Na oficjalnym forum League of Legends ponownie zamieszczono wpis opisujący potencjalne zmiany w gameplayu, które mogą zostać wprowadzone do gry w przyszłości. Tym razem przede wszystkim zajęto się poruszanym już wielokrotnie tematem potencjalnego nowego pasywa Lissandry.
Dokładniej rzecz ujmując w tym wpisie zaprezentowano dokładną wersję, która obecnie dość dobrze radzi sobie w fazie wewnętrznych testów i która prezentuje się następująco:
- Za każdym razem kiedy wrogi champion zginie w pobliżu Lissandry, zostaje on jej Zamrożonym Niewolnikiem
- Zamrożeni Niewolnicy poszukują żywych przeciwników spowalniając ich w momencie gdy znajdą się oni w pobliżu o 25%. Po 4 sekundach Zamrożeni Niewolnicy rozpadają się pod wpływem ogromnego chłodu zadając 100-520 (+0.3 AP) magicznych obrażeń
- Na samym początku Zamrożeni Niewolnicy poruszają się dość powoli, jednak ich prędkość wzrasta wraz z upływem czasu
- Priorytetem Zamrożonych Niewolników mają być wrodzy championowie
- Przedstawione tutaj liczby najpewniej ulegną jeszcze zmianie przed ostateczną premierą
Dodatkowo wraz z wprowadzeniem nowego pasywa Lissandra otrzymać ma pewną liczbę innych zmian, których obecna lista prezentuje się następująco:
- Auto-ataki będą odrobinę bardziej płynne – dotyczy to głównie animacji, ale drobnej zmianie uległ również faktyczny timing tych ataków
- Koszt many zostaną odrobinę zmniejszone
- E może zacząć się odrobinę szybciej, a za to będzie zwalniać pod koniec – moment osiągnięcia końcowego miejsca powinien wypadać mniej więcej w tym samym czasie
- Jeśli okaże się, że nowy pasyw jest zbyt mocny wprowadzone mogą zostać różnego typu inne nerfy balansujące
źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/z5urEfMu-quick-gameplay-thoughts-october-24