logo

Rework Urgota, cztery nowe skórki

Na serwer testowy PBE wprowadzony został patch rozpoczynający przygotowania do premiery aktualizacji 7.15. Przegląd nowości z tego patcha rozpoczniemy od zapowiadanego już jakiś czas temu reworku Urgota, którego nowa wersja prezentuje się następująco:

Urgot, the Dreadnought

Statystyki i umiejętności

Statystyki:

  • Bazowa ilość HP: 585
  • Wartość przyrostu HP na poziom : 88
  • Zasięg auto-ataków: 350
  • Bazowa prędkość poruszania się: 330
  • Bazowa ilość AD: 55
  • Wartość przyrostu AD na poziom: 24
  • Bazowa ilość Attack Speedu: 0.644
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 3.75
  • Bazowa ilość Armoru: 30
  • Wartość przyrostu Armora na poziom : 4.25
  • Bazowa ilość MR: 32.1
  • Wartość przyrostu MR na poziom:1.25
  • Bazowa wartość regeneracji HP : 1.25
  • Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.14

Echoing Flames (Pasyw):

  • Kiedy Urgot zaatakuje z auto-ataku przeciwnika znajdującego się w kierunku jednej z jego nóg, noga ta wystrzeli do przodu płomienie zadając 0 (+0.4 całkowitego AD, +4.5/5.25/6/7/8% maksymalnego HP celu [wartości te zmieniają się na 1/6/9/13/15 poziomie]) fizycznych obrażeń wszystkim wrogom znajdującym się w obszarze stożka. Każde kolejne trafienie tą umiejętnością w przeciągu 5 sekund zadaje o 10% mniej obrażeń (minimalna ilość zadawanych obrażeń to 70%)
  • Po wystrzeleniu na daną nogę nakładany jest czas odnowienia równy 30/25/20/15/10 (wartość ta zmienia się na 1/6/9/11/13 poziomie i wpływa na nią redukcja czasu odnowienia) sekund (minimum 2.5 sekund)
  • Maksymalna ilość obrażeń zadawanych potworom to 25/45/65/85/105/125/145/165/185/205/225/245/265/285/305/325/345/365

Corrosive Charge (Q):

  • Koszt many: 55
  • Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
  • Urgot wystrzeliwuje wybuchowy ładunek w wybraną lokację zadając 25/70/115/160/205 (+0.7 całkowitego AD) fizycznych obrażeń, nakładając jednocześnie spowolnienie równe 45/50/55/60/65%  na 1 sekundę
  • Każdy trafiony wrogi champion staje się namierzony

Purge (W):

  • Koszt many: 45/50/60/65/70
  • Czas odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
  • Na następne 4 sekundy Urgot osłania się tarczą pochłaniającą 60/90/120/150/180 (+30% bonusowego HP) obrażeń jednocześnie ostrzeliwując pobliskich wrogów za priorytet obierając sobie namierzonych championów i za każdym razem gdy jest to możliwe aktywując Echoing Flames (Pasyw). W trakcie ostrzału Urgot jest spowolniony o 125, ale za to otrzymuje on 40% odporność na spowolnienie.
  • W momencie gdy ta umiejętność ta jest aktywna Urgot może przechodzić przez miniony i nie epickie potwory, ale za to nie może wyprowadzać normalnie auto-ataków. Maksymalna ilość wystrzelonych pocisków to 3 na sekundę, zadając 12 (+0.2/0.24/0.28/0.32/0.36 całkowitego AD) obrażeń na pocisk.
  • Ilość obrażeń jest zależna od AD Urgota, pociski nakładają efekty on-hit, które zadają 33% obrażeń, ale nie mogą one uderzyć krytycznie.
  • Minimalna ilość obrażeń zadawanych minionom to 50.

Disdain (E):

  • Koszt many: 50
  • Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sekund
  • Urgot szarżuje w wybranym kierunku. Jeśli natrafi on na wrogiego championa, zatrzyma się on stunnując go na 1.25 sekundy i przerzucając go przez siebie zadając tym samym 60/100/140/180/220 (+0.5 całkowitego AD) fizycznych obrażeń. Trafieni wrodzy championi stają się namierzeni.
  • Cele nie będące wrogim championem otrzymują taką samą ilość obrażeń ale są odpychani.
  • Przy użyciu tej umiejętności nie można przekroczyć przeszkód terenowych.

Fear Beyond Death (R):

  • Koszt many: 100
  • Czas odnowienia: 120/95/70 sekund
  • Urgot wystrzeliwuje chemiczne wiertło przebijające i namierzające pierwszego trafionego championa, zadając im 50/175/300 (+0.5 całkowitego AD) fizycznych obrażeń i nakładając na nich spowolnienie o maksymalnej wartości 75% na 3 sekundy
  • Jeśli cel w momencie przebicia ma mniej niż 25% HP, Urgot może ponownie użyć tą umiejętność wystrzeliwując łańcuchy, które unieruchamiają cel i przyciąga go w stronę egzekucji. Stanie się to automatycznie jeśli cel będzie poniżej wyznaczonego progu w momencie zakończenia umiejętności.
  • Jeśli Urgotowi uda się przeprowadzić egzekucję na przeciwniku to przeraża on pobliskich wrogów na 1.5 sekundy.
  • Prędkość poruszania się celu zmniejszana jest w zależności od % ilości ich brakującego HP
  • Urgot nie może wykonywać innych akcji w czasie egzekucji, a jego śmierć ją przerywa.

Głos

Poniżej znaleźć możecie materiał wideo prezentujący specjalne interakcje tej postaci:

Historia

Poniżej znaleźć możecie krótką wersję historii Urgota, która dodana została do klienta gry:

“Once a powerful Noxian headsman, Urgot was betrayed by the empire for which he had killed so many. Bound in iron chains, he was forced to learn the true meaning of strength in the Dredge — a prison mine deep beneath Zaun. Emerging in a disaster that spread chaos throughout the city, he now casts an imposing shadow over its criminal underworld. Raising his victims on the very chains that once enslaved him, he will purge his new home of the unworthy, making it a crucible of pain.”

 

Zaktualizowane skórki

Butcher Urgot

Giant Enemy Crabgot

Battlecast Urgot

Wraz z nowym patchem na PBE dodano zapowiedziane już wcześniej cztery nowe skórki z serii Omega Squad prezentujące się następująco:

Omega Squad Fizz – 1350 RP

Omega Squad Tristana – 1350 RP

Omega Squad Twitch – 1350 RP

Omega Squad Veigar – 1350 RP

 

Wspomniane skórki na swoją premierę otrzymają również kilka wariantów chrome’a, których doczeka się również pierwszy skin należący do tej serii – Omega Squad Teemo.

Omega Squad Teemo

Omega Squad Fizz

Omega Squad Tristana

Omega Squad Twitch

Omega Squad Veigar

W związku z premierą nowych skórek na PBE dodano również specjalny skin na wardy, a także dwie ikony przywoływacza tematycznie nawiązujące do serii Omega Squad.

Omega Squad Ward

 Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Miss Fortune

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Attack Speedu została zwiększona z 0.656 do 0.69
  • Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zwiększona z 0.014 do ~0.025

Nautilus

Dredge Line (Q)
nautilusq
  • Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 80/120/160/200/240
Depth Charge (R)
nautilusr
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 140/110/80  do 120/100/80 sekund

Singed

Ogólne Zmiany
  • Pasyw został przemianowany z “Slipstream” na “Noxious Slipstream” – zmiana ta została wprowadzona na serwery live wraz z patchem 7.14

Thresh

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość HP została zmniejszona z 561 do 520

Udyr

Ogólne Zmiany
  • Bazowa wartość prędkości poruszenia się została zwiększona z 345 do 355
Inner Beast (Pasyw) - Umiejętność ta została zreworkowana
udyrp
  • Kiedy Udyr zmienia styl podczas starcia, zyskuje on 4% bonus do Attack Speedu, 4% redukcji czasu odnowienia i 6% bonus do AD na 7 sekund (efekt ten stackuje się do 5 razy).
Tiger Stance (Q)
udyrq
  • Wartość przyznawanego bonusu do Attack Speedu został zwiększony z 5 do 6 sekund
  • Ilość obrażeń zadawanych przez stały efekt został zmieniony z 30-150 (+1.2-1.6 całkowitego AD) na 78/126/174/222/270 (+0.9 bonusowego AD)
  • Czas przez jaki zadawane są dodatkowe obrażenia ze stałego efektu został zwiększony z 2 do 6 sekund
  • Dodano nowy efekt: “Ilość obrażeń zadawanych przez stały efekt jest zwiększana o 6% za każdy stack pasywa, który Udyr posiada w momencie wyprowadzania auto-ataku”
  • Usunięto efekt sprawiający, że obrażenia ze stałego efektu łączą się w bursta w momencie gdy efekt jest odświeżany
Phoenix Stance (R)
udyrr
  • Czas trwania aktywa została zwiększona z 4 do 6 sekund
  • Ilość obrażeń zadawanych przez ognistą aurę została zmieniona z 40/80/120/160/200 (+1.0 AP) na  60/90/120/150/180 (+1.2 bonusowego AD)
  • Ilość obrażeń zadawanych przez ognisty stożek została zmieniona z 40/80/120/160/200 (+0.45 AP) na 50/75/100/125/150 (+0.3/0.4/0.5/0.6/0.7 bonusowego AD)
  • Dodano nowy efekt: “Ilość obrażeń zadawanych przez ognisty stożek jest zwiększana o 6% za każdy stack pasywa, który Udyr posiada w momencie wyprowadzania auto-ataku”

źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/07/711-pbe-update.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top