Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot prezentuje listę zmian w TFT z patcha 9.23

Jako, że coraz większymi krokami zbliża się premiera patcha 9.23 to Rioterzy odpowiedzialni za balans TFT, podzielili się listą planów na zmiany w balansie we wspomnianym trybie gry.

Lista ta prezentuje się następująco:

  • Buffy
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Ocean
      • Ilość przyznawanej many co 4 sekundy zostanie zwiększona z 15/30/50 do 15/35/60
    • Bonus za zebranie postaci o klasie Warden
      • Wartość bonusu do Armoru zostanie zwiększona z 125/275/450% do 150/300/450%
    • Taliyah
      • Ilość many wymaganej do rzucenia umiejętności zostanie zmniejszona z 50/85 do 50/80
      • Czas trwania ogłuszenia nakładanego z umiejętności zostanie zwiększona z 1.5 do 2 sekund
    • Skarner
      • Ilość many potrzebnej na rzucenie umiejętności zostanie zmniejszona z 0/75 do 0/65
      • Ilość Armora posiadanego przez Skarnera zostanie zwiększona z 30 do 35
    • Thresh
      • Wartość tarczy przyznawanej przez umiejętność zostanie zwiększona z 200/300/400 do 250/400/600
    • Ezreal
      • Ilość many potrzebnej na użycie umiejętności zostanie zmniejszona z 0/40 do 0/30
      • Czas rzucania umiejętności zostanie zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekundy
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 200/400/600 do 200/400/800
    • Ashe
      • Bazowa ilość Attack Speedu zostanie zwiększona z 0.7 do 0.8
    • Malphite
      • Bazowa ilość HP zostanie zwiększona z 800 do 850
    • Taric
      • Bazowa ilość HP zostanie zwiększona z 850 do 900
    • Jax
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 150/250/350 do 150/250/450
    • LeBlanc
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 200/450/700 do 200/450/800
    • Neeko
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 100/200/300 do 100/200/350
    • Syndra
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 175/350/525 do 175/350/600
    • Volibear
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona 200/450/700 do 200/450/800
    • Aatrox
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona 250/500/750 do 250/500/1000
    • Kindred
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 150/325/500 do 150/325/650
    • Nautilus
      • Czas trwania nakładanego ogłuszenia zostanie zwięskzony z 3/4/5 do 3/4/6 sekund
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 100/200/300 do 100/200/400
    • Sion
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 200/400/600 do 200/400/800
  • Nerfy
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Glacial
      • Wartość szansy na ogłuszenie zostanie zmniejszona z 20/40/60% do 20/35/50%
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Shadow
      • Wartość bonusu do obrażeń zostanie zmniejszona z 50/100% do 45/85%
    • Ivern
      • Wartość nakładanej tarczy zostanie zmniejszona z 200/400/600 do 200/350/500
    • Maokai
      • Wartość efektu leczącego zostanie zmniejszona z 100/200/300 do 100/175/250
    • Vladimir
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności i wartość efektu leczącego został zmniejszony z 200/350/500 do 200/325/450
    • Malzahar
      • Ilość HP posiadanych przez przywoływane miniony
    • Olaf
      • Ilość many potrzebnej do rzucenia umiejętności zostanie zwiększona z 0/75 do 0/90
    • Yorick
      • Ilość HP posiadanego przez przywoływane Ghoule zostanie zmniejszona z 750/1250/1750 do 600/1000/1400
      • Ilość Attack Speedu posiadanego przez Ghoule zostanie zmniejszona z 0.8 do 0.7
    • Singed
      • Bazowa ilość HP zostanie zmniejszona z 1050 do 950
      • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność zostanie zmniejszona z 250/500/2000 do 200/400/2000
    • Guardian Angel
      • Postać wskrzeszająca się nie będzie już mogła dłużej otrzymywać leczenia z innych źródeł
    • Ionic Shadow
      • Ilość zadawanych obrażeń zostanie zmniejszona z 100 do 90
    • Iceborn Gauntlet
      • Wartość efektu zmniejszania Attack Speedu zostanie zmniejszona z 35% do 25%
    • Frozen Heart
      • Wartość efektu zmniejszania Attack Speedu zostanie zmniejszona z 35% do 25%
    • Spatula
      • Przedmioty składane ze Spatuli nie podwajają od teraz bonusu do statystyk przyznawanego z komponentów
  • Inne zmiany
    • Vayne
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zmieniona z 8/12/16% na 9/12/15%
    • Nasus
      • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zmieniona z 35/70/105 na 50/70/90
      • Ilość bonusowego HP przyznawanego przez umiejętność Nasusa zostanie zmieniona z 200/400/600 na 250/400/550
    • Rek’Sai
      • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętności zostanie zmieniona z 200/550/900 ns250/550/850
    • Yasuo
      • Maksymalna ilość trafionych celów zostanie zmienionaa z 3/5/7 na 4/5/6
  • Naprawa błędów
    • Ogólne poprawki
      • Poprawiony zostanie sposób w jaki postacie walczczące wręcz dobierają swoje ścieżki
      • Wszystkie małe potwory będą po zmianach poprawnie uznawane za jednostki poziomu pierwszego
      • Wszystkie przywołane jednostki będą po zmianach poprawnie uznawane za jednostki poziomu zero
      • Dragon/Elder Dragon/Rift Herald będą po zmianach poprawnie uznawane za jednostki poziomu trzeciego
      • Naprawiony zostanie błąd graficzny sprawiający, że Olaf i Singed wyglądali jakby nałożony był na nich efekt Glacial nawet jeśli wyprowadzali one swoje ataki
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Woodland
      • Niewidzialne jednostki nie będą mylnie naliczane do bonusu
    • Postacie z klasy Berserker
      • Postacie z klasy Berserker atakujące zasięgowo (np. dzięki Rapid Firecannon czy Berserke’s Axe) będą poprawnie emitować stożek zadający obrażenia w lokacji celu, a nie lokacji Berserkera
    • Vladimir
      • Opis umiejętności będzie po zmianach wskazywać na poprawną wartość efektu leczcącego Vladimira
    • Zyra
      • Ilość Attack Speedu roślinek i ich czas pozostawnia na polu bitwy będzie po zmianach taka jak założono
      • Roślinki Zyry po zmianach nie będą czasami przechodzić do ekwipunku graczy
    • Veigar
      • Opis umiejętności zostanie przeredagowany tak by poprawnie zawarty w nim został fakt, że Veigar natychmiast wykonuje egzekucję na jednostkach o mniejszym poziomie
      • Veigar poprawwnie będzie po zmianach wykonywał egzekucję na jednostkach nie będących championami jeśli ich poziom będzie niższy od Veigara
    • Ashe
      • Poprawione zostanie skalowanie na 3-poziomie by było ono na założonym poziomie
      • Naprawiony zostanie błąd sprawiający, że Ashe nie mogła aktywować efektu Blademastera w momencie gdy jeej umiejętność była aktywna
    • Annie
      • Annie nie będzie po zmianach zyskiwać many w momencie gdy dzięki Mage’s Cap przywoła ona dwa Tibbersy po czym jeden zginie
    • Azir
      • Po zmianach Azir nie będzie przywoływać swoich Żołnierzy tuż obok nienamierzalnych jednostek takich jak Roślinki Zyry
    • Malzahar
      • Ilość Attack Speedu przywołanych Voidlingów będzie po zmiaanch odpowiadać założonej wartości
    • Renekton
      • Umiejętność po zmianach poprawnie będzie zadawać magiczne obrażenia
    • Singed
      • Po zmianach jednostki wroga będą mogły poprawnie otrzymywać obrażenia od wielu chmur zostawianych przez kilka kopii Singeda
    • Zed
      • Po zmianach klony Zeda będą poprawnie naliczać obrażenia do Damage Trackera
    • Talisman of Light
      • Po zmianach przedmiot ten będzie poprawnie przyznawał Magic Resist
    • Inferno Cinder
      • Po zmianach przedmiot ten będzie poprawnie działał z wzmocnionymi atakami Renektona, Jaxa, Rek’Sai, Vayne i Nami
    • Iceborn Gauntlet
      • Naprawiony zostanie błąd sprawiający, że czasem pole spowalniające pozostawało aktywne przez całą potyczkę
    • Dragon’s Claw
      • Przedmiot ten będzie po zmianach poprawnie zmniejszał ilość magicznych obrażeń otrzymywanych od efektów innych niż umiejętności
  • Poprawki/drobne zmiany
    • Diana
      • Pojedynczy Orb nie będzie mogła po zmianach trafić w kilka celów na raz
    • Kog’Maw
      • Umiejętność powinna po zmianach częściej trafiać
    • Volibear
      • Umiejętność Volibeara będzie po zmianach przywracać go do pełnej many w momencie gdy jej użycie nie aktywujące efektu egzekucji i tak zabije cel
    • Dr.Mundo
      • Dr.Mundo po zmianach nie będzie używał swojej umiejętności jeśli w jej zasięgu nie ma żadnego celu
    • Qiyana
      • Qiyana po zmianach nie będzie używała swojej umiejętności jeśli w jej zasięgu nie ma żadnego celu

źródło: =https://twitter.com/TFT/status/1195401190609235969 https://reddit.com/r/TeamfightTactics/comments/dxbzw8/patch_923_changes_by_riot_mortdog/

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.