Jako, że coraz większymi krokami zbliża się premiera patcha 9.23 to Rioterzy odpowiedzialni za balans TFT, podzielili się listą planów na zmiany w balansie we wspomnianym trybie gry.
Lista ta prezentuje się następująco:
- Buffy
- Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Ocean
- Ilość przyznawanej many co 4 sekundy zostanie zwiększona z 15/30/50 do 15/35/60
- Bonus za zebranie postaci o klasie Warden
- Wartość bonusu do Armoru zostanie zwiększona z 125/275/450% do 150/300/450%
- Taliyah
- Ilość many wymaganej do rzucenia umiejętności zostanie zmniejszona z 50/85 do 50/80
- Czas trwania ogłuszenia nakładanego z umiejętności zostanie zwiększona z 1.5 do 2 sekund
- Skarner
- Ilość many potrzebnej na rzucenie umiejętności zostanie zmniejszona z 0/75 do 0/65
- Ilość Armora posiadanego przez Skarnera zostanie zwiększona z 30 do 35
- Thresh
- Wartość tarczy przyznawanej przez umiejętność zostanie zwiększona z 200/300/400 do 250/400/600
- Ezreal
- Ilość many potrzebnej na użycie umiejętności zostanie zmniejszona z 0/40 do 0/30
- Czas rzucania umiejętności zostanie zmniejszony z 0.5 do 0.25 sekundy
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 200/400/600 do 200/400/800
- Ashe
- Bazowa ilość Attack Speedu zostanie zwiększona z 0.7 do 0.8
- Malphite
- Bazowa ilość HP zostanie zwiększona z 800 do 850
- Taric
- Bazowa ilość HP zostanie zwiększona z 850 do 900
- Jax
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 150/250/350 do 150/250/450
- LeBlanc
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 200/450/700 do 200/450/800
- Neeko
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 100/200/300 do 100/200/350
- Syndra
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 175/350/525 do 175/350/600
- Volibear
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona 200/450/700 do 200/450/800
- Aatrox
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona 250/500/750 do 250/500/1000
- Kindred
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 150/325/500 do 150/325/650
- Nautilus
- Czas trwania nakładanego ogłuszenia zostanie zwięskzony z 3/4/5 do 3/4/6 sekund
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 100/200/300 do 100/200/400
- Sion
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zwiększona z 200/400/600 do 200/400/800
- Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Ocean
- Nerfy
- Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Glacial
- Wartość szansy na ogłuszenie zostanie zmniejszona z 20/40/60% do 20/35/50%
- Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Shadow
- Wartość bonusu do obrażeń zostanie zmniejszona z 50/100% do 45/85%
- Ivern
- Wartość nakładanej tarczy zostanie zmniejszona z 200/400/600 do 200/350/500
- Maokai
- Wartość efektu leczącego zostanie zmniejszona z 100/200/300 do 100/175/250
- Vladimir
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności i wartość efektu leczącego został zmniejszony z 200/350/500 do 200/325/450
- Malzahar
- Ilość HP posiadanych przez przywoływane miniony
- Olaf
- Ilość many potrzebnej do rzucenia umiejętności zostanie zwiększona z 0/75 do 0/90
- Yorick
- Ilość HP posiadanego przez przywoływane Ghoule zostanie zmniejszona z 750/1250/1750 do 600/1000/1400
- Ilość Attack Speedu posiadanego przez Ghoule zostanie zmniejszona z 0.8 do 0.7
- Singed
- Bazowa ilość HP zostanie zmniejszona z 1050 do 950
- Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność zostanie zmniejszona z 250/500/2000 do 200/400/2000
- Guardian Angel
- Postać wskrzeszająca się nie będzie już mogła dłużej otrzymywać leczenia z innych źródeł
- Ionic Shadow
- Ilość zadawanych obrażeń zostanie zmniejszona z 100 do 90
- Iceborn Gauntlet
- Wartość efektu zmniejszania Attack Speedu zostanie zmniejszona z 35% do 25%
- Frozen Heart
- Wartość efektu zmniejszania Attack Speedu zostanie zmniejszona z 35% do 25%
- Spatula
- Przedmioty składane ze Spatuli nie podwajają od teraz bonusu do statystyk przyznawanego z komponentów
- Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Glacial
- Inne zmiany
- Vayne
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zmieniona z 8/12/16% na 9/12/15%
- Nasus
- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności zostanie zmieniona z 35/70/105 na 50/70/90
- Ilość bonusowego HP przyznawanego przez umiejętność Nasusa zostanie zmieniona z 200/400/600 na 250/400/550
- Rek’Sai
- Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętności zostanie zmieniona z 200/550/900 ns250/550/850
- Yasuo
- Maksymalna ilość trafionych celów zostanie zmienionaa z 3/5/7 na 4/5/6
- Vayne
- Naprawa błędów
- Ogólne poprawki
- Poprawiony zostanie sposób w jaki postacie walczczące wręcz dobierają swoje ścieżki
- Wszystkie małe potwory będą po zmianach poprawnie uznawane za jednostki poziomu pierwszego
- Wszystkie przywołane jednostki będą po zmianach poprawnie uznawane za jednostki poziomu zero
- Dragon/Elder Dragon/Rift Herald będą po zmianach poprawnie uznawane za jednostki poziomu trzeciego
- Naprawiony zostanie błąd graficzny sprawiający, że Olaf i Singed wyglądali jakby nałożony był na nich efekt Glacial nawet jeśli wyprowadzali one swoje ataki
- Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Woodland
- Niewidzialne jednostki nie będą mylnie naliczane do bonusu
- Postacie z klasy Berserker
- Postacie z klasy Berserker atakujące zasięgowo (np. dzięki Rapid Firecannon czy Berserke’s Axe) będą poprawnie emitować stożek zadający obrażenia w lokacji celu, a nie lokacji Berserkera
- Vladimir
- Opis umiejętności będzie po zmianach wskazywać na poprawną wartość efektu leczcącego Vladimira
- Zyra
- Ilość Attack Speedu roślinek i ich czas pozostawnia na polu bitwy będzie po zmianach taka jak założono
- Roślinki Zyry po zmianach nie będą czasami przechodzić do ekwipunku graczy
- Veigar
- Opis umiejętności zostanie przeredagowany tak by poprawnie zawarty w nim został fakt, że Veigar natychmiast wykonuje egzekucję na jednostkach o mniejszym poziomie
- Veigar poprawwnie będzie po zmianach wykonywał egzekucję na jednostkach nie będących championami jeśli ich poziom będzie niższy od Veigara
- Ashe
- Poprawione zostanie skalowanie na 3-poziomie by było ono na założonym poziomie
- Naprawiony zostanie błąd sprawiający, że Ashe nie mogła aktywować efektu Blademastera w momencie gdy jeej umiejętność była aktywna
- Annie
- Annie nie będzie po zmianach zyskiwać many w momencie gdy dzięki Mage’s Cap przywoła ona dwa Tibbersy po czym jeden zginie
- Azir
- Po zmianach Azir nie będzie przywoływać swoich Żołnierzy tuż obok nienamierzalnych jednostek takich jak Roślinki Zyry
- Malzahar
- Ilość Attack Speedu przywołanych Voidlingów będzie po zmiaanch odpowiadać założonej wartości
- Renekton
- Umiejętność po zmianach poprawnie będzie zadawać magiczne obrażenia
- Singed
- Po zmianach jednostki wroga będą mogły poprawnie otrzymywać obrażenia od wielu chmur zostawianych przez kilka kopii Singeda
- Zed
- Po zmianach klony Zeda będą poprawnie naliczać obrażenia do Damage Trackera
- Talisman of Light
- Po zmianach przedmiot ten będzie poprawnie przyznawał Magic Resist
- Inferno Cinder
- Po zmianach przedmiot ten będzie poprawnie działał z wzmocnionymi atakami Renektona, Jaxa, Rek’Sai, Vayne i Nami
- Iceborn Gauntlet
- Naprawiony zostanie błąd sprawiający, że czasem pole spowalniające pozostawało aktywne przez całą potyczkę
- Dragon’s Claw
- Przedmiot ten będzie po zmianach poprawnie zmniejszał ilość magicznych obrażeń otrzymywanych od efektów innych niż umiejętności
- Ogólne poprawki
- Poprawki/drobne zmiany
- Diana
- Pojedynczy Orb nie będzie mogła po zmianach trafić w kilka celów na raz
- Kog’Maw
- Umiejętność powinna po zmianach częściej trafiać
- Volibear
- Umiejętność Volibeara będzie po zmianach przywracać go do pełnej many w momencie gdy jej użycie nie aktywujące efektu egzekucji i tak zabije cel
- Dr.Mundo
- Dr.Mundo po zmianach nie będzie używał swojej umiejętności jeśli w jej zasięgu nie ma żadnego celu
- Qiyana
- Qiyana po zmianach nie będzie używała swojej umiejętności jeśli w jej zasięgu nie ma żadnego celu
- Diana
źródło: =https://twitter.com/TFT/status/1195401190609235969 https://reddit.com/r/TeamfightTactics/comments/dxbzw8/patch_923_changes_by_riot_mortdog/