Shen
Czy skiny Shena otrzymają z okazji jego reworku zaktualizowane splash arty tak jak to miało miejsce w przypadku Poppy?
Zarówno bazowa skórka jak i wszystkie skiny Shena otrzymają nowe splash arty
Aktualizacja niemobilnych magów
Czy możesz zdradzić nam kiedy dokładnie premierę będzie miała aktualizacja niemobilnych magów?
W połowie roku.
Nowe Postacie
Czy możecie w końcu stworzyć postać, którą bym polubił? Ostatnim wydanym championem, który mi się podobał była Lissandra wydana 3 lata temu. Powinniście bardziej skupić się na magach, nie wiem po co nam 2 premiery ADC występujące praktycznie pod rząd.
Jeśli chodzi o magów to wszystko zależy od tego jaki dokładnie rodzaj maga preferujesz, być może po prostu minął spory okres czasu od kiedy po raz ostatni wyszedł mag, który pasuje do twojego stylu gry (może to być rodzaj tradycyjnego castera, albo np hybrydy jaką był Azir). Ogólnie założyliśmy, że umieszczenie prawdziwego castera w liście postaci, które powinny wyjść w 2016 jest dość ważne w związku z czym obecnie pracujemy nad jednym championem pasującym do tego opisu. Póki co nie mogę zdradzić nic na temat jego daty premiery poza “na pewno zdarzy się to w tym roku”, ale wiedzcie że pracujemy obecnie nad zapełnieniem potrzeby na nowego maga tego typu.
Anulowane umiejętności bohaterów
Mamy pytanie związane z Bardem. Pierwotnie Bard miał być postacią w dużej mierze opartą na muzyce, jednak pomiędzy wczesną fazą projektowania, a jego oficjalnym ogłoszeniem koncept ten uległ pewnym zmianom. Zastanawiam się w takim razie w jaki sposób mógłby wyglądać ten champion gdyby oryginalny koncept nie został zmieniony i jakie umiejętności zostały przez was odrzucone podczas jego produkcji.
Bard miał wiele różnych umiejętności zanim ostatecznie ustaliliśmy w jaki sposób powinien wyglądać jego kit, a w pewnym momencie był on nawet na jakiś czas zamrożony do momentu, w którym nie zdecydowaliśmy się powrócić do prac nad nim. Jeśli chodzi o elementy związane z muzyką/efektami dźwiękowymi to na myśl od razu przychodzą takie testowane przez nas spelle jak:
- Skillshot uderzający w jeden cel z trzema ładunkami, w którym ostatni pocisk stunował jeśli wszystkie pociski wystrzelone zostały w takt przygrywającej muzyki. Umiejętność ta dostarczała bardzo dużo rozrywki podczas gry na boty/miniony, jednak jej ograniczenia wydawały się zbyt surowe podczas gry PVP.
- Ult w stylu Dance Dance Revolution/Guitar Hero, w którym trzeba było dopasować wizualne elementy do taktu muzyki. Ta umiejętność miała podobny problem co ta przedstawiona powyżej – na papierze pomysł brzmi fajnie, ale niestety nie sprawdza się on w grze. Zastanawiam się jednak czy jakaś bardziej subtelna wersja tego spella nie miałaby przypadkiem racji bytu w League of Legends.
- Pasyw, który zostawiał efekt zniszczenia pod celami, które zostały trafione auto-atakami Barda z efektem detonacji po wykonaniu określonej liczby uderzeń. Ten spell wydawał się obiecujący i nie zdziwiłbym się gdybyśmy w przyszłości znaleźli dla niego zastosowanie w jakimś przyszłym kicie.
- Ogromna fala powoli poruszającego się dźwięku, która stopniowo poruszałaby się po mapie silencując wszystkich przeciwników, którzy znajdowaliby się w niej w danym momencie (miała ona rozmiar około 1200 jednostek i poruszała się na około 600 jednostek). Umiejętność ta wyglądała niesamowicie ale wydawała się zbyt losowa biorąc pod uwagę z jakim wyprzedzeniem trzeba było ją wycastować co nie jest za dobrym rozwiązaniem dla silence’a, który powinien być castowany w reaktywny sposób. Powoli przemieszczająca się fala z jednego końca mapy na drugi nadal wydaje się dość obiecująca i jestem w stanie wyobrazić sytuację, w której w przyszłości wrócimy do tego konceptu przy pracy nad innym championem sprawiając, że będzie ona nakładać inny efekt.
Maestria bohaterów
Przyglądamy się obecnie zagadnieniu uruchomienia systemu maestrii bohaterów również w innych trybach gry, jednak nie mogę póki co na ten temat zdradzić żadnych szczegółów.
Warsztat Hextech
Czy ze skrzyń dostać będziemy mogli wszystkie skórki (w tym skiny limitowane i legacy)?
Skórki z wszystkich tierów, a także legacy skiny będą dostępne w puli odłamków, które mogą wypaść ze skrzyń. W puli tej nie znajdą się jednak limitowane skiny.
Jak system ten będzie działał dla graczy, którzy posiadają już wszystkich bohaterów?
Dla takich graczy najprawdopodobniej przygotujemy specjalny rodzaj skrzynki, jednak prace nad nią nadal trwają w związku z czym nie mogę zdradzić na ten temat większej ilości szczegółów.
Zastanawiam się czy będzie jakiś sposób na przerobienie niektórych posiadanych przeze mnie od dawna skórek na esencję? Taka opcja byłaby przydatna jako że nie każdy mystery gift jest udany, a także niektóre skiny nie wyglądają po reworku tak dobrze jak przed.
Ekwipunek lootu ze skrzynek będzie oddzielony od ekwipunku ze sklepu więc nie będziesz w stanie zamienić itemów kupionych w sklepie na esencję.Zawsze możesz użyć refund tokena by zwrócić skin, który już ci się nie podoba i zużyć RP na skrzynki/klucze
1) Czy będę mógł otrzymać odłamek jakiegoś bohatera nawet jeśli już posiadam odblokowanego tego championa?
2) Czy rozważaliście umożliwienie giftowania itemów ze skrzyni? Przykładowo żebym mógł przesłać odłamek skina, który mi się nie podoba ale ucieszyłby mojego kolegę.
1) Możesz otrzymać odłamek championa, którego już posiadasz. W takiej sytuacji możesz go przerobić na esencję potrzebną do wytworzenia innych championów lub poczekać na dwa inne odłamki tego typu by przerobić go na odłamek z inną postacią.
2) Rozważaliśmy takie rozwiązanie ale zdecydowaliśmy się nie wprowadzać go przy premierze. Ewentualne dodanie go znacznie bardziej skomplikowałoby ten system, a my chcemy najpierw upewnić się, że na pewno działa on prawidłowo.
Czy mogę otrzymać ze skrzyni odłamek, który już posiadam w swoim ekwipunku?
Ze skrzynek może wypaść duplikat posiadanego przez nas odłamka w ekwipunku, jednak kiedy zdecydujesz się użyć opcji rerollu odłamka nie możesz otrzymać odłamka na item, który już aktywowałeś lub zakupiłeś w sklepie.
Jak możemy zdobywać esencję?
Esencję zdobywać będzie można zarówno ze skrzynek jak i poprzez odczarowywanie niechcianych przez nas odłamków.
Czy rozważaliście może umożliwienie konwersji IP na elementy potrzebne do craftowania nowych itemów?
Póki co zdecydowaliśmy, że nagrody powinno się dać uzyskać za darmo bez potrzeby kupowania ich za IP, jako że chcemy aby ten system równo nagradzał zarówno nowych jak i starych graczach. Zdajemy sobie jednak sprawę, że w grze potrzebne są nowe sposoby na wydanie IP i pracujemy nad nimi.
Czy system ten będzie dostępny dla kont z dowolnym levelem czy będzie on wymagał do działania 30 poziomu?
Nie ustaliliśmy jeszcze tego do końca ale na pewno nie ograniczymy tego tylko do 30 poziomu. Chcemy żeby była to część doświadczenia nabijania poziomu 1-30 rozpoczynająca się najpewniej na poziomie 5 lub 10.
Czy jest jakiś limit skrzynek/kluczy jakie możemy zakupić?
Istnieje dzienny limit zakupu skrzynek/kluczy, który o ile się nie mylę wynosi 10 lub 20 na dzień.
Posiadam 4 postacie, na których osiągnąłem 5 poziom maestrii i gram nimi bardzo dużo więc najprawdopodobniej wcześniej czy później uzyskam na nich ocenę S (lub S- czy S+), więc jaka jest szansa, że dostanę odłamek do skórki właśnie dla tych postaci?
Możesz otrzymać odłamek skórki dla każdego championa nawet takiego, którego nie posiadasz więc zdobycie twojego wymarzonego skina będzie najłatwiejsze poprzez zakupienie go w sklepie jako, że istnieje tyle innych skórek których odłamki mogą ci wypaść.
Czy dobrze rozumiem działanie tego systemu – jeśli gram premade 5-osobowy i jedna osoba dostanie ocenę S to wszystkie osoby z preamde’u mają zagwarantowaną skrzynkę?
Tak, jeśli:
- Wszyscy mają odblokowany slot na skrzynkę (na początku posiadamy 4 sloty i w momencie zdobycia skrzyni jeden z nich się blokuje, nowy slot odblokowuje się raz na tydzień)
- Żaden z graczy nie otrzymał w tym sezonie skrzynki za tego championa
Czy będę mógł po prostu kupić skrzynkę?
Tak, możesz kupić skrzynkę lub klucz za cenę 125 RP i najprawdopodobniej zaoferujemy również zestaw skrzynki i klucza za przecenioną cenę 195 RP.
Czy istnieje szansa, że w przyszłości w ten sposób będzie można zdobyć w ten sposób również chroma packi?
Warsztat hextech powstał jako system, który w założeniu powinien obejmować wszelkiego rodzaju itemy, ale nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji związanej z tym czy zamieścimy w nim chroma packi.
Teambuilder
Stary teambuilder był jednym z lepszych doświadczeń jakie miałem w tej grze. Czy istnieje jakaś szansa, że zostanie on kiedyś przywrócony?
W przyszłości pojawi się kolejka używająca nowego Champion Selecy przechodząca bez fazy picków/banów, w której będzie można natrafić na mirror matchupy tak jak w klasycznym Team Builderze. Obecnie jednak skupiamy całą uwagę na draft modach.