Katarina
Czy wraz z nadchodzącym reworkiem Katarina otrzyma jakiś dodatkowy zasób, z którego będzie musiała korzystać jak chociażby energia lub mana, czy może raczej nadal nie będzie ona korzystać z niczego takiego.
Nadal nie będzie ona korzystać z niczego takiego.
Mam kilka pytań związanych z planowanymi przez was zmianami: Czy W Katariny zostanie całkowicie zmienione? Czy planujecie usunąć efekt redukcji obrażeń z jej E i jeśli tak to czy zamierzacie jej to jakoś zrekompensować nowym pasywem wbudowanym w tą umiejętność? Czy jej Q i R pozostaną umiejętnościami trafiającymi w wiele celów?
Jej W zostanie zmienione całkowicie, ale planujemy zachować obecne W w innym miejscu w jej kicie.
Jej E nie będzie miało nowego pasywa, ale spell ten będzie bardzo dobrze wchodził w interakcję z innymi elementami jej kitu. Biorąc pod uwagę ilość mobilności jaką dodajemy do jej kitu nie uważamy aby zachowywanie mechaniki redukcji otrzymywanych obrażeń było konieczne. Nie ma potrzeby redukować obrażeń jeśli nie będziesz znajdował się w miejscu, gdzie mógłbyś takowe otrzymać.
Jej Q i R pozostaną umiejętnościami trafiającymi w wiele celów. Tak naprawdę jej R pozostanie praktycznie niezmienione poza poprawkami związanymi z balansem.
Proszę powiedzcie mi, że nowa Katarina nie będzie miała żadnych % obrażeń, nieuchronnych obrażeń lub pasywa wymagającego do działania 3 uderzeń
Obecnie ona nie ma żadnego wymienionego przez ciebie elementu.
Nie mogę jednak nic obiecać =)
Ekko
Mam pytanie, dlaczego właściwie zmiany w Ekko powodujące, że jego spowolnienie na Q skalowało się z AP zostały wycofane? Czy nie byłoby to dobre rozwiązanie w obliczu problemów z tank Ekko?
Byliśmy naprawdę zainteresowani wprowadzeniem takiej zmiany, która w założeniu miała nagradzać graczy Ekko za budowanie AP usuwając przy tym trochę problemów z jego bardziej tankowatym buildem. Po dokładniejszym przetestowaniu ich zdecydowaliśmy się na wprowadzenie innych zmian, gdyż taka modyfikacja nie działała tak jak chcieliśmy. Dokładniej rzecz ujmując:
- Nawet ze zmniejszoną mocą spowolnienia Tank Ekko nadal działał dobrze. Bardziej tankowate buildy umożliwiały łatwiejsze korzystanie ze spowolnienia z pasywa, podjęcie większego ryzyka przy korzystaniu z W i raz na jakiś czas pojawiało się również spowolnienie z IBG.
- Dla kontrastu AP Ekko zaczął znacznie bardziej polegać na tym spowolnieniu, a jego słabe strony przestały być tak bardzo obecne (mógł on wnieść spore utilty nawet jeśli nie był on w stanie zabić przeciwnika). Dodatkowo skalowanie się z AP na spowolnieniu sprawiło, że znacznie bardziej zaczął on potrzebować golda co zwiększało tylko snowball Ekko, który miał przewagę nad wrogiem i jeszcze pogarszało Ekko, który został z tyłu.
Nadal jednak widzimy, że problem z tank/bruiserem Ekko istnieje i planujemy w przyszłości przeprowadzić pewne zmiany by go rozwiązać, kierując go jednocześnie bardziej w stronę asasyna lub skirmishera. Obecny plan zakłada, że tego typu modyfikacje zostaną wprowadzone w przed-sezonowym patchem wraz z dużą ilością zmian dla innych asasynów i postaci mających sporo cech asasynów.
Czy będą to jakieś większe zmiany w jego kicie czy może ograniczą się one tylko do zmian w liczbach?
Najprawdopodobniej będą to tylko zmiany w liczbach, jednak można się spodziewać całkiem sporej ich ilości.
Kled
Kolor paska zdrowia Skaarl jest dla mnie bardzo mylący w trakcie teamfigthów nawet mimo faktu iż używam trybu dla daltonistów.
Odpowiedzialna za to drużyna cały czas pracuje nad poprawieniem kolorów Kleda w trybie dla daltonistów. Nie jest to jednak takie łatwe zadanie, gdyż istnieje wiele różnych typów daltonizmu i w związku z tym możemy posługiwać się tylko ograniczonym zbiorem kolorów (zarówno dla wrogów, sojuszników jak i trybu spektatora). Zdecydowanie rozwiązanie tego problemu tak szybko jak to możliwe jest dla nas priorytetem.
Niektóre gry mają różne tryby dla daltonistów w zależności od tego jakich kolorów nie widzi dana osoba. Czy tego typu rozwiązanie zadziałałoby w League of Legends?
To jest dobry pomysł – wydaje mi się, że będziemy chcieli wprowadzić coś takiego w przyszłości. Chcemy jednak również wspierać ludzi oglądających streamy więc musimy również dać z siebie wszystko by stworzyć również możliwie jak najlepsze, uniwersalne rozwiązanie.
Rankedy
Nadal czekam aż naprawicie rankedy… cały obecny sezon był póki co dla mnie bezwartościowy.
Na pewno nie jesteśmy zadowoleni z tego jak potoczyły się sprawy związane z rankedami. Mamy kilka dodatkowych zmian, które powinny pojawić się w tym sezonie i kilka kolejnych które mają na zadanie upewnić się, że kolejny sezon będzie miał dość odmienny model rankedów.

