Nadszedł czas na kolejny rework – tym razem zabrano się za Skarnera – postaci, u której zmiana jednego skilla (
ulta) sprowadziła postać do postaci rzadkiego picka. Sprawdźcie co Riot wymyślił dla niego.
Crystal Slash ( Q )
- Koszt many zmniejszony z 20/22/24/26/28 do 16/18/20/22/24
- Kiedy Skarner atakuje cel, otrzymuje 4/5/6/7/8% premii do prędkości ataku na 5 sekund (efekt kumuluje się do trzech razy)
- Usunięto spowolnienie (przeniesiono do Fracture)
Exoskeleton ( W )
- Zlikwidowano premię do prędkości ataku
- Czas odnowienia dalej wynosi 18 sekund
- Zwiększona premia poruszania się z 15/17/19/21/23% do 24/28/32/36/40% i stopniowo zmniejsza się przez 3 sekundy
- Czas trwania (6 sekund) pozostaje niezmienny
- Wartość tarczy zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/125/175/225/280
- Skalowanie tarczy z AP podniesione do 0.8 z 0.6
Fracture ( E )
- Kosz many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40/45/50/55/60
- Usunięto leczenie
- Trafione cele są spowolnione o 30/35/40/45/50 na 2.5s
- Zwiększony zasięg z 800 do 1000
- Zmniejszona szerokość z 120 do 90
Impale ( R )
- Teraz Impale unieruchamia przeciwnika podczas animacji użycia
- Dźwięk jest odtwarzany dopiero po pomyślnym złapaniu wroga zamiast na początku