Po krótkiej przerwie na oficjalnym forum League of Legends jeden z pracownik Riotu zamieścił wpis zawierający przemyślenia związane z potencjalnymi przyszłymi zmianami w gameplayu. Jak zawsze przetłumaczoną wersję tego wpisu znaleźć możecie poniżej.
Witajcie,
Tak jak zawsze poniżej znaleźć możecie przemyślenia na pewne tematy. W następnym tygodniu powinniśmy bardziej przyglądać się potencjalnym zmianom patcha 7.10, a także pierwszym wrażeniom z mid-sezonu.
Potencjalne zmiany patcha 7.10
Teraz kiedy zablokowaliśmy już listę zmian aktualizacji 7.9 (jesteśmy obecnie w ostatniej fazie testowania, w której nie dorzucamy już żadnych nowości) możemy zacząć przyglądać się potencjalnym zmianom na patch 7.10. Istnieje duża szansa, że w tej aktualizacji będziemy musieli wprowadzać sporo modyfikacji odpowiadających na stan gry po mid-sezonie, więc ciężko jeszcze powiedzieć na 100% co wejdzie w skład aktualizacji 7.10, ale przyglądamy się obecnie takim rzeczom jak:
- Malz – Zmiany w W, które mają na celu sprawienie że użycie tej umiejętności na solo linii będzie nas bardziej nagradzało, a także zredukowanie negatywnych części związanych z tą postacią występującymi na pozycji supporta (np. brak dobrej możliwości skontrowania)
- Heimer – Nadal przyglądamy się tej postaci z założeniem, że chcemy sprawić iż będzie on bardziej efektywny w późnej fazie gry, przeciwnicy będą mogli lepiej grać wokół jego wieżyczek (zwłaszcza meele wrogowie), a także że będzie on po prostu lepszym mid lanerem.
- Rammus – Szukamy sposobu na wprowadzenie drobnych poprawek, które sprawią że postać ta będzie bardziej satysfakcjonująca/będzie dawała większe możliwości na pokazanie swoich umiejętności, sposób jego kontrowania będzie bardziej przejrzysty, a same umiejętności zostaną odrobinę zmodernizowane (przykładowo chcemy żeby sposób wykrywania kolizji przez Powerball był bardziej spójny)
Skoro mowa o potencjalnych zmianach w Heimerze
Jakiś czas temu wspomnieliśmy, że jeśli czas na to pozwoli to chcemy wprowadzić pewne zmiany w Heimerze wraz z patchem 7.8. Ostatecznie nie udało nam się tego dokonać, a patch 7.9 był na tyle duży, że również nie mieliśmy na to czasu. Jak wspomnieliśmy powyżej nadal planujemy wprowadzić te zmiany w pewnym momencie, jednak nadal nie mają one ustalonej daty premiery i jest to coś o czym chciałbym chwilę porozmawiać.
Kiedy mówimy o przyszłych opcjach to mamy dwie opcje. Pierwszą opcją jest zapowiedzenie i rozmowa o zmianach dopiero w momencie gdy mamy ustaloną już datę premiery, a same modyfikacje znajdują się już w końcowych fazach.Drugą możliwością jest natomiast rozmowa o zmianach w momencie gdy dopiero je planujemy, w związku z czym nie wiemy jeszcze kiedy zostaną one wprowadzone, ani jak dokładnie będą one wyglądać.Ja skłaniam się ku temu by przynajmniej co jakiś czas rozmawiać o takich rzeczach jak zmiany w Heimerze kiedy wszystko jeszcze może się zmienić, co zarówno pozwala graczom na wczesne wyrażenie swoich opinii na ten temat, jak i sprawia że my jesteśmy w stanie dostarczyć wam większej ilości informacji związanej z tym o czym obecnie myślimy. Takie rozwiązanie ma oczywiście swoje słabe strony często pokazujące się w sytuacji gdy wspominamy o zmianach, które ostatecznie nie zostają wprowadzone, albo o takich których wydanie zajmuje sporą ilość czasu. Wydaje mi się, że mimo wszystko jest to dość dobry układ ale chciałbym się dowiedzieć co wy o tym sądzicie.
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/Bq7mzELo-quick-gameplay-thoughts-april-28