Lissandra
Chciałbym wiedzieć czy zaplanowaliście może jakiekolwiek zmiany dla Lissandry.
W ostatnim czasie wprowadziliśmy zmiany w jej ulcie dodając heala podczas użycia tej umiejętności na sobie. Przyglądaliśmy się jeszcze kosztom jej umiejętności ale uznaliśmy, że żadne zmiany w tym zakresie nie są tak naprawdę potrzebne. Największy potencjał do ewentualnych zmian leży obecnie w pasywie. Testowałem pewne zmiany, w których spawnowała by ona kawałek Mrocnego Lodu i otrzymywała by ona bonusy w momencie wycastowania umiejętności w jego stronę, ale nie miałem dość czasu by zawrzeć je w tym patchu. Jest to zdecydowanie coś nad czym chciałbym wznowić pracę w przyszłości. Warto jednak wspomnieć, że Lissandra była kilka razy wybrana na Mistrzostwach Świata i uważamy, że obecnie znajduje się ona w dość dobrym miejscu jeśli chodzi o balans.
Kindred
Zastanawiam się co obecnie spekulujecie na temat Kindred, jeśli chodzi o konieczność zbuffowania/znerfienia tej postaci.
Kindred może wydawać się zbalansowana dla przeciętnego gracza, ale jest ona obecnie zdecydowanie za mocna w rękach zdolnego/doświadczonego gracza. Wydaje mi się, że będziemy szukać sposobu, żeby choć trochę zasypać tę różnicę.
Katarina
Czy macie może jakiekolwiek plany związane z Katariną?
Z pewnością będziemy musieli przyjrzeć się jej po rozpoczęciu się nowego sezonu, jednak obecnie nie mamy pomysłu na żadne zmiany związane z tą postacią.
Porzucone Zmiany
Czy wpadliście kiedyś na pomysł wprowadzenia jakiejś zmiany, która wydawała się dobrym pomysłem na papierze, ale w rzeczywistości okazała się fatalnym pomysłem?
Do głowy przychodzi mi wiele takich zmian. Przykładowo we wczesnej fazie prac nad reworkiem Regnara chcieliśmy żeby jego Q dawało 3 stacki Ferocity co miało sprawić, że postać ta mogłaby być oparta na sustain damage’u, ale w rzeczywistości po prostu zabijał on szybciej swoich przeciwników.
Ranked Team Builder
Może podzielisz się z nami jakąś nową informacją na temat nadchodzącego Ranked Team Buildera?
Kapitanowie nie będą już dłużej mieli 3 banów
(Ta odpowiedź jest celowo niejasna)
Obramówki za bieżący sezon
Nowe obramówki zaprezentowane nam na PBE, wyglądają bardzo słabo w porównaniu z tymi które otrzymaliśmy za zajęcie odpowiedniej rangi w poprzednim sezonie. Tamte ramki były zdecydowanie bardziej szczegółowe, kolorowe i bardziej błyszczące co zachęcało mnie do grania rankedów.
Nowe obramówki zaprezentowane na PBE są tylko placeholderami wprowadzonymi na ten serwer by przetestować system odpowiedzialny za rozprowadzenie nagród pod koniec sezonu.Nie są to więc finalne grafiki, które zostaną wprowadzone na serwery live.
Trinkety
Czy macie może jakieś plany by sprawić, że ulepszanie trinketów dających wardy będzie mniej uciążliwe? Z powodu obecnych wymaga posiadania zarówno 250 sztuk złota jak i 9 levelu wprowadza sporo losowości do możliwości kupienia ulepszenia w tak wczesnej fazie gry by faktycznie coś ono znaczyło.
Będę przyglądał się temu zagadnieniu w nadchodzącym presezonie. Zgadzam się, że konieczność odkładania ulepszania trinketów przez tak długo jest bardzo denerwująco. Dodatkowo cały system trinketów był gorącym tematem dla teamu odpowiedzialnego za systemy podczas planowania zmian na 2016 rok.
Lane'owanie
Czy zamierzacie cokolwiek zrobić z taktyką grania bardzo pasywnie na linii i właściwie ignorowania fazy lane’owania? Obecnie bardzo popularne jest używanie do tego Crystalline Flaska, który umożliwia ryzykownym pickom całkowite zignorowanie swoich słabych stron. Dzięki temu postacie, które zyskują bardzo dużo mocy po fazie lane’owania nie są w żaden sposób karane za to, że normalnie słabiej radzą sobie one na linii.
Znajduje się to na naszym radarze, a w dodatku team odpowiedzialny za systemy w grze pracują nad czymś związanym z tym zagadnieniem i jestem tym bardzo podekscytowany (zarówno z perspektywy gracza jak i z perspektywy osoby odpowiedzialnej za balans)
Patch 5.22
Niewykluczone, że uda nam się wyrobić z poprawkami związanymi z wizją szybciej niż zakładaliśmy, w związku z czym jeśli wszystko pójdzie dobrze zostaną one wprowadzone w patchu 5.22.
Czy możecie zdradzić nam kiedy rozpocznie się presezon?
W patchu 5.22.
Czy planujecie może sprawić, że klon Shaco po pojawieniu się będzie posiadał na sobie buffy takie jak Blue, Red czy Baron? Myślę, że mogłoby to pomóc tej postaci zwłaszcza, że obecnie istnieje bardzo dużo różnic odróżniających klon od oryginału, takich jak to że klon nie może castować spelli, czy to że oryginalna postać zawsze skierowana jest po ponownym pojawieniu się w stronę, w którą była ona skierowana przed wycastowaniem spella.
W patchu 5.22 powinny pojawić się następujące zmiany związane z tą kwestią:
- Klon Shaco będzie skierowany po pojawieniu się w losowym kierunku (zamiast zawsze w jednym)
- Klony Shaco, LeBlanc i Wukonga będą posiadały fałszywe wersje Blue, Red i Baron buffa (wersje te będą wyglądać jak prawdziwe buffy ale nie będą dawać ich efektów)
- Klon Shaco otrzyma timer wskazujący czas pozostały do jego zniknięcia (timer ten będzie widoczny tylko dla Shaco)