Na oficjalnym forum League of Legends zaprezentowano najnowszą iterację reworku Wukonga, który swego czasu był już testowana na PBE.
Dla przypomnienia głównymi założeniami tego reworku jest dostarczenie narzędzi i zmotywowanie Wukonga do bardziej aktywnego stylu gry we wczesnej fazie gry, przesunięcie mocy postaci z późnej fazy gry do wczesnej fazy gry, a także dostarczenie ewentualnych poprawek ułatwiających rozgrywkę.
Lista zaprezentowanych zmian znajduje się poniżej:
- Stone Skin (Pasyw):
- Usunięty zostanie efekt zwiększający ilość Armora i MR w zależności od ilości pobliskich wrogich championów
- Dodany zostanie nowy efekt: “Za każdym razem gdy Wukong jest niewidzialny dla przeciwnej drużyny przez przynajmniej 1 sekundę, zyskuje on tymczasową tarczę blokującą fizyczne obrażenia, której wartość zależy od ilości jego maksymalnego HP. Po kilku sekundach od zauważenia tarcza znika.
- Wuju Strike (Q):
- Koszt many zostanie zmniejszony z 40 do 30
- Czas odnowienia zostanie zmniejszony o 1 sekundę na każdym poziomie
- Dodany zostanie nowy efekt: “Koszt many tej umiejętności jest przywracany jeśli zabije ona wrogą jednostkę”
- Warror Trickster (W):
- Po zmianach Wukong będzie natychmiast doskakiwał do kursora gracza zamiast teleportować się na małą odległość
- Zasięg doskoku to 350 jednostek
- Prędkość doskoku to 1200
- Doskok nie pozwalać będzie na przechodzenie przez ściany
- Po zmianach klon będzie traktowany jako drugorzędny champion i będzie atakował pobliskich wrogów priorytezując ostatniego przeciwnika, który otrzymał obrażenia do Wukonga
- Ataki klona zadawać będą obrażenia równe 50-100% AD Wukonga [w zależności od poziomu umiejętności] i nakładać będą efekty on-hit
- Klon Wukonga będzie wyglądał tak samo pod względem animacji jak Wukong pojawiający się na polu bitwy i będzie można aktywować na nim animację używając przycisku ‘S’
- Po zmianach Wukong będzie natychmiast doskakiwał do kursora gracza zamiast teleportować się na małą odległość
- Nimbus Strike (E):
- Częstotliwość sprawdzania zasięgu do celu zostanie znacząco zwiększona
- Rodzaj obrażeń zostanie zmieniony z fizycznych na magiczne
- Cyclone (R):
- Częstotliwość uderzeń zostanie zwiększona z “co 0.5 sekundy” na “co 0.25 sekundy”
- Ilość obrażeń zadawanych przez jedno uderzenie zostanie zmniejszona o połowę by ogólna liczba obrażeń została niezmieniona
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane w przeciągu sekundy zostanie zwiększona z 1.1 do 1.25
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się zostanie zmieniona z “5-40% w zależności od czasu trwania umiejętności” na 30%
- Po zmianach bonus do Attack Speedu z E będzie pauzowany na czas trwania ulta
- Dodana zostanie możliwość przedwczesnego zakończenia ulta poprzez użycie innej umiejętności lub ponowne użycie R
- Częstotliwość uderzeń zostanie zwiększona z “co 0.5 sekundy” na “co 0.25 sekundy”
źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/ws7hu2EH-wukong-update-progress-report