Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot zapowiada nadchodzące zmiany w Shaco

Według najnowszych odniesień już wkrótce na PBE pojawić ma się eksperymentalna lista zmian w Shaco.

Planowana lista zmian prezentuje się następująco:

  • Backstab (Pasyw)
    • Auto-ataki, Q i E Shaco będą posiadały dodatkowe efekty przy uderzeniu w plecy:
      • Auto-ataki – zadają dodatkowe obrażenia równe 10-30 (+0.1 bonusowego AD) [bazowa wartość obrażeń zależy od poziomu postaci]. Bonusowe obrażenia z tej umiejętności mogą uderzyć krytycznie
      • Deceive (Q – uderza krytycznie zadając 130% obrażeń
      • Two-Shiv Poison (E) – zadaje dodatkowe obrażenia równe 10-30 (+0.1 AP) [bazowa wartość obrażeń zależy od poziomu postaci], a wartość nakładanego spowolnienia jest zwiększana o 20%
  • Deceive (Q)
    • Czas trwania stealtha zostanie zmieniony z 1.5/2.25/3/3.75/4.5 na 2.5/2.75/3/3.25/3.5 sekund
    • Czas odnowienia zostanie zmniejszony z 16/15.5/15/14.5/14 do 12/11.5/11/10.5/10
    • Usunięty zostanie efekt zmniejszający czas odnowienia przy aktywacji dodatkowych obrażeń
    • Ilość zadawanych obrażeń zostanie zmieniona z 10/20/30/40/50 (+0.4 bonusowego AD) do 25/35/45/55/65 (+0.25 bonusowego AD) – obrażenia te mogą uderzyć krytycznie
    • Usunięty zostanie przelicznik z AP
  • Jack in the Box (W)
    • Od teraz pułapka po aktywacji będzie atakowała wszystkie pobliskie cele:
      • Ilość obrażeń zadawanych w przypadku atakowaniu więcej niż jednego wroga równa się 15/20/25/30/35 (+0.1 AP) – w przypadku ataku na jednego wroga obrażenia pozostają niezmienione
  • Two-Shiv Poison (E)
    • Typ obrażeń został zmieniony z fizycznych na magiczne
    • Ilość zadawanych obrażeń został zmieniony z 55/80/105/130/155 (+0.6/0.75/0.9/1.02/1.2 bonusowego AD, +0.75 AP) na 70/100/130/160/190 (+0.8 bonusowego AD, +0.8 AP)
    • Wartość efektu zwiększającego obrażenia została zmieniona z “0-50% w zależności od ilości brakującego HP” na “50% w przypadku gdy wróg ma mniej niż 30% HP”
  • Hallucinate (R)
    • Po zmianach pułapki będą aktywować się natychmiast nakładając przerażenie na pobliskich wrogów i atakując pobliskich przeciwników
    • Ilość obrażeń zadawanych przez eksplozję zostanie zmniejszona z 200/300/400 (+1.0 AP) do 150/225/300 (+0.7 AP)
    • Ilość obrażeń zadawanych przez pułapkę w momencie atakowania pojedynczego celu zostanie zmniejszona z 25/50/75 (+0.15 AP) do 25/50/75 (+0.1 AP)
    • Ilość obrażeń zadawanych przez pułapkę w momencie atakowania wielu celów: 10/20/30 (+0.1 AP)
    • Czas trwania nakładanego przerażenia zostanie zmieniony z 0.75/1/1.25 na 1 sekundę

źródło: =https://twitter.com/RiotAzuBK/status/1174076612226113536

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.