Illaoi
Czy macie może zaplanowane jakieś zmiany w Illaoi na patch 6.9?
Mam nadzieję, że uda się je wprowadzić w patchu 6.9. Oto co obecnie rozważamy:
- Macki nie pojawiają się już dłużej w mgle wojny dla przeciwników
- Czas w jakim cel pozostaje nośnikiem zostaje drastycznie skrócony (obecnie testujemy wartości z zasięgu 10-15 sekund zamiast 60 sekund)
- Nośnik przywołuje macki w pobliżu znacznie szybciej (3-5 sekund zamiast 10)
- Macki mogą pojawiać się bliżej siebie jeśli zostaną przywołane przez nośnik
Podejrzewam, że w zależności od tego jak przedstawione zmiany wpłyną na siłę tej postaci potrzebne będą jeszcze poprawki w balansie. Najpierw chcemy jednak poprawić sposób w jaki działa system nośnika.
Rework Magów
Zaktualizowaliśmy listę zmian dla niektórych przedmiotów związanych z magami. Dokładniej rzecz ujmując dodatkowo zmodyfikowane zostały następujące przedmioty:
Catalyst
the Protectorof Aeons:
- Ilość zużytej many odzyskiwanej w formie HP została zwiększona z 15% do 20%
- Maksymalna wartość jednorazowego uleczenia się została zmniejszona z 25 do 15 za jedno rzucenie spella/jedną sekundę togglowanych spelli
Chalice of Harmony:
- Nowy pasyw tego przedmiotu jest przekazywany od teraz do Mikael’s Crucible i Athene’s Unholy Grail zamiast Mana Fontu
Morellonomicon:
- Ilość przyznawanego AP została zwiększona z 80 do 100
- Dodano nowy pasyw: Zabójstwa i asysty przywracają 20% twojej maksymalnej many – pasyw ten dotychczas był obecny w Athene’s
Hextech Revolver:
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 1100 do 1050 – obecnie wynosi on 1200
Hextech Protobelt-01 (Hextech Rocket Belt):
- Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 80 do 60
- Zasięg dasha z aktywa został zmniejszony z 300 do 275
- Prędkość dasha z aktywa została zmniejszona z 1200 do 1150
- Od teraz po użyciu dasha przez następne 0.2 sekundy nie możemy używać spelli
Nie mogę się doczekać by wypróbować Karmę na midzie z nowym Athene. Czy ulepszone E tej postaci po złożeniu tego przedmiotu będzie leczyć całą drużynę?
Niestety nie – jeden blood charge leczy jedną osobę więc w momencie gdy dojdziesz do 3-4 osoby, która otrzymała od ciebie tarczę wyczerpią ci się już ładunki.
Nie zużywasz ich jednak na osoby nie potrzebujące uleczenia.
Czy Righteous Glory będzie miał nowy pasyw Catalysta?
Tak.
Czy pasyw Lost Cahptera ma przenosić się na Morello? Bo obecnie tego nie robi.
W założeniu pasyw ten znika po ulepszeniu, gdyż w późniejszej fazie gry brakuje już level upów, które sprawiłyby iż byłby on użyteczny. Żeby uniknąć wrażenia, że płacimy za dużo za samą regenerację many obecnie testujemy stary pasyw Athene w Morello.
Dodatkowo podczas rozważań na temat zmian w itemach ważnym elementem mogą być również nadchodzące zmiany w blue i dragon buffie. Blue buff będzie przywracał większą ilość maksymalnej many per tick (1% zamiast 0.5%) nagradzając posiadanie większej ilości many, a dragon buff przejdzie na model gdzie okazjonalnie będzie on odnawiał pewien % brakującego HP i many. Obie te zmiany powinny sprawić, że posiadanie większej ilości many stanie się bardziej atrakcyjnym rozwiązaniem dla magów.
Proszę powiedz, że wraz z reworkiem magów dodaliście odpowiedni efekt wizualny dla pasywa Ziggsa w momencie gdy atakuje on wieże. Naprawdę powinniście się tym zająć.
Ostatecznie poświęciliśmy czas na stworzenie wizualnych efektów przeznaczony dla Ziggsa na stworzenie odpowiedniego wskaźnika pokazującego kiedy może on zniszczyć wieżę z małą ilością HP przy pomocy Satchel Charge.
Wydaje mi się, że chodziło ci o Short Fuse , a nie Satchel Charge…
Dodaliśmy nową mechanikę sprawiającą, że Satchel Charge będzie w stanie wpłynąć na wieżę posiadającą HP poniżej pewnego poziomu (obecnie podczas testów jest to 25%), poprzez natychmiastowe zniszczenie jej.
Patch 6.9
Patch 6.9 jest aktualizacją, w której przeprowadzony zostanie rework magów prawda? Bo dotychczas mówiliście tylko, że na tą aktualizację planujecie wprowadzenie zmian w przedmiotach.
Patch 6.9 będzie zawierał zmiany kitach magów, przedmiotach dających AP, modyfikację smoka i buffa przyznawanego przez niego, zrewidowany buff Rift Heralda, zmianę polegającą na sprawieniu, że obrażenia zadawane przez wieże rosną odrobinę szybciej z każdym wyprowadzonym strzałem, wzmocnienie Red/Blue Buffa (w szczególności w późniejszej fazie gry) i kilka innych elementów.
Czy MSI również będzie rozgrywany na tej aktualizacji?
Obecnie plan zakłada rozegranie MSI na patchu 6.8.Jeśli nie będzie to możliwe to użyjemy raczej starszych aktualizacji, a nie nowszych.
Reworki klas
Nie jestem może odpowiednią osobą by pytać, ale czy macie może przygotowane jakieś plany dla mojej ulubionej postaci – Katariny?
Nie planujemy żadnych zmian dla tej postaci w patchu 6.9 (aktualizacja środka sezonu). Zdecydowanie będziemy chcieli w jakiś sposób zmodyfikować Katarinę, w momencie w którym będziemy przyglądać się klasie asasynów co najwcześniej może wydarzyć się pod koniec tego roku.
Czy możesz wyjaśnić co rozumiesz dokładnie przez koniec tego roku?
Planujemy przeprowadzić kolejną aktualizację jakiejś klasy pod koniec tego roku (w Listopadzie czyli po Mistrzostwach Świata). Asasyni są mocnym kandydatem na to miejsce.
Pomiędzy patchem 6.9 i Mistrzostwami Świata nie przeprowadzimy żadnego reworku klas.
Grevious Wounds
Jeśli zdecydujecie się przywrócić starą wersję Grevious Wounds to czy może wzmocnicie w jakiś sposób w związku z tym Sorakę lub chociaż odwrócicie jej stare nerfy?
Być może, ale nie zdarzy się to w tym samym czasie co przywrócenie starej wersji Grevious Wounds (obecnie wydaje się bardzo prawdopodobne, że zdecydujemy się wprowadzić tę zmianę). Zanim zdecydujemy się działać będziemy chcieli zobaczyć jak mocno te modyfikacje na nią wpłyną, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że obecnie ciężko jest z nią sobie poradzić. Jedną z możliwych opcji jest ponowne sprawienie, że jej ult będzie usuwał GW, jednak najpierw chciałbym się przyjrzeć innym opcjom.