Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Rioter o zmianach dotyczących Sivir

sivirSivir już jest na serwerach PBE, ale budzi wiele kontrowersji, gdyż duża część graczy jest nieusatysfakcjonowana zmianami, jakie zaszły w jej gameplayu twierdząc, że wskutek zmian sivirSivir stała się jeszcze słabsza niż przed reworkiem. Z zarzutami tymi postanowił zmierzyć się jeden z Rioterów, Statikk.



Jej niski zasięg ataku i czemu jest tak mało popularna

Chociaż mogę zgodzić się z tym zarzutem, to nie sądzę, że automatycznie powinniśmy zwiększyć jej zasięg ataku. Myślę, że sivirSivir będzie zawsze pełnić niszową rolę w grze, ale to w porządku dopóty, dopóki  gracze dobrze wyszkoleni w grze sivirSivir będą wnosić wielki wkład do drużyny oraz będą czerpać przyjemność z gry nią.



Usunięcie buffa do atk speeda dla całej drużyny

W fazie projektowania zdecydowaliśmy, że 15-30% marbuff do atk speeda był jedną z najgorszych możliwości ukazania siły sivirSivir poprzez jej umiejętności. Chociaż spowodowało to możliwość wykorzystania tego w pewnych sytuacyjnych strategiach, czuliśmy, że to mobilność gwarantowana przez jej ultimate była bliżej powiązana z jej osobowością, więc ją wzmocniliśmy.

Wierzymy, że pozostawia to więcej miejsca do zbuffowania innych elementów z wachlarza jej umiejętności. Mam obawy co do jej niezbalansowania, ponieważ mamy w zespole graczy świetnie radzących sobie z Sivir, co może powodować, że w rzeczywistości będzie odstawać od innych bohaterów, ale w porządku, od tego jest PBE, w razie czego możemy ją wzmocnić przed udostępnieniem na serwery live.



Jej ulti to tylko ulepszona Shurelia



W pewnym sensie można tak powiedzieć, ale ważne jest także to, co ono wnosi na tle jej konkurentów. O ile mi wiadomo, żaden strzelec nie ma dostępu do shurelyasreverieShureyi, zwłaszcza na poziomie szóstym. Jej ultimate może nie być w guście wszystkich, ale myślę, że nie ma w tym nic złego. Ważniejsze jest to, że całość jest czymś, z czym gracze sivirSivir mogą się utożsamić i czerpać z tego satysfakcję.



Redukcja bazowej szybkości ataku/szybkości ataku co poziom

Zostało to uczynione z dwóch powodów:

1. Jako czynnik balansujący spowodowany tym jak wielką moc chciałem zawrzeć w jej pasywnym buffie do atk speeda na richocecie z ultimata. Jesli sivirSivir nie będzie w stanie konkurować z innymi strzelcami, rozważę zwiększenie bonusu do szybkości ataku z ricochetu zamiast dawać jej prędkość ataku w stary, nudny sposób.

2. Czyniąc buff do szybkości ataku z Ricocheta istotnym dla jej mocy, sprawia to też, że cooldown reduction staje się przydatną statystyką na sivirSivir. CDR sivirSivir jest mega funowym buildem i chciałbym zobaczyć efektywną alternatywę dla typowych  buildów dla ADC

Powtarzając, jest jeszcze wiele rzeczy, które możemy poprawić, więc dajcie nam znać co sądzicie o tych zmianach. Dzięki!

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.