Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Rework Zileana, VU Sunfire Cape’a i nowości w Warwicku


Riot na chwilę na oficjalnej stronie PBE zamieściło informację o ewentualnej aktualizacji graficznej dla Sunfire Cape jednak szybko usunięto ten temat, a do wiadomości publicznej podano informację, ze temat został przez przypadek zamieszczony na tej stronie zbyt szybko. Jednak jako, że to co zostało umieszczone w internecie zazwyczaj w nim pozostaje to także treść tego tematu została zapisana przez kilku użytkowników. Z tej treści wiadomo, że głównym powodem planowania tej zmiany jest zbytnie podobieństwo tego efektu do Ignite’a przez co przedmiot ten nie jest zbytnio przejrzysty. Nowy efekt ma wyróżnić wizualnie pulsującą ognistą aurę tego przedmiotu.


ZenonTheStoic zapowiedział, że pracę nad ewentualnym reworkiem Zileana trwają. Przyznaje on, że na papierze został stworzony już pierwszy zestaw umiejętności jaki może zostać przyznany tej postaci. Oczywiście nie znamy na razie żadnych szczegółów, a takowe zostaną podane do wiadomości publicznej prawdopodobnie dopiero wtedy kiedy zestaw umiejętności przejdzie pozytywnie przewidywane na najbliższą przyszłość testy.


Okazało się, że wczoraj przeznaczone odpowiedzi nie były całym Q&A. Z tego powodu wracamy dzisiaj z tym tematem i kolejnymi odpowiedziami dotyczącymi nowego wilkołaka. Przejdźmy więc do pytań:
Uważam, że ten rework wygląda naprawdę interesująco i mam nadzieję, że dzięki czemu przywrócicie jednego z moich ulubionych bohaterów.
Jednak zastanawia mnie sprawa W tej postaci. Choć wielu graczy tego nie zauważa obecna wersja tej umiejętności jest niezwykle mocna i jest jedną z przyczyn, dla których gram tą postacią (czy usunięcie czegoś tak potężnego jak 40% bonusowego AS nie osłabi tej postaci, zwłaszcza że opiera się ona na autoattackach?).
Nowy aktyw E jest dla mnie dziwne (przypomina Q Jarvana z większym zasięgiem), ale nadal jest on mocniejszy niż obecny. Jednak najbardziej martwi mnie pasyw jak mam zgankować przeciwnika, który ma mało HP kiedy będzie on mógł mnie zauważyć? Myślę, że ikona powinna zostać usunięto podobnie jak to było z ultimate Rengara.
Ultimate tej postaci traci swoją toksyczność co jest świetnie (dla przeciwnika ;_;, chce go używać na przeciwnym ADC) ale czy fakt, że jest to obecnie stun nie spowoduje, że przeciwnicy będą mogli użyć cleansa i spowodować, że Warwick będzie wyglądał głupio przez 2.5 sekundy ?
Ogólnie cały rework wydaje się pasować do mojego stylu gry (tanokowaty wilk, który uderza przeciwnika by się uleczyć), ale mam wrażenie, że w tym zestawie brakuje możliwości zwiększenia swojego AS

Jak słusznie zauważyłeś obecne W jest “niewidzialną” mocą tego bohatera, nie ma szans aby Warwick zachował po zmianach coś takiego.
E na papierze wygląda na mniej subtelne niż jest w rzeczywistości.
Cleanse przeciwnika spowoduje także, że Warwick przestanie używać tej umiejętności.
Cały czas zastanawiamy się nad dodaniem AS w jakieś umiejętności. Zdecydowaliśmy nie zawierać go w W (nie chcemy powodować niepotrzebnego zamieszania), ale zastanawiamy się nad dodaniem go do E (ilość bonusowego AS zależała by od ilości otaczających nas przeciwników). Cóż zobaczymy.

Kiedy pierwszy raz przeczytałem, że wycofanie się z ultimate’a tej postaci może spowodować zwiększenie się cooldownu poczułem się lekko zawiedziony. Lubie ulty, przy których użyciu nie trzeba czekać na idealny moment żeby nie dostać sporej ilości cooldownu. Rozumiem jednak, że możliwość wydostania się z tej umiejętności bez żadnej kary byłaby naprawdę nieznośna, dlatego też wpadłem na pewien pomysł: niech zwiększony cooldown będzie mniejszy jeśli użyjemy go już będąc “na” przeciwniku (dzięki temu nadal będziemy karani jednak będzie to bardziej komfortowe w użyciu), albo może dajmy tej umiejętności zwiększony cooldown, który będzie redukowany gdy wycastujemy ją w pełni ?
Cały czas zastanawiam się nad tą kwestią. Mógłbym oczywiście powiedzieć, że cooldown zostanie podwojony gdy przerwiemy umiejętność przed końcem jednak to byłaby zdecydowana przesada. Cały czas szukamy sposobu, aby kara nie była zbyt dotkliwa dla Warwicka. Obecnie zastanawiam się nad czymś w stylu kary przyznawanej tylko w momencie gdy nie doskoczyliśmy do przeciwnika. Na pewno będę jeszcze nad tym myślał.

Czy nowa pasywka E będzie działa na Dragona/Barona w ten sam sposób co na inne potwory ? I czy będzie ona dawać wizję tylko Warwickowi czy może całej drużynie ?
Nowa pasywka będzie działać także na Dragona i Barona (jednak będzie miała zmniejszony zasięg), a wizja będzie przyznawana całej drużynie.



Czy można używać umiejętności przeciwnika na swoją korzyść ? Gdy przykładowo widzimy, że położona jest gdzieś pułapka Caitlyn to czy będzie można ją wykorzystać by zatrzymać się w trakcie trwania E?
Przetestowałem to ostatnio na Flame Chomperach i tak można tworzyć naprawdę fajne interakcje.

Rework ten jest niesamowitym osłabieniem późnej fazy gry Warwicka, który był królem smite’a dzięki staremu CC’kowi, który był jedynym narzędziem by uniemożliwić przeciwnikowi użycie tego summoner spella
Ta mechanika jest naprawdę głupia i szkodliwa dla gry. Chętnie wezmę się też za inne postacie posiadające właśnie suppressed żeby naprawić także ich kity.

Jeśli ten rework wejdzie na serwery live Warwick z BotrKiem i Feral Flare zostanie królem jungli
Pamiętaj, że jeśli pójdziemy WW w AD (choćby w samego BotrKa) będziemy niesamowicie squishy (nie pomoże nam nasze leczenie gdyż skaluje się ono z maksymalnym HP)

Mam pytanie dotyczące E, a mianowicie czy umiejętność ta nadal będzie mogła być wyłączona i czy nadal będzie się pojawiać ikona alarmująca naszych wrogów o naszej obecności
Nie będziemy mogli wyłączyć nowego E, a przeciwnicy będą mogli zobaczyć, że jesteś w pobliżu (ikona). Chcemy jednak zrekompensować to w jakiś sposób i myślimy obecnie o mniejszym zasięgu odkrywania cie przez przeciwnika (przykładowo ty odkrywałbyś osłabionego przeciwnika w zasięgu 3500, ale on został by ostrzeżony dopiero gdybyś znalazł się w zasięgu wynoszącym 2000.

Mam pytanie dotyczące historii Warwicka: Wiemy, że postać ta szukała krwi niebiańskiej istoty, żeby Singed mógł stworzyć eliksir, który uczyni go potężniejszym, ale nigdy jej nie zdobył. Jego poszukiwania zakończyły się walką z Soraką , a więc czy zobaczymy jakiś ukryty pasyw pomiędzy tymi dwiema postaciami ?
Tak, planujemy stworzyć jakiś ukryty pasyw. Niestety nie mogę podać jeszcze żadnych szczegółów gdyż jeszcze nie skończyliśmy go projektować.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.