Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Rework Viktora – znamy szczegóły

Kolejna porcja informacji została nam dostarczona przez posty umieszczone w różnym miejscu przez pracowników Riotu.

Viktor

Jestem tutaj by dostarczyć wam nowych informacji dotyczących aktualizacji gameplayu Viktora. Jednak zanim zaczniemy chcę was uprzedzić, że zamieszczone tutaj rzeczy mogą jeszcze ulec zmianie.

Aktualizacja będzie się skupiać na zmodyfikowaniu pasywa Q i R. Niektóre efekty augmentów Viktora także ulegną zmianie.

Przecież jakiś tydzień temu powiedziałeś, że R nie ulegnie zmianie.

Tak, skłamałem (od początku chcieliśmy zmienić tę umiejętność, jednak mieliśmy problemy ze znalezieniem odpowiedniego pomysłu spełniającego nasze wymogi, a teraz udało nam się rozwiać ten problem).

Niektórzy z was mogli zobaczyć zamieszczony przeze mnie wcześniej screenshot z ultimate Hex Core i jest to faktycznie obecny kierunek w jakim chcemy popchnąć pasywa.

Viktor będzie w stanie kilkukrotnie ulepszać swojego Hex Core’a zyskując statystyki i ulepszając umiejętności za każdym razem.

W końcu będzie on w stanie osiągnąć punkt gdzie ulepszy on wszystkie swoje podstawowe umiejętności, kończąc swoją ewolucję i osiągając perfekcję.

Statystyki Core’a mogą jeszcze ulec zmianie w czasie procesu balansowania, jednak zamierzamy sprawić, że będzie to item dający najwięcej AP w grze (nie licząc pasywów Deathcapa, Serapha i Mejai). Hex Core jest źródłem mocy Viktora i przedmiot ten powinien być naprawdę potężny.

Czy po tych zmianach Viktor będzie mógł z powodzeniem grać na innych liniach niż mid?

Na razie top wydaje się być naprawdę w porządku, ale za to support nie działa zbyt dobrze. (NIE OBIECUJĘ, ŻE VIKTOR BĘDZIE VIABLE NA TOPIE W MOMENCIE WYJŚCIA AKTUALIZACJI).

 

A więc Q Viktora na serwerach live w założeniu ma umożliwiać mu zadawanie ciągłych obrażeń kiedy jego pozostałe umiejętności zadające damage znajdują się na cooldownie.

Dodatkowo umiejętność ta pomaga Viktorowi przetrwać dzięki tarczy, a po ulepszeniu umożliwia także lepsze kite’owanie i repozycjonowanie.

Ale tak naprawdę nie jest to ciekawa umiejętność zwłaszcza jeśli jej nie ulepszyliśmy.

Najdziwniejszą częścią tej umiejętności jest fakt, że jest to wyraźnie najkrótszy spell Viktora. Kiedy używasz Q najprawdopodobniej pozostałe twoje umiejętności znajdują się na cooldownie.

A więc po co właściwie otrzymujemy tarczę i zwiększenie szybkości ? “By uciec” to najprawdopodobniej jest dobra odpowiedź, ale umiejętność, która działa tylko w specyficznych sytuacjach nie jest idealnym rozwiązaniem.

Na linii autoattakujesz w momencie otrzymania tarczy by wyciągnąć jakieś korzyści z użycia tej umiejętności ale w teamfightach spell ten jest nawet mniej użyteczna.

Q będzie miało większy zasięg, ale zalety tej umiejętności bardziej będą skupiać się na utility niż na obrażeniach. Jeśli chodzi o damage zobaczcie obrazek powyżej.

W takim razie chcecie abym kupował Lich Bane’a na Viktorze?

To dobry pomysł zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę ogromną ilość AP jaką będzie dawać Hex Core.

Btw. ulepszenie Q nie zostało zmienione. W tym momencie jest to jedyne zachowane ulepszenie w tym momencie.

Możesz bardziej wyjaśnić sprawę Q Viktora? Czy jest to jakiś modyfikator autoataków? Możesz coś powiedzieć o zmianach w laserze?

Jeśli chodzi o laser to uważam, że konieczność podejścia by trafić tą umiejętność w cel znajdujący się po za zasięgiem jest ważne dla poczucia postaci. Planujemy obecnie przetestować pewne szemrane rzeczy (które nazywamy cheatowaniem) by sprawdzić czy uda nam się osiągnąć coś co się mi spodoba.

Jeśli chodzi o pytanie o Q to jest to tajemnica.

Czy zmiany w Viktorze pojawią się wkrótce na PBE?

Na pewno nie w tym miesiącu. Jest jeszcze sporo rzeczy do zrobienia.

 

 

Vu Summoner's Rift

Nie jesteśmy pewni kiedy wydamy nową wersję Summoner’s Rift. Wprawdzie cały czas zbliżamy się do osiągnięcia odpowiedniego poziomu ale jednak jeszcze wiele może stać się w procesie tworzenia. Nie chcemy czegoś ogłaszać jeśli nie jesteśmy pewni, że uda nam się to osiągnąć bez zawodzenia sporej liczby osób.

Kha'Zix

Czy planujecie sprawić, żeby dało się wystrzeliwać kolce w ostatniej fazie skoku w taki sposób aby combo było bardziej płynne? A może nadal chcecie żeby ta umiejętność miała czas castowania?

Obecnie cast time w tej umiejętności jest zamierzony. Gdybyśmy zdecydowali się usunąć go z W Kha’Zixa to spell ten byłby zdecydowanie zbyt mocny zwłaszcza biorąc pod uwagę siłę wyewoluowanego W.

Obecnie ewolucja R jest bezcelowa, gdyż umiejętność ta nie zapewnia już większej przeżywalności jak kiedyś, a sama możliwość wejścia po raz trzeci w stealth nie wiele tak naprawdę daje.

Mogę się zgodzić, że obecnie R jest trochę rozczarowujące – nadal potężne, ale odrobinę mniej “sexy”.

Rozumiem, że niektórzy mogą się denerwować że Kha stał się bardziej sytuacyjnym pickiem ale takie jest życie asasyna. Nie zawsze jest to najlepszy możliwy pick ale jeśli rozegramy wszystko odpowiednio dobrze to uda nam się wygrać daną rozgrywkę.

Soraka i Grevious Wounds

Czy Soraka twoim zdaniem powinna usuwać Grevious Wounds?

Nie wydaje mi się. Uważam, że powinniśmy się bardziej kompleksowo przyjrzeć samemu systemowi Grevious Wounds. Stworzenie najbardziej potężnego healera w grze, który jednocześnie mógłby usuwać jedyną rzecz zdolną do powstrzymania uzdrowień nie byłoby w porządku.

Uważam, że głównym problemem z tym systemem jest fakt, że zbyt hojnie dawaliśmy tę mechanikę niektórym postaciom jak np. Varusowi, który w założeniu miał negować lifesteal, a przypadkowo niszczy takie postacie jak Soraka. Nie jest to jednak moja ekspertyza i jestem pewien, że ktoś z system teamu mógłby lepiej omówić ten problem i podać sposoby jego rozwiązania.

Czy aktualizacja Soraki zawierać będzie jakąś aktualizację modelu lub tekstur?

Nic nie zmienimy jeśli chodzi o model ale osobiście chciałbym zmienić kolor jej skóry z jasno niebieskiego na fioletowy jaki możemy znaleźć na splash arcie.

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.