Patch 6.13
Czy wiesz może jakie supporty dostaną buffa w patchu 6.13?
Ciężko powiedzieć, wprawdzie mamy przygotowaną pewną listę zmian, jednak dopiero zaczynamy je testować więc nic nie jest jeszcze pewne (nadal w dużej mierze skupiamy się na przygotowaniu aktualizacji 6.12). Spodziewałbym się jednak pewnych systematycznych zmian związanych zwłaszcza z ilością otrzymywanego doświadczenia, zamiast zmian w kitach większości postaci.
Jak dokładnie zmienią się ilości przyznawanego doświadczenia supportom?
Nadal zastanawiamy się nad kilkoma możliwościami, jednak obecnymi możliwościami są:
- Sprawienie, że zniszczenie warda będzie przyznawało doświadczenie (które w nieproporcjonalny sposób będzie szło do supportów)
- Sprawienie, że do uzyskania doświadczenia za śmierć pobliskiego wrogiego bohatera nie będzie wymagała asysty (supporty, które we wczesnej fazie gry będą miały stratę względem przeciwnika, a potem jeszcze zginą mają największą stratę z wszystkich klas w momencie rozpoczęcia team fightów, jest to o tyle uciążliwe że poświęcenie się jest czasem dobrym wyborem dla supporta)
- Dostosowanie ilości przyznawanego doświadczenia z lane minionów w przypadku postaci, które mają znacznie niższy poziom od średniego w grze.
Nie boicie się, że punkt 2 mógłby potencjalnie bardzo mocno karać towerdive’y 1-1? Nie uważam, żeby była to jakaś bardzo zła rzecz ale jestem ciekawy waszego zdania.
To jest faktycznie bardzo duże ryzyko związane z tą zmianą. Nie chcielibyśmy zniechęcać do wczesnej agresji poprzez obniżanie nagród za tego typu zagrania. Nie wykluczone, że jeśli zdecydujemy się na taką modyfikację to będziemy musieli wprowadzić w zamian jakąś rekompensatę (być może dobrym pomysłem byłoby zwiększenie ilości golda za first blood?)
Ryze
Czy rework Ryze zostanie wydany wraz z patchem 6.12 lub 6.13? Nie mogę się już go doczekać.
Nie, rework ten nie zostanie wydany w żadnej z tych dwóch aktualizacji
Yorick
Coraz większymi krokami zbliża się do nas rework Yoricka i choć jestem niesamowicie podekscytowany zmianami w balansie, chciałbym poruszyć dość często pomijany temat, a mianowicie historii tego championa. W dotychczasowym lore Yorick nie był potworem na jakiego mógłby wyglądać, a był raczej osobą zagubioną, pozbawioną celu i pełną frustracji z tego powodu. Mam nadzieję, że Riot zdecyduje się zachować tę część tej postaci w jego reworku.
Mogę jedynie powiedzieć, że nasz team nie postrzega Yoricka jako takiego potwora jakim obawiasz się, że on się stanie.
Czy istnieje jakaś szansa, że rework Yoricka zostanie wydany jeszcze w tym roku?
Nie jest to jeszcze pewne, ale istnieje duża szansa iż zostanie on wydany jeszcze w tym roku.
Reworki
Obecna kolejność wydawania reworków to Ryze-Yorick-Warwick, prawda?
Rework Ryze prawie na pewno zostanie wydany jako następny, a później najbardziej prawdopodobny jest rewok Yoricka. Trochę mniej jasna sytuacja staje się po zmianach w tych dwóch postaciach, jednak rework Warwicka jest dość sensownym założeniem.
Czy macie obecnie jakiekolwiek plany na przyszłość związane z Urgotem?
Obecnie nie mamy żadnych planów związanych ze zmianami w jego aktualnym kicie. Jest on jednak całkiem prawdopodobnym kandydatem do otrzymania reworku o skali Poppy/Siona w przyszłym roku.
Czy możemy rozpocząć już dyskusję związaną z tym co warto byłoby zachować w Mordekaiserze w przypadku reworku tak jak to zrobiliśmy z Tariciem?
To będzie według mnie dobry pomysł ale dopiero kiedy będziemy gotowi do uwzględnienia waszych opinii. Rework Morde nie jest planowany na ten rok i choć jest on kandydatem do otrzymania takich zmian w przyszłym roku to istnieje jeszcze wiele innych postaci potrzebujących tego typu modyfikacji (Urgot, Eve, Pantheon, Swain, Irelia i Morde to pierwsza 6 jaka przychodzi mi do głowy). Nie chciałbym przeprowadzać żadnej rozmowy w jakikolwiek sposób sugerującej, że wkrótce zajmiemy się reworkiem Morde bez jakiegokolwiek potwierdzenia, że faktycznie zajmiemy się tym projektem w najbliższej przyszłości.
Przedmioty
Jakie jest wasze obecne stanowisko związane z itemami przyznającymi redukcję czasu odnowienia? Obecnie jedynym przedmiotem dającym i dużo AP i tę statystykę jest Morellonicom przez co często wydaje się, że wręcz musimy go składać.
Zdecydowanie zgadzamy się, że obecnie istnieją pewna dziura wśród itemów dających AP i CDR, którą będziemy musieli wypełnić, tworząc w szczególności nowy przedmiot dający AP i 20% CDR.