Jeden z pracowników Riotu podzielił się na forum League of Legends przemyśleniami związanymi z wprowadzonymi niedawno zmianami, zdradzając przy tym również kilka poprawek, które mogą zostać wprowadzone w patchu 8.17.
Przemyślenia te prezentują się następująco:
- Zmiany związane ze zmniejszeniem burstu płynącego z run zdały się nie wpłynąć specjalnie mocno na żadnego bohatera
- Wukong stracił dość mocno na kombinacji tych zmian z bezpośrednimi nerfami. Chcemy zobaczyć na jakim poziomie się on zatrzyma, jako że w związku ze zmianami gracze muszą się w pewnym stopniu przyzwyczaić do nowej wersji tej postaci. Jeśli nadal będzie on słaby to będziemy chcieli coś z tym zrobić najlepiej w taki sposób by nie dodać do niego z powrotem burstu (czyli najpewniej skupimy się na rzeczach w stylu ciągłych obrażeń, wytrzymałości czy regeneracji).
- Rozważamy potencjalne zmiany Duskblade’a i Stormrazora takie, które sprawią, że część ich mocy zostanie przesunięta w stronę ciągłych obrażeń i/lub przedmioty te nie będą się stackować. Nie jesteśmy jeszcze pewni czy zmiany te pojawią się w patchu 8.17, a dużo zależy od tego jak sytuacja będzie prezentować się w patchu 8.16
- Zmiany w Tahm Kenchu nie wpłynęły w wyraźny sposób na jego postawę w solo queue. Naszym celem było znerfienie go na profesjonalnej scenie bez zmieniania jego poziomu mocy w innych typach rozgrywek. Póki co czekamy na ostatecznie potwierdzenie, czy cel ten został spełniony, ale na razie wygląda to obiecująco.
- W 8.17 będziemy najpewniej wzmacniać odrobinę AD Tryndamere. Zmniejszyliśmy jego czas odnowienia na E bo w połączeniu z redukcją czasów odnowienia sprawiał on, że możliwość przemieszczania się tej postaci nie była dostatecznie ograniczona. Wprawdzie obecnie tylko jego AP buildy składają redukcję czasów odnowienia ale wiedzieliśmy, że może stać się to problemem jeśli pojawią się odpowiednie przedmioty na AD. Chcieliśmy zatem rozwiązać ten problem, a teraz na podstawie stanu tej postaci po nerfie chcemy dodać do niej trochę mocy.
- Tanki, które zostały zbuffowane ogólnie radzą sobie zauważalnie lepiej. Póki co wszystko układa się tak jak zaplanowaliśmy, jednak chcemy przyjrzeć się kilku sytuacjom (Sion na midzie, Amumu na niskim MMR, Rammus na jungli) by upewnić się, że nie są one za mocne.
- Zoe została dość mocno osłabiona. Jak już wspomnieliśmy pracujemy obecnie nad sposobem zmniejszającym frustrację pochodzącą z grania na tą postać. W związku z tym do momentu ich wydania nie planujemy dodatkowych zmian w tej postaci.
źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/gA16fKMZ-quick-gameplay-thoughts-august-17