Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Riot odpowiada – zmiany w teksturach, Azir, Sona, Sion, Poppy

Q&A związane ze zmianami w teksturach starszych postaci/skórek

Czy w związku z tymi zmianami możemy się spodziewać znacznie większego patcha niż zazwyczaj?

O dziwo nie! Aktualizacje będą zwiększone tylko o parę MB.

Czy zamierzacie przyjrzeć się w najbliższym czasie Malzaharowi? Myślę, że tej postaci naprawdę przyda się trochę uwagi. Dodatkowo widziałem jak jeden z Rioterów pisał coś kiedyś o sprawieniu, że efekty jego spelli w momencie używania skórek będą odpowiadać tym przedstawionym na splash arcie. Czy zamierzacie teraz dokonać tej modyfikacji?

Na pewno zamierzamy przyjrzeć się Malzaharowi (głównie pod względem ponownego zbalansowania tej postaci, ale jednak nie jest to temat związany z tym Q&A).

Co do drugiego pytania to niestety nie jestem w stanie udzielić ci odpowiedzi.

Czy w związku ze zmianami w teksturach możemy oczekiwać kolejnej porcji nowych splash artów?

To nie jest związane z tematem, ale mogę zapewnić, że odpowiedzialny za to team pracuje naprawdę bardzo ciężko.

Podczas ogłaszania tych zmian wspominaliście coś o jakiś wyjątkach, czy możesz powiedzieć nam o co dokładnie chodziło?

O postacie/skórki, które zostały już przez nas wcześniej zaktualizowane i o takie, które według nas wyglądają obecnie całkiem dobrze.

Czy wszystkie nowe tekstury pojawią się na serwerach live przed VU Summoner’s Rift?

Na pewno w dużej mierze. Część z nich może się spóźnić o jeden-dwa patche, ale z pewnością wyjdą one w niedużym odstępie czasu od nowej wersji SR.

Dość dawno temu IronStylus powiedział, że Lux potrzebuje tylko i wyłącznie TU i nie mam nic przeciwko temu. Czy w związku z tymi modyfikacjami możecie w końcu poprawić jej włosy? Dodatkowo czy poprawicie kolory Imperial Lux w taki sposób by odpowiadały one Splash Artowi?

Obecnie nie przeprowadzamy TU tylko ponowne zbalansowanie tekstur, przez co nie możemy przeprowadzać zmian w modelu postaci.

Możemy za to postarać się lepiej dopasować kolorystykę Imperial Lux do jej Splash Arta.

A tak po za tym, jako gość odpowiedzialny za aktualizację postaci nie mogę się zgodzić ze Stylusem – według mnie Lux potrzebuje VU i mam nadzieję, że będę miał w przyszłości sposobność do zajęcia się tym.

Podoba mi się to, że zajmujecie się poprawą wyglądu tak wielu postaci na raz. Jednak z przykrością zauważam, że wiele postaci traci sporą część swoich detali. Dlaczego się tak dzieje?

Spora część małych detali nie jest zbytnio widoczna przy oddalonej kamerze. Usunięcie części z nich ma sprawić, że doświadczenie czerpane z gry na oddalonej kamerze będzie bardziej atrakcyjne i przejrzyste.

Zgadzam się z tym wywodem, jednak nie mogę się zgodzić z tym, że opisane przez ciebie rzeczy sprawdzają się w przypadku Renektona i Nautiliusa. Nautilius jest na tyle duży, że ten efekt nie powinien występować, a obecnie Renekton wygląda dla mnie jakoś tak plastikowo.

Na razie mogę cię zapewnić, że: a) nowy wygląd postaci może ulec jeszcze zmianie (jeśli uznamy to za konieczne), b) Nautilius otrzyma drobne poprawki, które mają sprawić że będzie on bardziej wyglądał jakby dopiero co wyszedł z oceanu.

Nie rozumiem dlaczego Silverfang Akali ma teraz złote bronie?

Wydaje mi się (nie należę do teamu odpowiedzialnego za te zmiany), że planujemy jeszcze zmienić jej bronie.

Azir

Dlaczego na żołnierzy Azira nie działa efekt Banner of Command? Ten przedmiot naprawdę wydaje się pasować tematycznie do Azira, który jest imperatorem używającym do walki swoich podwładnych.

Żołnierze nie mają określonej ilości zadawanych obrażeń – skalują się oni z poziomem Azira i jego AP. Moglibyśmy wprawdzie zrobić wyjątek dla Banner of Command, ale w tym przypadku każdy gracz używający tej postaci byłby praktycznie zmuszany do jego składania. Działoby się tak dlatego, że w przeciwieństwie do innych championów, obrażenia zadawane przez przywołane stwory są głównym źródłem damage’u Azira.

Czy mi się tylko wydaje czy specjalnie opóźniacie premierę Azira bo chcecie najpierw opowiedzieć całą historię związaną z Shurimą?

Nie wiem skąd biorą się takie pomysły. Azir nie wyszedł jeszcze, gdyż nie jest on jeszcze skończony – w momencie, w którym piszę te słowa tuż obok sprawdzamy ile błędów zostało wyeliminowanych przez ostatnie bugfixy.

Sona

Nie rozumiem dlaczego w Q Sony zmieniony został zarówno zasięg jak i obrażenia zadawane przez tę umiejętność.

Zmiany w obrażeniach były zamierzone, ale te w zasięgu nie… Przyjrzę się temu ale nie chcę was zapewniać, że naprawimy to dopóki faktycznie nie uda nam się tego dokonać.

Nadal chcę też w jakiś sposób zwiększyć satysfakcję z używania jej W i E. Zebrałem już feedback i szukam obecnie optymalnych rozwiązań, ale wydaje mi się że trzeba będzie zwiększyć moc tych umiejętności. W związku z tym muszę znaleźć też miejsca, z których można bezpiecznie zabrać trochę mocy w ramach rekompensaty.

Ruby Sighstone

Uważam, że w League of Legends jest kilka przedmiotów, którym przydałoby się dodatkowe ulepszenie i w mojej opinii Ruby Sighstone jest jednym z nich. Bardzo chciałbym zobaczyć na ten przykład item nazwany “Diamond Sighstone”.  Być może powinien on zwiększać limit wardów, które możemy położyć o jeden, dzięki czemu supporty mogłyby mieć większą kontrolę nad wizją nawet jeśli team by im w tym nie pomagał.

A co jeśli ten “Diamond Sighstone” zwiększałby odrobinę twoje pole widzenia przez FoW (Fog of War)? Dzięki temu nie tylko supporty miałyby motywacje do kupienia tego przedmiotu…

Sion

Czy Sion, Poppy, Yorick  i Urgot doczekają się swoich reworków jeszcze w tym roku?

Rework Siona powinien wyjść w tym roku.

Poppy

Poppy została picknięta w oficjalnym turnieju, czy to oznacza że zgodnie z waszymi wcześniejszymi zapowiedziami zamierzacie teraz znerfić tę postać?

Nie jestem pewien czy chcemy to robić – wolałbym  nie znęcać się już nad nią. Będę musiał o tym porozmawiać z drużyną zajmującą się Live Gameplayem.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.