Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot prezentuje obecną wersję reworku Wukonga

Na oficjalnym forum League of Legends zaprezentowano najnowszą iterację reworku Wukonga, który swego czasu był już testowana na PBE.

Dla przypomnienia głównymi założeniami tego reworku jest dostarczenie narzędzi i zmotywowanie Wukonga do bardziej aktywnego stylu gry we wczesnej fazie gry, przesunięcie mocy postaci z późnej fazy gry do wczesnej fazy gry, a także dostarczenie ewentualnych poprawek ułatwiających rozgrywkę.

Lista zaprezentowanych zmian znajduje się poniżej:

  • Stone Skin (Pasyw):
    • Usunięty zostanie efekt zwiększający ilość Armora i MR w zależności od ilości pobliskich wrogich championów
    • Dodany zostanie nowy efekt: “Za każdym razem gdy Wukong jest niewidzialny dla przeciwnej drużyny przez przynajmniej 1 sekundę, zyskuje on tymczasową tarczę blokującą fizyczne obrażenia, której wartość zależy od ilości jego maksymalnego HP. Po kilku sekundach od zauważenia tarcza znika.
  • Wuju Strike (Q):
    • Koszt many zostanie zmniejszony z 40 do 30
    • Czas odnowienia zostanie zmniejszony o 1 sekundę na każdym poziomie
    • Dodany zostanie nowy efekt: “Koszt many tej umiejętności jest przywracany jeśli zabije ona wrogą jednostkę”
  • Warror Trickster (W):
    • Po zmianach Wukong będzie natychmiast doskakiwał do kursora gracza zamiast teleportować się na małą odległość
      • Zasięg doskoku to 350 jednostek
      • Prędkość doskoku to 1200
      • Doskok nie pozwalać będzie na przechodzenie przez ściany
    • Po zmianach klon będzie traktowany jako drugorzędny champion i będzie atakował pobliskich wrogów priorytezując ostatniego przeciwnika, który otrzymał obrażenia do Wukonga
      • Ataki klona zadawać będą obrażenia równe 50-100% AD Wukonga [w zależności od poziomu umiejętności] i nakładać będą efekty on-hit
      • Klon Wukonga będzie wyglądał tak samo pod względem animacji jak Wukong pojawiający się na polu bitwy i będzie można aktywować na nim animację używając przycisku ‘S’
  • Nimbus Strike (E):
    • Częstotliwość sprawdzania zasięgu do celu zostanie znacząco zwiększona
    • Rodzaj obrażeń zostanie zmieniony z fizycznych na magiczne
  • Cyclone (R):
    • Częstotliwość uderzeń zostanie zwiększona z “co 0.5 sekundy” na “co 0.25 sekundy”
      • Ilość obrażeń zadawanych przez jedno uderzenie zostanie zmniejszona o połowę by ogólna liczba obrażeń została niezmieniona
    • Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane w przeciągu sekundy zostanie zwiększona z 1.1 do 1.25
    • Wartość bonusu do prędkości poruszania się zostanie zmieniona z “5-40% w zależności od czasu trwania umiejętności” na 30%
    • Po zmianach bonus do Attack Speedu z E będzie pauzowany na czas trwania ulta
    • Dodana zostanie możliwość przedwczesnego zakończenia ulta poprzez użycie innej umiejętności lub ponowne użycie R

źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/ws7hu2EH-wukong-update-progress-report

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.