Urgot
Jaki jest obecnie status reworku Urgota? Czy zamierzacie w ogóle nadal go wprowadzać? Po ostatnich zmianach postać ta zdaje się nie potrzebować już tego typu zmian.
Nadal planujemy zreworkować Urgota. Postać ta nadal nie posiada zbyt klarownych kontr, jej przydatność w walce często opiera się na trafieniu tylko jedną umiejętnością, jej pasyw nie ma wnosi za wiele ciekawych elementów do gameplayu, a ulti często nie pasuje do reszty kitu. Dodatkowo nadal w pełni nie wykorzystujemy potencjału jaki leży w tematyce tej postaci.
Jeśli za problem z tą postacią uważacie Acid Huntera (Q), czyli umiejętność która w dużej mierze definiuje to jak obecnie ta postać wygląda to wydaje mi się, że będziecie musieli przeprowadzić zmiany objętościowo podobne do reworku Siona.
Szanse są bardzo duże, że ten projekt będzie podobnej wielkości co rework Siona.
Mam nadzieję, że nie zdecydujecie się usunąć obecnego ulti Urgota. Na papierze może i ta umiejętność wydaje się tragiczna, jednak w odpowiednich rękach jest ona wstanie wywołać niemało zamieszania w szeregach wroga.
Osobiście nie uważam, żeby ulti Urgota było złym spellem. Wydaje mi się jednak, że na postaci z kitem skupionym na zasięgu i posiadającej kilka innych problemów z gameplayem zwyczajnie nie będzie ono się dobrze sprawować. Jeśli zdecydujemy się usunąć tą umiejętność z kitu Urgota (a spodziewam się, że podejmiemy taką decyzję), to będę chciał sprawdzić jak zadziała ono na innych championach (czy to nowych, czy to reworkowanych).
A co myślicie o pomyśle przekształcenia Urgota w meele bruisera, który dostawał by się w sam środek bitwy podobnie ja w swoim lore?
Meele kit byłby z pewnością jakimś rozwiązaniem. W przypadku takiego rozwiązania wolałbym raczej przekształcić tę postać w tanka, a nie bruisera, jako że mógłby on wtedy przerzucić przeciwnego carry w środek swojej drużyny samemu przyjmując ataki wroga, a obie te rzeczy zazwyczaj w drużynie wykonuje właśnie tank. Dla kontrastu bruiser zazwyczaj chce samemu zabić przeciwnika.
Garen
W opisie patcha 5.7 powiedzieliście, że Garen będzie musiał otrzymać jakieś zmiany by dobrze wpasować się w różnorodność strategiczną, którą chcecie osiągnąć przez zmiany bohaterów. Mam nadzieję, że nie zawiedziecie moich nadziei
W przyszłości z pewnością chcemy jeszcze zająć się Garenem, w szczególności chcielibyśmy sprawić aby nie był on tak zależny w teamfightach od strategi dobiegnięcia do przeciwnika i użyciu na nim wszystkich spelli. Najprawdopodobniej zmiany w tej postaci będą mieszanką drobnych modyfikacji w funkcjonalności umiejętności i ich buffów i nerfów. Niestety nie wiem kiedy możecie spodziewać się tego typu zmian.
Niech zgadnę wśród tych zmian będzie znajdowało się usunięcie jego silence’a?
Nie jestem pewien na 100% gdyż nie zaczęliśmy jeszcze żadnych prac, ale wydaje mi się że raczej nie zdecydujemy się na taki ruch. Garen nie jest zbyt mobilny i nie jest postacią zasięgową więc przeciwnicy mają wiele możliwości na poradzenie sobie z nim, w przeciwieństwie do postaci, którym w przeszłości silence’a usuwaliśmy. W dodatku zazwyczaj nie może on zburstować przeciwnika w przeciągu sekundy, znowu w przeciwieństwie do postaci którym w przeszłości usunęliśmy silence’a, więc uciszenie wroga na jakiś czas nie jest aż takim problemem w przypadku Garena.
Lee Sin
Proszę zdradźcie jakie macie plany odnośnie wspomnianych w przeszłości zmian w Lee Sinie?
Obecnie nie mamy żadnych planów związanych z tą postacią, w obecnym stanie Lee nie wypycha z mety innych junglerów.
Pomysły na nowe postacie
Kiedyś przygotowałem koncept postaci, która mogła używać swojego HP w momencie w którym zabrakło jej many na używanie umiejętności. Stare dobre czasy…
Właściwie w przeszłości eksperymentowaliśmy z identycznym konceptem (Pasyw: Używa HP zamiast many w momencie kiedy nie będzie miał wystarczająco dużo tego drugiego zasobu na użycie umiejętności) rok lub dwa lata temu, jednak ostatecznie nie zdecydowaliśmy się rozwinąć tej postaci. Wydaje mi się, że w przyszłości ponownie podejdziemy do tego pomysłu, jako że oferuje on ciekawe urozmaicenie gameplayu i może być mocno powiązany z tematyką championa. Zgaduje, że jeśli uda nam się rozwinąć ten koncept to postać używająca takiego pasywa będzie czymś w rodzaju berserkera.
Czyli mówimy tu o Olafie?
Chciałbym raczej wypróbować ten pomysł na zasięgowej postaci będącej bardziej squishy. Wyobraźcie sobie maga o średnim zasięgu z wysokimi kosztami many, który w momencie gdy zabraknie mu tego zasobu będzie musiał podjąć decyzję na ile jeszcze umiejętności może sobie pozwolić. Mówię tu o postaci w stylu bardziej ofensywnie usposobionej Soraki.
Tematycznie pewnie nie chcielibyśmy się ograniczać tylko wyłącznie do konceptu maga krwi, jako że taka postać istnieje już w League of Legends.

