Jeden z pracowników Riotu zamieścił na oficjalnym forum League of Legends wpis, w którym opisał on zmiany w Kindred, których możemy spodziewać się w najbliższej przyszłości na serwerze testowym. Przetłumaczoną wersję tego wpisu znaleźć możecie poniżej:
Witajcie!
W najbliższym czasie chcemy wprowadzić pewne zmiany w Kindred i zdecydowaliśmy się iż chcemy dostarczyć wam kilku informacji na ten temat zanim wprowadzimy je na PBE.
Nasze cele:
- Zwiększyć satysfakcję płynącą z podstawowych umiejętności Kindred
- Zwiększyć możliwości Kindred do kite’owania i zadawania obrażeń tak jak pozostali marksmani, w szczególności w późnej fazie gry
Ogólne Przemyślenia:
- Oryginalnie chcieliśmy aby Kindred była postacią, która może być dla swojej drużyny w późnej fazie gry carry w stylu marksmana nie wiążącą się przy tym z koniecznością wybierania ADC na linię. Ostatecznie okazało się, że nie wyszło to tak jak planowaliśmy. W związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić zmiany mające popchnąć Kindred w tym kierunku.
- Obecni gracze korzystający z Kindred są przywiązani do żywego stylu gry opartego na snowballu i szukaniu małych potyczek w celu odniesienia sukcesu. Nie chcemy usuwać tego stylu gry z nich ale chcemy poświęcić trochę mocy w tym miejscu by umożliwić im posiadanie większego zasięgu na auto-atakach i umiejętnościach.
- Jako jungler Kindred musi być zagrożeniem we wczesnej fazie gry, gdyż w innym przypadku nie dostarczy ona wystarczającej ilości presji by dać swojej drużynie porządną szansę na wygranie gry. Mając to na uwadze chcemy zachować podobną/odrobinę mocniejszą moc we wczesnej fazie gry kosztem słabszego mid game’u, ale za to moc posiadana przez tą postać w późnej fazie gry zostanie zwiększona.
Obecna lista zmian:
Q – Dance of Arrows:
- Nie zyskuje już dłużej bazowych obrażeń za każdy stack Mark of the Kindred
- Od teraz przyznaje Kindred 10/15/20/25/30% Attack Speedu na 4 sekundy zamiast zwiększać go o 5% za każdy stack Mark of the Kindred
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.75 bonusowego AD
- Bazowa prędkość skoku została zwiększona z 400 do 500
W – Wolf’s Frenzy:
- Od teraz wilka można wysłać na odległość 500 jednostek od owcy przed stworzeniem terytorium łowieckiego. Wilk od teraz może przechodzić przez ściany.
- Wilk od teraz zadaje magiczne obrażenia zamiast fizycznych
- Wilk zadaje od teraz dodatkowe obrażenia równe 1.5% obecnego HP celu, a efekt ten jest zwiększany o 0.5% za każdy stack Mark of the Kindred
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.4 całkowitego AD na 0.2 bonusowego AD
E – Mounting Dread:
- Wilk od teraz zadaje magiczne obrażenia zamiast fizycznych
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 40/75/110/145/180 do 40/60/80/100/120
- Szybkość pocisków ataków wilka została zwiększona z 1600 do 2000
- Wartość przelicznika z AD została zmieniona z 0.2 całkowitego AD na 0.8 bonusowego AD
- Ilość bonusowych obrażeń związanych z % HP celu została zmieniona z 5% maksymalnego HP na 8% brakującego HP celu, a efekt ten jest zwiększany o 0.5% za każdy stack Mark of the Kindred
- Jaws of Death : Ataki wilka od teraz uderzają krytycznie zadając 50% więcej obrażeń gdy cel ma mniej niż 15% HP. Szanse na uderzenie krytyczne zwiększają próg HP o 0.5% za 1% szansy na uderzenie krytyczne
Pasyw – Mark of The Kindred
- Od teraz nie zwiększa obrażeń auto-ataków owcy o % obecnego HP celu
- Od teraz wzmacnia każdy auto-atak Kindred za stack jak zostało wspomniane wyżej
- Każde 4 stacki zwiększają zasięg auto-ataków, Dance of Arrows i Mounting Dread Kindred. Pierwsze 4 stacki zwiększają zasięg o 75, a każde kolejne 4 stacki zwiększają zasięg o 25
Każda zawarta tutaj zmiana może jeszcze ulec zmianie w zależności od waszego feedbacku i wyników testów.
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/gameplay-balance/nJbMhriw-upcoming-kindred-changes-looking-for-feedback