Na oficjalnym forum League of Legends jeden z pracowników Riotu znowu poruszył temat obecnej sytuacji w gameplayu, poruszając między innymi temat nadchodzących zmian w Lissandrze.
W przypadku tej postaci obecnie testowane są pewne zmiany mające na celu sprawienie, że jej pasyw będzie bardziej satysfakcjonujący w użyciu, dodanie do postaci trochę mocy i sprawienie, że będzie miała ona więcej powodów do wykonywania bardziej aktywnych zagrań na linii. Lista obecnie testowanych zmian prezentuje się następująco (jak zawsze zmiany te mogą jeszcze ulec zmianie):
- Pasyw – Stary pasyw został usunięty. Nowy pasyw przyznaje Lissandrze dodatkowe obrażenia przeciwko celom, w przypadku celów, których poruszanie się zostało w ostatnim czasie upośledzone przez Lissandę (poprzez spowolnienie, stuny, rooty, ale także spowolnienia pochodzących chociażby z Rylaia czy Red Buffa itp.). Bonusowe obrażenia będą skalować się z AP (obecnie wartość przelicznika to 0.2), a auto-ataki zadają połowę dodatkowych obrażeń, które zadają umiejętności.
- W – jeśli trafi w trzy lub więcej celów to czas odnowienia tej umiejętności jest znacząco zmniejszany, a dodatkowo Lissandra może rzucić następną umiejętność bez płacenia jej kosztu many. Przy tym bazowy czas odnowienia zostanie odrobinę zwiększony, a koszt many zostanie zmniejszony.
- Ogólna ilość obrażeń zostanie odrobinę zmniejszona w przypadku W, E i R by zrekompensować trochę nowy pasyw (zmiany mają wprawdzie na celu wzmocnić Lissandrę, jednak nadal trzeba odebrać trochę obrażeń z umiejętności nie wzbogaconych o pasyw by zapłacić za dodatkowe obrażenia jakie zadawać będą już wzmocnione wersje tych spelli).
- Bazowa ilość regeneracji many, wartość przyrostu many na poziom i bazowa ilość many zostanie odrobinę zwiększona
Kolejna zapowiedziana zmiana dotyczy umiejscowienia pasków HP, które po poprawkach mają lepiej odzwierciedlać hitbox poszczególnych postaci (ma się on zaczynać dokładnie pod paskiem HP).
Obecnie paski HP umiejscowione są w następujący sposób:
Po zmianach będą położone w następujący sposób:
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/NEyEiK8M-quick-gameplay-thoughts-march-7