Wczoraj zaprezentowano już listę elementów gry, które zgodnie z planami Riotu mają otrzymać zmiany w balansie w patchu 10.2, a teraz jeden z pracowników firmy przedstawił dokładne plany na balans w tej aktualizacji.
Planowane zmiany te prezentują się następująco:
- Nerfy
- Stormrazor
- Ilość przyznawanego AD zostanie zmniejszona z 55 do 50
- Cloak of Agility
- Ilość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne zostanie zmniejszona z 25% do 20%
- Aphelios
- Czas odnowienia Q w formie Calibrum zostanie zwiększony z 9-6 do 10-8 sekund
- Ilość obrażeń zadawanych w formie Calibrum przy aktywowaniu znacznika zostanie zmniejszona z 20-40 (+0.3 bonusowego AD) do 15 (+0.2 bonusowego AD)
- Ilość obrażeń zadawanych przez Q w formie Severum zostanie zmniejszona z 0.35 do 0.3 bonusowego AD na uderzenie
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane przez Mini-crescendum zostanie zmniejszona z 1-2.64 do 1-2.23
- Nautilus
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Q zostanie zmniejszona z 80-280 do 70-250
- Qiyana
- Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego z W zostanie zmieniona z 20% na 5-25%
- Stormrazor
- Buffy
- Frozen Heart
- Ilość przyznawanego Armoru zostanie zwiększona z 100 do 110
- Rift Herald
- Ilość HP Rift Heralda zostanie zmniejszona z 8250-16500 do 7125-14250
- Draven
- Wartość przelicznika z bonusowego AD na obrażenia zadawane z R zostanie zwiększona z 1.1 do 1.1/1.3/1.5
- Karma
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Q zostanie zwiększona z 80-260 do 90-270
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z W zostanie zwiększona z 30-130 do 40-140
- Lulu
- Bazowa ilość Armoru zostanie zwiększona z 28.22 do 29
- Bazowa ilość AD zostanie zwiększona z 46.368 do 47
- Czas odnowienia E zostanie zmniejszony z 10 do 8 sekund
- Trundle
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego z W zostanie zwiększona z 20-40% do 30-50%
- Wartość spowolnienia nakładanego z E zostanie zwiększona z 15-55% do 20-60%
- Viktor
- Naprawiony zostanie błąd z Hexcorem powodujący, że przy zdobywaniu poziomu Viktor otrzymywał ilość maksymalnej many, która równa jest manie przyznawanej przez hexcore (5-15) zamiast many która powinna mu być przyznawana ze względu na zdobycie poziomu (25)
- Ziggs
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Q zostanie zwiększona z 75-255 do 80-280
- Zasięg odepchnięcia z W zostanie zwiększona z 400 do 500
- Sona
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego sojusznikom przez E zostanie zwiększona z 10-14% (+3% za każde 100 AP) do 10-16% (+4% za każde 100 AP)
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego Sonie przez E zostanie zwiększona z 10-14% (+3% za każde 100 AP) do 25% (+4% za każde 100 AP)
- Jinx
- Pasyw po zmianach będzie mógł być aktywowany w momencie gdy Jinx weźmie udział w zabiciu epickiego potwora
- Frozen Heart
źródło: =https://twitter.com/MarkYetter/status/1217252507367272449?s=19