Shen
Osobiście uważam, że fakt iż Q Shena i Yasuo mają taki sam zasięg nie jest do końca ok i gryzie się z tematyką tej pierwszej postaci. Dlaczego dźgnięcie powinno mieć taki sam zasięg co rzut pociskiem? Uważam, że zwiększenie zasięgu tej umiejętności do 550 byłoby dobrym rozwiązaniem.
Przykładamy bardzo dużą uwagę do tego aby tematyka danej postaci pokrywała się z gameplayem, jednak czasem musimy nad to przełożyć kwestię balansu danego championa. Sprawienie, że rzucana broń będzie miała taki sam zasięg co pchnięcie mieczem jest takim przypadkiem.
Jeśli chodzi o samego Shena to uważamy, że znajduje się on obecnie w dość dobrym miejscu i nie planujemy obecnie zwiększać jego mocy. Jest to także bardzo prawdopodobne, że podczas aktualizacji jego gameplayu jego Q zostanie zastąpione przez inną umiejętność lub chociaż dość poważnie zmodyfikowane (chcielibyśmy sprawić żeby jego lane’owanie/pojedynki 1v1 stało się znacznie ciekawsze i zmodyfikowanie jego Q byłoby tego częścią).
Co do większej ilości szczegółów związanych z tym reworkiem to istnieje bardzo duża szansa, że Shen nadal będzie miał stosunkowo słaby waveclear, jako że jest to bardzo ważne narzędzie sprawiające, że jego ulti może pozostać w niezmienionej formie.
Istnieje również spora szansa, że jego obecne W zostanie zastąpione przez jakąś inną defensywną umiejętność.
Mordekaiser
Czy macie jakiekolwiek plany związane z Mordekaiserem? Nie wiem czy rework tej postaci (osobiście nie uważam, żeby Morde potrzebował reworku), ale chciałbym żeby jego kit miał w sobie coś co pomoże rozwiązać jego obecne problemy.Rozważyłbym dodanie jakiegoś drobnego slowa czy bonusu do prędkości poruszania się .
Obecnie testujemy pewne eksperymentalne zmiany w tej postaci, które między innymi sprawiałyby, że byłoby to znacznie bardziej niebezpieczne dla przeciwników by stać w jego pobliżu (testowany przez nas Morde jest bardziej bruiserem, który buduje się bardziej tankowato niż dotychczas ale nadal jest w stanie zadać sporą ilość obrażeń w krótkim czasie). Sporo rozmawialiśmy o tym, czy Morde powinien mieć jakieś CC’ki lub zwiększoną mobilność. Ustaliliśmy jednak, że brak tego elementów jest ikoniczny dla jego kitu i pozwoli nam na wprowadzenie rozwiązań, których nie moglibyśmy wprowadzić dla mobilnej postaci (z tego samego powodu mogliśmy między innymi pozwolić Nasusowi stackować obrażenia na Q).
W przeciągu miesiąca czy dwóch powinniśmy gotowi by porozmawiać o szczegółach tych zmian lub by poinformować was o tym, że porzuciliśmy ten projekt. Tego typu modyfikacje najprawdopodobniej będą wymagały również pewnego rodzaju zmiany wizualne by dopasować się do zmian w umiejętnościach tej postaci. Chcielibyśmy całkowicie odświeżyć wygląd tej postaci, jednak przed nim w kolejce do tego jest kilka innych bohaterów.
Wiem, że to może być za wcześnie ale czy możecie powiedzieć jakie macie plany względem jego ulta?
Ult Mordekaisera najprawdopodobniej pozostanie bardzo podobny do tego co zobaczyć możemy na serwerach live.
Zyra
Uważam, że powinniście sprawić, że Zyra będzie otrzymywać jakąś dodatkową nagrodę za zabicie przeciwnika ze swojej pasywki. Myślałem nad jakąś formą odrodzenia podobną do jaja Anivii, czy też czymś w stylu zostawiania korzenia w miejscu śmierci ostatniego championa i odrodzenia się w tym konkretnym miejscu.
Naprawdę podoba mi się ta sugestia i uważam, że jest to zmiana która pasuje zarówno do tematyki jak i gameplayu Zyry. Przeprowadzimy kilka eksperymentów z tego typu rozwiązaniami i zobaczymy czy uda nam się dojść do wersji, która dobrze wpasuje się do gry nie będąc przy tym zbyt mocnym. Nie mogę zagwarantować, że na pewno wprowadzimy te zmiany, jednak jest to pomysł który na pewno warto rozważyć.
Darius
Pamiętam, że w momencie kiedy ogłaszany był rework Gangplanka, wspominaliście że testujecie również nowy kit Dariusa i że jest on ukończony w 90%. W związku z tym zastanawiam się czy planujecie wprowadzenie jakiś zmian w tej postaci jeszcze w tym roku?
Właściwie wróciliśmy do prac nad projektem, który rozpoczęliśmy już jakieś dwa lata temu i już wkrótce będziemy mieli coś do zaprezentowania. Statikk zabrał się za ten projekt po zakończeniu prac nad Gangplankiem i okazało się że możemy wprowadzić wiele poprawek postaci bez zmieniania jej w drastyczny sposób.
Kiedy zakończymy prace powinniśmy otrzymać zdrowszą dla gry, bardziej satysfakcjonującą i unikalną wersję kitu tej postaci.
Mam nadzieję, że jego ulti pozostanie w miarę w takiej samej formie, jako że dla mnie jest to ikoniczna umiejętność dla Dariusa i jeden z najbardziej satysfakcjonujących ultów w grze.
Zgadzam się, przecinanie wrogów w pół jest naprawdę fajne.
Proszę powiedz, że z jego kitu zniknie krwawienie. Ta umiejętność całkowicie dominuje wymiany we wczesnej fazie gry.
Krwawienie pozostanie w jego kicie i będzie się ono stackować do pięciu razy.
Bardziej unikalny kit? W takim razie on także otrzyma dasha i tarczę ?
Przykro mi ale w jego nowym kicie nie znajdziecie dasha czy tarczy.
Yorick
Czy możemy otrzymać jakiekolwiek nowe informacje o tym jaki obecnie jest stan zapowiadanego od tak dawna reworku Yoricka?
Absolutnie zgadzam się, że postać ta bardzo pilnie potrzebuje aktualizacji. Mimo to potrzebujemy czasu aby wspomniany rework wyszedł dobrze, a obecnie znajduje się on dopiero we wczesnych fazach planowania gameplayu, konceptu i lore.
Nie spodziewajcie się, że wyjdzie on przed Poppy/Tariciem (prace nad tymi projektami są znacznie bardziej zaawansowane) ale wiedzcie że pracujemy nad tą postacią i nie porzucimy prac dopóki nie ukończymy jego reworku.
Lore
Co właściwie stało się z Sivir po wzniesieniu Azira? Mam wrażenie, że po evencie związanym z Shurimą jej historia nie została dokończona.
Mam nadzieję, że reszta historii związanych z Shurimą zostanie wkrótce opublikowana. Team napisał te nowe rozdziały już ponad rok temu. Ja byłem odpowiedzialny za historię Sivir i zapewniam was, że jestem bardziej od was ciekawy jak zmieni się ona po evencie związanym z Shurimą.
Doran's Shield
Osobiście uważam, że Doran’s Shield powinien zostać przez was w jakiś sposób zmieniony. Pozostałe przedmioty z tej serii są znacznie bardziej użyteczne stąd moje pytanie dlaczego item ten od tak dawna jest przez was ignorowany.
Od jakiegoś czasu rozważamy przeprowadzenie drobnych zmian we wszystkich defensywnych przedmiotach (coś w stylu mniejszej wersji zmian w przedmiotach dających AP z patcha 5.13). Doran’s Shield to jeden z itemów, któremu się przyglądamy. Jednym z kierunków, które rozważamy jest wzmocnienie pasywa tego przedmiotu w taki sposób aby był on bardziej efektywny przeciwko zasięgowym auto-atakom. To jest na razie tylko pomysł, a nie kierunek w którym już podążyliśmy. Na pewno chcielibyśmy uniknąć sytuacji gdzie item ten ponownie stałby się głównym przedmiotem kupowanym przez supportów.
Quinn
Jestem bardzo ciekawy jak prezentuje się obecnie kwestia Quinn. Jakiś czas temu dość drastyczne zmiany w tej postaci zostały wprowadzone na PBE, jednak po jakimś czasie zostały one wycofane z serwera testowego i od tego czasu nie słyszeliśmy nic na temat tego bohatera. Dlatego zastanawiam się jakie dokładnie były założenia tych zmian i czy macie jakieś inne pomysły na zmiany tej postaci.
Zmiany, które przez krótki czas były obecne na PBE były próbą zmienienia Quinn w bardziej roamującego ADC. Chcieliśmy stworzyć dla niej ciekawą niszę poprzez dodanie bardzo dużej mobilności do jej ulta. To jest pomysł, któremu naprawdę chcielibyśmy się jeszcze przyjrzeć kiedy czas pozwoli. Nie twierdzę jednak, że na pewno zdecydujemy się pójść w tym kierunku, a póki co chcemy przyjrzeć się jak takie zmiany wpłyną na tą postać.