Na oficjalnym forum LoLa powrócił temat reworku Viktora, który według zapowiedzi Riotu wejdzie na PBE w najbliższych dniach. Poniżej możecie znaleźć pełny post jednego z Rioterów -Solcrusheda, w pełni przybliżający nowe umiejętności tego championa.
Niebawem nadejdzie czas Wielkiej Ewolucji!
Rework Viktora zostanie wprowadzony PBE w najbliższej przyszłości (być może nawet jutro), a ja chcę wam dzisiaj przybliżyć zmiany w mechanice i liczbach jakie planujemy przeprowadzić.
Działanie skilli zostanie wam przybliżone przy pomocy screenshotów, a dodatkowo zamierzam opisać wam zmiany, które nie mogły zostać na nich uchwycone Czy jesteście gotowi?
Ogólne zmiany:
- Animacje autoattacku zostały przyspieszone.
Glorious Evolution (Pasyw)
Viktor zaczyna z Prototype Hex Core, który może zostać trzykrotnie ulepszony za każdym razem za 1000 złota. Każde ulepszenie doda do tego przedmiotu +25 AP, +150 Many i +1 AP za każdy poziom (jak widać na screenshocie maksymalne ulepszenie dodaje naszej postaci +75AP, +6 AP za każdy level +500 Many).
Każdorazowy zakup ulepszenia pozwoli Viktorowi na zmodyfikowanie jednej z jego podstawowych umiejętności, a kiedy wszystkie 3 zostaną uaktualnione to zmodyfikowane zostanie także ultimate tej postaci.
Siphon Power (Q)
- Zasięg został zmieniony w taki sposób aby używał bounding boxów (oznacza to zwiększenie zasięgu o 100 jednostek).
- Czas odnowienia został zmieniony z 9/8/7/6/ 5 na 10/8.5/7/5.5/4 sekundy.
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/125/170/215/260 (+0.65 AP) do 40/60/80/100/120 (+0.2 AP).
- Dodano ulepszenie do następnego (po użyciu tej umiejętności) autoattacku, zadające dodatkowe 15-250 (w zależności od poziomu Viktora) .(+0.5 AP) magicznych obrażeń – Całe obrażenia zadawane przez następny autoattack Viktora są konwertowane na magiczne obrażenia podobnie jak w przypadku Q Poppy.
- Wartość tarczy została zmieniona z 32/50/68/86/104 (+0.26 AP) na 30/50/70/90/110 (+0.2 AP).
- Zredukowano czas trwania tarczy/bonusu do prędkości poruszania się z 3 do 2.5 sekund.
- Tarcza, bonus do prędkości poruszania się i modyfikator autoattacku będą przyznawane od razu po wycastowaniu umiejętności.
Gravity Field (W)
- Zasięg został zwiększony z 625 do 700.
- Cząsteczki tej umiejętności będą wyświetlane od razu w momencie wycastowania umiejętności – Czas pomiędzy wycastowaniem, a spowolnieniem przeciwnika pozostanie nie zmieniony.
- Na zestunnowanych przeciwników nie będzie już nakładane spowolnienie.
- Zmodyfikowanie tej umiejętności od teraz będzie ściągało zestunnowanych przeciwników do środka pułapki, zamiast zwiększać zasięg spella.
Death Ray (E)
- Modyfikacja tej umiejętności będzie od teraz tworzyć eksplozję, która będzie podążać za laserem zadając przeciwnikom 70 (+X AP) magicznych obrażeń (zamiast sprawiać, że laser podpala wrogów). Przeciwnicy, którzy zostali już zranieni przez laser otrzymają tylko 40% obrażeń zadawanych przez eksplozję – Szybkość poruszania się eksplozji będzie znacznie większa od lasera.
Chaos Storm (R)
- Czas castowania został zmniejszony z 0.33 do 0.25 sekund.
- Czas odnowienia został zmniejszony ze 120 do 120/110/100 sekund.
- Zasięg obszaru, w którym zadane zostaną początkowe obrażenia magiczne został zwiększony z 250 do 325.
- Zasięg strefy zadającej DoT (damage over time) został zmniejszony z 350 do 325.
- Burza będzie od teraz poruszać się z maksymalną prędkością przez cały czas kiedy będzie się ona kierowała w stronę Viktora.
- Ilość obrażeń zadawanych na sekundę została zmieniona z 40/60/80 (+ 0.24 AP) na 30/60/90 (+ 0.2 AP).
- Okres zadawania obrażeń na sekundę został wydłużony z 0.25 do 0.5 sekundy.
- Przywołanie burzy na przeciwniku nie będzie go już dłużej uciszać, a w zamian za to będzie przerywać channelowanie.
- Umiejętność ta od teraz może zostać zmodyfikowana (poprzez zmodyfikowanie wszystkich trzech podstawowych skilli), a sama modyfikacja będzie zwiększała prędkość poruszania się burzy o 20%.