Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot prezentuje dokładną listę zmian patcha 10.2

Wczoraj zaprezentowano już listę elementów gry, które zgodnie z planami Riotu mają otrzymać zmiany w balansie w patchu 10.2, a teraz jeden z pracowników firmy przedstawił dokładne plany na balans w tej aktualizacji.

Planowane zmiany te prezentują się następująco:

  • Nerfy
    • Stormrazor
      • Ilość przyznawanego AD zostanie zmniejszona z 55 do 50
    • Cloak of Agility
      • Ilość przyznawanej szansy na uderzenie krytyczne zostanie zmniejszona z 25% do 20%
    • Aphelios
      • Czas odnowienia Q w formie Calibrum zostanie zwiększony z 9-6 do 10-8 sekund
      • Ilość obrażeń zadawanych w formie Calibrum przy aktywowaniu znacznika zostanie zmniejszona z 20-40 (+0.3 bonusowego AD) do 15 (+0.2 bonusowego AD)
      • Ilość obrażeń zadawanych przez Q w formie Severum zostanie zmniejszona z 0.35 do 0.3 bonusowego AD na uderzenie
      • Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane przez Mini-crescendum zostanie zmniejszona z 1-2.64 do 1-2.23
    • Nautilus
      • Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Q zostanie zmniejszona z 80-280 do 70-250
    • Qiyana
      • Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego z W zostanie zmieniona z 20% na 5-25%
  • Buffy
    • Frozen Heart
      • Ilość przyznawanego Armoru zostanie zwiększona z 100 do 110
    • Rift Herald
      • Ilość HP Rift Heralda zostanie zmniejszona z 8250-16500 do 7125-14250
    • Draven
      • Wartość przelicznika z bonusowego AD na obrażenia zadawane z R zostanie zwiększona z 1.1 do 1.1/1.3/1.5
    • Karma
      • Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Q zostanie zwiększona z 80-260 do 90-270
      • Bazowa ilość obrażeń zadawanych z W zostanie zwiększona z 30-130 do 40-140
    • Lulu
      • Bazowa ilość Armoru zostanie zwiększona z 28.22 do 29
      • Bazowa ilość AD zostanie zwiększona z 46.368 do 47
      • Czas odnowienia E zostanie zmniejszony z 10 do 8 sekund
    • Trundle
      • Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego z W zostanie zwiększona z 20-40% do 30-50%
      • Wartość spowolnienia nakładanego z E zostanie zwiększona z 15-55% do 20-60%
    • Viktor
      • Naprawiony zostanie błąd z Hexcorem powodujący, że przy zdobywaniu poziomu Viktor otrzymywał ilość maksymalnej many, która równa jest manie przyznawanej przez hexcore (5-15) zamiast many która powinna mu być przyznawana ze względu na zdobycie poziomu (25)
    • Ziggs
      • Bazowa ilość obrażeń zadawanych z Q zostanie zwiększona z 75-255 do 80-280
      • Zasięg odepchnięcia z W zostanie zwiększona z 400 do 500
    • Sona
      • Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego sojusznikom przez E zostanie zwiększona z 10-14% (+3% za każde 100 AP) do 10-16% (+4% za każde 100 AP)
      • Wartość bonusu do prędkości poruszania się przyznawanego Sonie przez E zostanie zwiększona z 10-14% (+3% za każde 100 AP) do 25% (+4% za każde 100 AP)
    • Jinx
      • Pasyw po zmianach będzie mógł być aktywowany w momencie gdy Jinx weźmie udział w zabiciu epickiego potwora

źródło: =https://twitter.com/MarkYetter/status/1217252507367272449?s=19

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.