Czas: 2 godziny 27 minut po połowie nocy…
Miejsce: Gdzieś wzdłuż zachodniego wybrzeża Valoranu…
Szeregowi! Nazywam się Jarvan IV i jestem dowódcą komandosów z Demacii. Wezwałem was tutaj, aby przedstawić plan nadchodzących manewrów wojskowych w rejonie EUNE, które odbędą się 22 dnia roku kozy, 14 godzin po połowie nocy. Odprawę zaczniemy od szczegółowego omówienia terenu, poprzez taktykę, kończąc na zagrożeniach, które tylko czekają aby skrócić was o głowę. Dlatego komu życie miłe niechaj słucha uważnie bo nie będę powtarzać!
Odprawa taktyczna
Terenem naszych działań będzie jedno z najbardziej epickich pól sprawiedliwości – Summoner’s Rift. Każdy z was zapewne wie jak wygląda ta arena, jednak dla przypomnienia tu macie mapę.
Krótkie omówienie założeń taktycznych. Nie spać szeregowy Lupusisko! Arena działań składa się z trzech linii oraz dżungli znanej również po prostu jako las. Podstawowa taktyka dla każdej pięcioosobowej ekipy, tak tak szeregowi maksymalnie pięć osób w zespole plus ewentualnie dwie w rezerwie. Szeregowy Hintch! Dodatkowe osoby są opcjonalne, jednak patrząc na to co siedzi w tych lasach lepiej zorganizuj sobie zastępstwo, jeśli ktoś albo coś postanowi zrobić sobie z ciebie kolację! Wracając do tematu, podstawowe założenia taktyczne to schemat 1-1-2 + jungler zwany potocznie “leśniczym”, jednak liczę na waszą inicjatywę oraz twórczość taktyczną szeregowi! Odnośnie zagrożeń, które czyhają na was oprócz przeciwnego zespołu na mapie w lesie możecie spotkać następujące kreatury:
Większy Wilk Mroku oraz dwa Mroczne Wilki na mapie oznaczone jako “Wolves”, potocznie znane pod nazwą “dwie trzecie cerbera” |
---|
Ponurnik oznaczony na mapie jako “Gromp”, jest to żarłoczna ropucha z kręgów medialnych. |
---|
Szkarłatny Brzytwodziób oraz trzy Brzytwodzioby, oznaczone jako “Razorbeaks”, powszechnie wyznające zasadę “w kupie siła”. |
---|
Starożytny Skalniak wraz ze Skalniakiem widnieją pod nazwą “Krugs”. Miłośnicy przyrody i ciepłego surowego mięsa. |
---|
Czerwony Krzewogrzbiet i dwa Żużelki, na mapie widnieją pod nazwą “Red Brambleback”. Niech was nie zwiedzie niewinna nazwa, te kreatury potrafią przysmażyć skórę. |
---|
Niebieski Strażnik wraz z dwoma Wartownikami znane inaczej jako “Blue Sentinel”. Podobno po jego zabiciu człowiek staje się nadpobudliwy. |
---|
Wędrujący Krab nie jest oznaczony na mapie, ponieważ nikt nie wie po której części rzeki się włóczy. Znany pod nazwą Kraboward. |
---|
Smok inaczej Mityczny stwór to podła i ziejąca ogniem gadzina, dobrze że pojawia się raz na jakiś czas. |
---|
Baron Nashor czyli Wielki żmijowaty najgorszy z najgorszych, stwór którego prawie nie da się pokonać. Znany ze swojego zamiłowania do plucia i nieograniczonego apetytu. Autor powiedzenia “co trzy głowy to nie jedna”. |
---|
Gotowość do manewrów
Tyle przygotowania taktycznego szeregowi! Teraz zabierzcie swoje przerażenie ze sobą i idźcie potwierdzić gotowość do walki. Na lewo w namiocie znajdziecie wszystkie papiery, należy wypełnić je tak jak widzicie:
- Ekipy szeregowych: Nazwa zespołu
- Nazwa drużyny wersja dla leniwych: Tag
- Przezwiska pięciu ochotników: Przezwisko1, Przezwisko2, Przezwisko3, Przezwisko4, Przezwisko5
- Rezerwa: Przezwisko6, Przezwisko7
Kiedy już się z nimi uporacie zanieście je do budynku “turniej@how2win.pl” i wrzućcie do skrzyni z nazwą “Turniej 5vs5 22.03“.
Zasady JDDKM
Po zapisaniu się albo lepiej przed, macie zapoznać się uważnie z zasadami JDDKM (czyt. Jak dotrwać do końca manerwów) panującymi w trakcie manewrów, znajdziecie je tu oraz tutaj na tablicy skarg i zażaleń.
Żołd
Aha, szeregowi! Jeśli jakimś cudem uda wam się dotrwać do końca manwerów otrzymacie żołd w wysokości:
- Dla najlepszej piątki (1 miejsce) – 3200 RP i figurka (skórka) Triumfalny Ryze
- Prawie najlepsza ekipa (2 miejsce) – 2400 RP
- Najgorsi z najlepszych (3 miejsce) – 1600 RP
- Ci co ledwo przeżyli (4 miejsce) – 800 RP
Informacje dla weteranów
Gdzie się rozchodzicie! Czekać! Jeszcze jedna sprawa, jeśli ktoś z bliżej nieokreślonych przyczyn jest niezdolny do czynnego udziału w manewrach ma obowiązek stawić się na szkolenie teoretyczne w tym budynku.
Ostatnia groźba
Liczba czynnych miejsc na manerwach ograniczona do 64 składów! Obecność obowiązkowa! W przypadku niestawienia się na arenie bądź na szkoleniu teoretycznym przewidziane są srogie konsekwencje! Sprawą dezerterów zajmie się kapitan Taric, więc radzę nie kombinować!
Starzy znajomi
Ostatnia informacja, jeśli ktoś spotka “kurczaka” Swaina lub “pięknisia” Urgota powiedźcie im, że ich szukam.
Spocznij i rozejść się!