logo

Riot o reworku Galio i przyszłych zmianach w kilku postaciach

Galio

Ogłoszono, że rework Galio będzie miał miejsce po reworku Warwicka, w związku z czym zacząłem się zastanawiać jakiej skali będą to zmiany?

Pełny VGU, a więc nowy model, animacje, efekty spelli, dźwięki, głos,grafika z  loading screenu, historia i zmiany w gameplayu.

Jeśli mogę zasugerować jakąś umiejętność, którą powinniście zostawić to według mnie powinno to być jego ulti, które właściwie definiuje go jako postać.

Faktycznie wydaje mi się, że obecnie jego ulti jest najpoważniejszym kandydatem do zostania w kicie. Jednak biorąc pod uwagę fakt, jak dużo czasu pozostało do jego premiery, a także to że nie ustaliliśmy jeszcze pełnej listy zmian nie należy traktować tej deklaracji jako obietnicy.

Rek'Sai

Czytając najnowsze patchnotesy można dojść do wniosku, że planujecie do starego buildu Rek’Sai zaczynającego się od Warriora (zamiast Cinderhulka). Czy taki wniosek jest prawidłowy?

Planujemy przeprowadzić kilka zmian w Rek’Sai, które mają z powrotem popchnąć ją w stronę bycia championem skupiającym się bardziej na zadawaniu obrażeń. Najprawdopodobniej wśród tych modyfikacji znajdzie się zabranie trochę mocy z utility i tankowatości i przekazanie jej do ilości  zadawanych przez nią obrażeń, lub chociaż popchnięcie jej w stronę buildu bardziej skupiającego się na zadawaniu obrażeń.  Nie ustaliliśmy, jednak na ten temat jeszcze większej ilości szczegółów.  Warto wspomnieć, że mimo faktu iż znerfiliśmy już Rek’Sai kilkukrotnie to zmiany te nie odzwierciedlają obranego przez nas kierunku (są to zmiany mające poprawić sytuację w krótkim okresie, podczas gdy my pracujemy nad zmianami mające popchnąć ją w miejsce, w którym powinna się ona znajdować)

A więc przeobrazicie ją z tanka stojącego na przedzie drużyny w coś bardziej zbliżonego do Divera?

Tak, diver powinien bardziej pasować do niej po zmianach. Będzie ona posiadała nadal jakieś CC’ki ale będzie skupiała się przy tym w mniejszym stopniu na inicjacji, a bardziej na zabijaniu celów.

Rengar/Kha'Zix

Mam nadzieję, że nie zdecydujecie się usunąć specjalnego questa zachodzącego pomiędzy Rengarem i Kha’Zixem wraz z nadchodzącym reworkiem asasynów.

Jestem praktycznie pewien, że zostawimy ten quest w grze. Tego typu pasywy mają pewne problemy, przez co nie zdecydowaliśmy się dodać zbyt wielu nowych rozwiązań tego typu do gry, jednak nie mamy obecnie żadnych planów by usunąć ten konkretny quest. Będziemy musieli przy tym wprowadzić w nim pewne aktualizacje by odpowiadał on przygotowywanym przez nas zmianom w kicie.

Czy chcesz nam zatem powiedzieć, że planujecie zmienić go w coś w stylu questu Ashe/Sejuani/Lissandry, który nie miał praktycznie żadnego wpływu na grę?

Nie, spodziewam się że Rengar nadal będzie czerpał pewne korzyści z poprawnego zakończenia go. Przykładowo obecny plan zakłada, że nagrodą dla Kha’Zixa nadal będzie czwarta ewolucja.

Ekko

Pamiętam, że kiedyś Riot powiedział, że Skarner jest toksyczny z powodu ciągłej możliwości spowalniania przeciwnika. Czy przypadkiem obecnie dokładnie to samo nie dzieje się z Ekko?

Spowolnienia Ekko są jednym z głównych powodów, dla którego Tank Ekko jest tak popularnym buildem. On ma obecnie dość podobne problemy z ciągłym spowolnieniem co oryginalny Skarner (pełna kontrola w walkach, sprawia że bardzo łatwo jest wygrać jeśli masz przewagę, a nawet jeśli nie zabijesz to bardzo łatwo jest ci uniknąć śmierci).

Najprawdopodobniej zdecydujemy się osłabić jego spowolnienia i dodać przerwy we wzorze według którego nakłada on je na przeciwnika. Najpewniej zrekompensujemy to w jakiś sposób w innych miejscach jego kitu.

Moglibyście po prostu usunąć spowolnienie z jego pasywa, jako że ma już on w kicie dwa inne slowy.

Wprowadzenie takiego rozwiązania jest autentucznie możliwe.

Kog'Maw

Czy możemy porozmawiać chwilę o Kog’Mawie? Staram się zazwyczaj nie używać słowa “broken” ale Kog’Maw wydaje się być postacią, która jest wyjątkowo dobrze przez nie opisywane. Jeśli twój team nie ma łatwego engeage’a i narzędzi pozwalających złapać kogoś to każdy Kog’Maw, który ma choć trochę mózgu będzie w stanie wycarrować grę w jej późniejszej fazie, a jeśli w jego teamie znajduje się jeszcze Lulu to w ogóle nie ma już szans. Cała jego siła skupiona jest w jednej umiejętności, która jest jednym z najmniej interaktywnych spelli w grze.  On po prostu buduje Attack Speed,naciska W i zabija wszystkich.

W tym przypadku zgadzamy się z tobą. Obecnie Kog’Maw opiera się praktycznie tylko na statystykach, a od pewnego momentu wymaga on tylko naciskania prawego przycisku myszy bez żadnego wyczucia. Częściowo jest to spowodowane jego mocą, a częściowo pewnymi zmianami w kicie, które nie działają tak jak planowaliśmy. Obecnie przyglądamy mu się i planujemy wprowadzić pewne zmiany w nim w patchu 6.19 lub w patchu 6.20. Nie jestem jednak w stanie powiedzieć co dokładnie zostanie w nim zmienione, jako że odpowiedzialny za to team dopiero rozważa w jakim kierunku powinny pójść te modyfikacje.

Zauważyłem, że gracze Kog’Mawa często nie biorą żadnego punktu w jego Q do 13 poziomu. Czy planujecie coś z tym zrobić?

Sprawienie, że Q będzie umiejętnością, którą warto levelować ma dużą szansę bycia częścią wszelkich pomysłów na zmiany na jakie wpadniemy. Osobiście byłbym za podejściem gdzie zabierzemy moc z jego W i przekażemy ją do innych spelli, ale nie podjęliśmy ostatecznie jeszcze takich decyzji.

Yorick

Rework Yoricka wszedł na serwery live wraz z patchem 6.18. Czy to oznacza, że będzie on dostępny na Mistrzostwach Świata?

Nowy Yorick nie będzie dostępny na tej imprezie.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top