Cho'Gath
W przeszłości nawet jeśli użyliśmy flasha, ale Darius zdążył aktywować E zanim uciekliśmy to byliśmy z powrotem przyciągani w to miejsce. W Cho’Gatha robi to samo od momentu jego premiery i jest to naprawdę denerwujące. Czy możecie się w końcu tym zająć?
To jest coś co prawie na pewno kiedyś zrobimy pytanie brzmi tylko kiedy. To najprawdopodobniej naruszy balans Cho’Gatha w zależności od tego czy po prostu wprowadzimy taką zmianę co byłoby sporym nerfem, czy zdecydowalibyśmy się w zamian zbuffować coś innego. Podczas zmian związanych z reworkiem magów sprawimy, że nakładanie stuna na W/R Annie będzie zależne od tego czy cele znajdą się w obszarze umiejętności na końcu castowania, a nie jak to było dotychczas na początku i najprawdopodobniej podejmiemy również decyzję czy jest to odpowiedni moment by taką samą zmianę wprowadzić w przypadku Cho’Gatha.
Kog'Maw
Kog’Maw obecnie posiada około 56% win ratio. Wydaje mi się, że w tym przypadku jakiś nerf byłby pożądany.
Znajduje się on obecnie na naszym radarze, ale celujemy w wprowadzenie w nim zmian dopiero w patchu 6.8.
Taric
Mam nadzieję, że wraz z reworkiem Tarica zobaczymy jakąś nową skórkę do tej postaci. On naprawdę tego potrzebuje.
Będziemy zmieniać tematykę Emerald Tarica, który dotychczas był zwykłym recolorem, więc technicznie będzie to nowy skin.
I nie, nie będziemy w związku z tym zwiększać ceny tego skina 🙂
Czy jeśli kiedyś będziecie aktualizować inne postacie z tego typu skórkami jak Blitzcrank czy Kayle to czy możemy spodziewać się dla nich podobnego traktowania?
Taki jest obecnie plan.
Splash Nightraven Fiory
Zobaczyłem jak wygląda nowy splash art Nightraven Fiory, który Riot stara się sprowadzić i muszę powiedzieć, że jest to jakaś abominacja. W tych mrocznych chwilach musimy trzymać się razem i pamiętać o starym splashu tej skórki. rip.
Ta zmiana została póki co wycofana i będziemy dyskutować co z nią zrobić w przeciągu następnego patcha. Najprawdopodobniej nie zdecydujemy się ostatecznie na jej wprowadzenie.
Rework Magów
Czy wraz z reworkiem magów dodacie do gry jakieś nowe przedmioty?
Tak. Głównie skupimy się na modyfikacji istniejących przedmiotów, jednak najpewniej dodamy jeden czy dwa nowe komponenty, które pomogą w ustaleniu dla nich odpowiednich receptur .
Rotacyjny tryb gry
Witajcie, jako że zbliżamy się do momentu premiery rotacyjnego trybu gry to chcę dostarczyć wam informację na temat tego jak dokładnie będzie działał ten tryb.
W jakim dokładnie czasie ten tryb będzie dostępny?
Celujemy w to, żeby tryb ten był dostępny w każdy weekend począwszy od piątkowego popołudnia, a kończąc na wczesnym poniedziałkowym poranku. Dokładny czas aktywacji zależny będzie od lokalnego czasu odpowiedniego dla danego regionu.Naszym celem jest sprawienie, żeby był on dostępny kiedy zaczyna się weekend (a to jest piątkowy wieczór nieprawdaż?), dzięki czemu będziecie mogli mieć trzy wieczory pełne zabawy z tym trybem. To są dopiero pierwsze założenia, jeśli tryb ten zdobędzie popularność to niewykluczone, że zdecydujemy się wydłużyć czas jego obecności na serwerach live.
Jak często dane tryby będą się powtarzać w rotacji?
To zależy od tego ile dokładnie trybów umieścimy w stałej rotacji. Najpewniej tryby będą się powtarzać co około 1,5-2 miesiące. Ponownie po tym jak uruchomimy ten tryb i zobaczymy jak dane tryby działają w rotacji pewne rzeczy mogą ulec zmianie. Celujemy w to żeby ludzie mogli spędzać więcej czasu, częściej z większą ilością trybów.
Jak będą w tym trybie działać systemy maestrii championów i warsztatu hextech?
Podobnie jak w przypadku obecnej sytuacji na SR skrzynki zdobyć będzie można na dwa sposoby:
- Zdobycie rangi S
- Posiadanie w premadzie kolegi, który zdobył rangę S
Jako, że działają tutaj zwykłe zasady to nadal by zdobyć skrzynkę będziesz musiał mieć niewykorzystany jeszcze limit skrzynek, będziesz mógł zdobyć tylko jedną skrzynkę za danego championa itp.
Maestria championów została dostosowana do każdego z trybów więc by osiągnąć w niej dobre wyniki będziesz musiał dobrze prezentować się w danym trybie. Dokładny sposób zdobywania różni się oczywiście od SR i zdobywanie punktów z początku może wydawać się trudne w stosunku do Summoner’s Rift, jako że w każdym tryb system będzie zwracał uwagę na inne aspekty. Będziemy się temu przyglądać i wprowadzać ewentualne poprawki już po premierze rotacyjnego trybu gry.
Jak wybieracie, które tryby trafią do rotacyjnej kolejki?
Chcemy uchwycić szeroką gamę rożnych typów gameplayu jakie zapewniły wszystkie tymczasowe tryby gry w historii League of Legends. Chcemy również wybrać tryby popularne wśród graczy, którzy zagłosowali poświęcając swój cenny czas na zagranie w dany tryb.
Które dokładnie tryby będą częścią tej kolejki?
Na PBE testowany był już Legend of the Poro King, a obecnie trwają testy Ascension. Więcej trybów ogłosimy kiedy będziemy jeszcze bliżej premiery tej kolejki.
Czy planujecie dodawać do kolejki nowe tryby gry czy jedynie wymieniać stare?
Dodawanie nowych trybów gry jest czymś co zdecydowanie jest w naszych planach.
Czy dzięki rotacyjnemu trybowi gry będziemy mogli zdobyć ikony, które były rozdawane podczas pierwotnej premiery danego trybu?
Najprawdopodobniej nie. W dużej ilości przypadków tego typu ikony były integralną częścią eventu i rozdawanie ich ponownie zmniejszyłoby ich wartość dla graczy, którym udało się je pierwotnie zdobyć.
Czy MMR zdobyte podczas gry w danym trybie będzie zachowywane i użyte w momencie ponownego jego pojawienia się w kolejce?
Tak naprawdę, to już tak działa.
Jeśli w przeszłości zagrałeś przykładowo w Ascension, URF-a, czy Legend of the Poro King to twoje MMR zachowuje się w dokładnie takim stanie w jakim je zostawiłeś.
Czy Dominion powróci kiedyś w rotacyjnym trybie gry?
Jest to możliwe, tak samo jak w przypadku każdego stworzonego przez nas trybu.
Chcę się upewnić czy odłamki kluczy również będą wypadać w tym trybie?
Tak, odłamki kluczy również będą wypadać w tym trybie.
Czy ten tryb będzie również dostępny na customach?
W czasie okna, w którym będzie on dostępny normalnie tryb ten będzie dostępny również na customach.