- Feast (1 Ranga) – Za każdym razem, gdy zabijesz jednostkę odzyskujesz 2 punkty zdrowia i 1 many.
- Fury (4 Rangi) – Zyskujesz 1.25/2.5/3.75/5% dodatkowej Szybkości Ataku.
- Sorcery (4 Rangi) – Zyskujesz 1.25/2.5/2.75/5% Cooldown Reduction (skrócenie czasu odnawiania)
- Butcher (1 Ranga) – Zadajesz 2 dodatkowych obrażeń atakami podstawowymi i czarami wymierzanymi w pojedynczy cel (single target spells)
Tier 2
- Doubled Edge Sword (1 Ranga) – Walczący wręcz: Zadajesz 2% dodatkowych obrażeń i sam otrzymujesz ich 1% więcej. Walczący na dystans: Zadajesz i przyjmujesz 1% dodatkowych obrażeń.
- Brute Force (3 Rangi) – +4/8/12 AD na 18 poziomie (+0.22/0.44/0.66 co poziom)
- Mental Force (3 Rangi) – +6/12/18 AP na 18 poziomie (+.33/.66/.99 co poziom)
Tier 3
- Spell Weaving (1 Ranga) – Ranienie wrogiego bohatera atakami podstawowymi zwiększa twoje obrażenia z czarów o 1% (nakłada się do trzech razy, maksymalnie 3% większych obrażeń)
- Martial Mastery (1 Ranga) (Wymaga Brute Force) – +5 AD
- Arcane Mastery (1 Ranga) (Wymaga Mental Force) – +8 AP
- Executioner (3 Rangi) – Zwiększa obrażenia zadawane bohaterom poniżej 20/35/50% o 5%.
Tier 4
- Blade Weaving (1 Ranga) (Wymaga Spell Weaving) – Ranienie wrogiej postaci czarem zwiększa twoje podstawowe ataki o 1% (nakłada się do 3 razy, maksymalnie 3% dodatkowych obrażeń). Nie może być użyte częściej niż raz na sekundę.
- Warlord (3 Rangi) – Zwiększa dodatkowy AD o 2/3.5/5%.
- Archmage (3 Rangi) – Zwiększa AP o 2/3.5/5%.
- Dangerous Game (1 Ranga) (Wymaga Executioner) – Zabicie wrogiego bohatera odnawia 5% twoich brakujących punktów życia i many.
Tier 5
- Frenzy (1 Ranga) – Krytyczne uderzenia zwiększają twoją prędkość ataku o 5% na 3 sekundy (nakłada się do 3 razy).
- Devastating Strikes (3 Rangi) – +2/4/6% penetracji magicznej i pancerza.
- Arcane Blade (1 Ranga) – Twoje ataki podstawowe zadają dodatkowe magiczne obrażenia w wysokości 5% twojej Mocy Umiejętności.
Tier 6
- Havoc (1 Ranga) – 3% zwiększone obrażenia.
Tier 1
- Block (2 Rangi) – Redukuje otrzymywane obrażenia z podstawowych ataków o 1/2.
- Recovery (2 Rangi) – +1 regeneracji zdrowia co 5 sekund.
- Enchanted Armor (2 Rangi) – Zwiększa twój dodatkowy pancerz i odporność na magię o 2.5/5%.
- Tough Skin (2 Rangi) – Redukuje obrażenia otrzymywane od potworów neutralnych o 1/2, nie wpływa na potwory na liniach.
Tier 2
- Unyielding (1 Ranga) (Wymaga Block) – Walczący wręcz: Redukuje wszystkie otrzymywane od bohaterów obrażenia o 2. Walczący na dystans: Redukuje wszystkie otrzymywane od bohaterów obrażenia o 1.
- Veteran Scars (3 Rangi) – +12/24/36 zdrowia
- Bladed Armor (1 Ranga) – Wrogie potwory, które cię atakują krwawią, otrzymując obrażenia o równowartości 1% ich obecnego zdrowia co sekundę. Nie działa na potwory na liniach.
Tier 3
- Oppresion (1 Ranga) – Redukuje otrzymywane obrażenia o 3% od przeciwników z efektami ograniczającymi ich możliwość poruszania się (Spowolnienia, unieruchomienia, ogłuszenia itd).
- Juggernaut (1 Ranga) (Wymaga Veteran Scars) – +3% maksymalnego zdrowia.
- Hardiness (3 Rangi) – +2/3.5/5 pancerza.
- Resistance (3 Rangi) – +2/3.5/5 odporności na magię.
Tier 4
- Perseverance (3 Rangi) – +1/2/3% twojego brakującego zdrowia regeneruje się co 5 sekund.
- Swiftness (1 Ranga) – Redukuje efektywnosć spowolnień o 10%.
- Reinforced Armor (1 Ranga) (Wymaga Hardiness) – Redukuje obrażenia od trafień krytycznych o 10%.
- Evasive (1 Ranga) (Wymaga Resistance) – Redukuje obrażenia magiczne od umiejętności obszarowych o 4%.
Tier 5
- Second Wind (1 Ranga) (Wymaga Perseverance) – Wzmacnia leczenie o 10%, gdy punkty życia spadną poniżej 25%.
- Legendary Guardian (4 Rangi) – +1/2/3/4 pancerza i 0.5/1/1.5/2 odporności na magię za każdego pobliskiego przeciwnika.
- Runic Shield (1 Ranga) – Zaczynasz grę z tarczą o rownowartości 50 punktów zdrowia. Tarcza ta regeneruje się za każdym razem, gdy się odrodzisz.
Tier 6
- Tenacious (1 Ranga) – Redukuje czas trwania efektów kontroli tłumu o 15%.
Tier 1
- Phasewalker (1 Ranga) – Skraca czas rzucania Powrotu o 1 sekundę.
- Fleet of Foot (3 Rangi) – +0.5/1/1.5% prędkości ruchu.
- Meditation (3 Rangi) – +1/2/3 regeneracji many co 5 sekund.
- Scout (1 Ranga) – Zwiększa zasięg stawiania totemów i trinketów o 10%.
Tier 2
- Conjuror (1 Ranga) – Przywołane jednostki, pułapki i klony mają o 10% dłuższy czas działania. Nie wpływa na totemy.
- Summoner’s Insight (3 Rangi) – Skraca czas odnawiania się Czarów Przywoływacza o 4/7/10%.
- Strength of Spirit (1 ranga) (Wymaga Meditation) – Zyskujesz regenerację zdrowia równoważną 10% twojej regeneracji many.
- Alchemist (1 Ranga) – Wydłuża czas trwania mikstur i eliksirów o 10%.
Tier 3
- Greed (3 rangi) – +.5/1/1.5 złota co 10 sekund.
- Runic Affinity (1 Ranga) – Wydłuża czas trwania kapliczek, reliktów, zadań i buffów z neutralnych stworów o 20%.
- Vampirism (3 Rangi) – +1/2/3% lifesteala i spellvampa.
- Culinary Master (1 Ranga) (Wymaga Alchemist) – Twoje mikstury życia są ulepszane do Herbatników, które odnawiają 20 zdrowia i 10 many od razu po użyciu.
Tier 4
- Wealth (1 Ranga) (Wymaga Greed) – +40 złota na starcie gry.
- Bandit (1 Ranga) – Walczący wręcz: +15 złota za zabójstwo lub asystę. Walczący na dystans: Otrzymujesz 3 złota za każdym razem gdy atakujesz wrogiego bohatera. Nie można użyć na tej samej postaci częściej niż raz na 5 sekund.
- Expanded Mind (3 Rangi) – +2/3.5/5% zwiększona maksymalna mana.
- Inspiration (2 Rangi) – +5 do doświadczenia co 10 sekund, gdy w pobliżu jest sojusznicza postać o wyższym poziomie.
Tier 5
- Scavenger (1 Ranga) (Wymaga Bandit) – +1 złota za każdym razem, gdy sojusznik zabija potwora na linii.
- Intelligence (3 Rangi) – +2/3.5/5% Cooldown Reduction i skraca czas odnawiania się przedmiotów aktywowanych o 4/7/10%.
Tier 6
- Wanderer (1 Ranga) – Zyskujesz 5% prędkości ruchu, gdy jesteś poza walką.