Na oficjalnym forum League of Legends pojawił się kolejny wpis zawierający najnowsze przemyślenia Rioterów związane z gameplayem. Przetłumaczoną wersję tego wpisu znaleźć możecie poniżej.
Witajcie,
Tradycyjne sprosotowania
Wpis ten zawiera rozmowy o przyszłych projektach, nad którymi pracujemy lub planujemy pracować,a w związku z tym ich premiera nie jest jeszcze pewna. Sama natura tych zmian może ulec jeszcze zmianie, w zależności od tego co odkryjemy, a same projekty mogą zostać opóźnione lub nawet zawieszone.
Gnar
W ostatnim czasie testowaliśmy pewne zmiany w Gnarze, chcąc dać tej postaci trochę mocy i ewentualnie jeśli będzie to potrzebne wprowadzić pewne poprawki w jego stylu grania.Wśród tych zmian znaleźć można między innymi przesunięcie obrażeń zależnych od maksymalnego HP celu z jego W do Q.Po testach zdecydowaliśmy się jednak na prostszy zestaw zmian, jako że ostatecznie doszliśmy do wniosku iż postać ta potrzebuje jedynie trochę więcej mocy. Najbardziej prawdopodobnymi kandydatami do modyfikacji są bazowa ilość obrażeń zadawanych przez mini Q i zasięg mega E. Zmian tych można spodziewać się wkrótce na PBE.
Diana
Wprawdzie póki co nie pracujemy w żaden sposób nad zmianami w Dianie, ale postanowiłem o niej wspomnieć, jako że od dawna już nic o niej nie mówiliśmy. Wierzymy, że następnym razem kiedy przyjrzymy się tej postaci nie powinniśmy szukać jedynie zestawu zmian skupiających się typowo na balansie, a raczej zamiast tego powinniśmy planować mini-aktualizację pokroju tej, która spotkała Rek’Sai czy Heimerdingera. Nie wiem jeszcze kiedy się to wydarzy, ale chciałem o tym wspomnieć by gracze, którzy uważają iż potrzebuje ona pomocy wiedzieli, że nie zapomnieliśmy o niej.
Kindred
Wczesna ocena patcha 7.12 sugeruje iż mimo buffów Kindred nadal nie znajdują się w dobrym miejscu. Nadal staramy się ustalić czy na pewno jest to prawda, będąc jednocześnie świadomi iż najpewniej trzeba będzie jeszcze wzmocnić tą postać najpewniej w aktualizacji 7.13. Prawdopodobnymi kandydatami do buffów są bazowa liczba obrażeń zadawanych przez E, a także liczba znaków potrzebnych by zwiększyć zasięg auto-ataków po zdobyciu pierwszych 4 znaków.
Wskaźniki drużyn w trybie Spectatora i w widoku sojuszników
W zeszłym roku wprowadziliśmy pewne poprawki w wskaźnikach drużyn (zielone/czerwone pierścienie itp.) pokazywanych sojusznikom, obserwatorom na wielu postaciach. W rezultacie rzeczy takie jak zielony okrąg wokół W Trundle nie pokazywał się niektórym graczom czy widzom (nie przekazywał on żadnych istotnych informacji wprowadzając tym samym niepotrzebny zamęt). Za niedługo znowu się temu przyjrzymy po części dlatego iż zbliżamy się do tego momentu w roku, w którym rozgrywki e-sportowe na określonych patchach są bardziej oglądane. Dajcie znać jeśli zauważycie coś w trybie Spectatora co jest wyjątkowo brzydkie lub rozpraszające to się temu przyjrzymy.
Patch na Mistrzostwa Świata
Skoro już wspomnieliśmy o rozgrywkach e-sportowych to jeśli ktoś jest zainteresowany to najpewniej patch 7.18 będzie aktualizacją, na której w tym roku rozgrywane zostaną Mistrzostwa Świata. Pierwotnie myśleliśmy o patchu 7.19 ale okazało się iż będziemy mieli zbyt mało czasu.Oznacza to, że patch 7.18 będzie mniejszy niż zazwyczaj co pozwoli uniknąć niepotrzebnego zamieszania i zmniejszyć szansę na wystąpienie błędów. Jeśli będzie to możliwe to pewne postaramy się uniknąć pewnych zmian również w aktualizacjach poprzedzających go (rzeczy takie jak np. większe zmiany w gameplayu do takich rzeczy jak objectivy, czy całe kategorie przedmiotów itp.)
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/cdLdcO0j-quick-gameplay-thoughts-june-16