Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Rework Yoricka oficjalnie opóźniony – garść informacji od Riotu

Pracownicy Riotu w ostatnim czasie dostarczają nam za pośrednictwem oficjalnego forum LoLa coraz to większej liczby informacji na przeróżne tematy. Poniżej znajdziecie przetłumaczone wersje ich wypowiedzi.

Lucian

Lucian jest niesamowicie mobilną postacią. Jego dash ma 425 zasięgu, a w dodatku jeśli miałby się on skończyć w jakiejś przeszkodzie jego zasięg zostanie zwiększony do 475. Od razu widać, że umiejętność ta prezentuje się lepiej od Quickdraw’a Gravesa, którego zasięg także wynosi 425 jednak nie może zostać wydłużony. Żeby tego było mało prędkość Quickdraw’a to 850 podczas gdy szybkość Relentless Pursuita Luciana to 1350. Nie możemy także zapominać o tym, że ten spell pozwala Lucianowi na usunięcie spowolnienia Dodatkowo W tej postaci świetnie skaluje się z Movement Speedem no i oczywiście pozwala na przyspieszone poruszanie się po wyprowadzeniu ataku. Jednak nie uważam, żeby to mobilność była problemem w tym championie (prawdę mówiąc chciałbym, żeby to nadal był jego spory atut).  Jednak jak już kiedyś wspomniał Morello ta postać nie ma żadnej wyraźnej słabości. Projektując go myśleliśmy, że jego zasięg okaże się takową słabą stroną , jednak wygląda na to, że byliśmy młodzi i głupi. Może powinniśmy zmniejszyć jego zasięg do 500 (z 550).

Graves

Kiedyś wspominaliście o przeprowadzeniu zmian w Gravesie. Rozważaliście zmniejszenie jego zasięgu, a w zamian zwiększeni Attack Speedu. Nadal rozważacie przeprowadzenie tych zmian?

Nie wykluczone, że zdecydujemy się na przeprowadzenie jakiś zmian. Jednak najpierw chcemy zobaczyć jak zmiany w itemach wpłyną na sytuację Gravesa.  Nadal dostrajamy nowe przedmioty i zamierzamy cały czas obserwować jak ta postać się sprawuje po wszelkich modyfikacjach.

Nowe Skiny

Czy myśleliście kiedyś nad zrobieniem “Rodeo” Thresha?

Jestem pewien, że dyskutowaliśmy nad takim pomysłem na jednym z naszych posiedzeń. To jest naprawdę fajny pomysł jednak nie wiem czy zostanie wprowadzony w życie (być może wpadniemy na nawet lepszy koncept?).

Czemu część championów ma dużą ilość skórek podczas gdy reszta posiada ich bardzo niewiele? Przykładowo taki Skarner posiada świetny model i nie mogę zrozumieć dlaczego nie dostał on żadnego nowego skina.

Po pierwsze i najważniejsze chcemy by za każdym skinem stał świetny pomysł. Cały czas myślimy nad skórkami dla takich postaci jak Urgot czy Malzahar jednak po prostu nie wpadliśmy jeszcze na taki pomysł. Na pewno także i Skarner otrzyma w końcu nowego skina (tak jak to było w przypadku Rumble’a) jednak chcemy być pewni, że będzie to skórka na jaką ta postać zasługuje.

Myśleliście może kiedyś nad wprowadzeniem skinów do kursora?

Nigdy nie słyszałem żeby ktoś poruszał ten temat. Jestem za to pewien, że rozważaliśmy już wprowadzanie skórek dla całego UI.

Rework Yoricka

Kilka miesięcy temu Xelnath mówił o ewentualnym reworku Yoricka. Od tego czasu praktycznie nic na ten temat nie zostało powiedziane. Co stało się z tym reworkiem? Czy Yorick nie znajdował się jakoś wysoko na liście priorytetów?

Rework Yorcika został przesunięty w dół na liście naszych priorytetów. Obecnie nad nim na tej liście znajduje się Sion i jeszcze jeden champion, który ma zostać po nim naprawiony.

Dlaczego Shen jest zbanowany na LCS

Shen obecnie posiada bardzo dziwnego buga, który powoduje, że nie teleportuje się on po użyciu swojego ulti mimo tego iż nie został w żaden sposób powstrzymany.  Niestety błąd ten pojawia się bardzo rzadko przez co ciężko nam jest zebrać potrzebne dane.  Wiele wskazuje na to, że będziemy musieli naprawdę sporo zmienić w kodzie tej umiejętności (można ten proces nawet nazwać jej przepisaniem) co oczywiście znacznie wydłuża czas naprawy tego błędu. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się zbanować tę postać na LCS (gdyby błąd ten wystąpił w tych rozgrywkach zmuszeni bylibyśmy do przeprowadzenia rematchu).

Jungle Timery

Zdecydowaliśmy się na wyłączenie timerów na serwerze PBE by gracze mogli lepiej skupić się na testowaniu rzeczy planowanych na patch 4.11 (timery się w tej aktualizacji nie pojawią). Powinny one wrócić wkrótce po wprowadzeniu patcha 4.11 na serwery live.

VU Summoner's Rift

Pracuje właśnie nad bardzo sadystycznym Easter Eggiem dla nowego SR. Spodziewajcie się dużej ilości krwi.

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.