Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Rework Nidalee oraz informacje o nowym championie


Na oficjalnym forum LoLa powrócił temat ewentualnych zmian Nidalee. Przypomnijmy jak Riot wcześniej motywował samą potrzebę przeprowadzenia jakichkolwiek zmian, po pierwsze wbrew założeniom postać ta bardzo często nie musi kompletnie używać swojej formy cougara (a przynajmniej nie musi jej używać w celach ofensywnych, gdyż trzeba przyznać, że forma ta jest używana do ucieczek). Po drugie postać ta nie musi podejmować zbyt dużego ryzyka by zabić przeciwnika (Riotowi nie przeszkadza duża liczba zabójstw jaką notują gracze Nidalee, a właśnie zbyt małe ryzyko, a co za tym idzie liczba śmierci). I wreszcie po trzecie jest ona zwyczajnie zbyt trudna do kontrolowania w formie cougara (nawet na pro scenie widuje się zaskakująco dużą liczbę błędów popełnianych przez Nidalee). Co więc Riot zdradza nam na temat samych zmian? Cóż, mimo wszystko nie powinniśmy oczekiwać zmian w mechanice Q formy ludzkiej (nowa wersja włóczni prawie na pewno będzie zyskiwać obrażenia w zależności od przebytego dystansu, identycznie jak robi to obecna wersja). Zmiany najprawdopodobniej nie będą również dotyczyć many czy cooldownu tej umiejętności (nawet jeśli zostałyby one podwyższone nie pomogłoby to przeciwnikom, gdy po jednym ciosie tracą oni 60% HP). Niestety nie wiele więcej zostaje nam zdradzone, jednak na koniec odpowiadając na pytania jeden z pracowników Riotu zdradza, że po zmianach Nidalee znów będzie mogła z powodzeniem być grana jako bruiser (a może nawet okazać się, że granie nią na tej roli będzie przyjemniejsze dla gracza).


Kilka miesięcy temu na oficjalnej stronie LoLa pojawiła się zapowiedź nowego bohatera zwanego Ao Shin (wraz z zapowiedzią zaznaczono, że może minąć naprawdę dużo czasu zanim postać ta zostanie faktycznie wydana). Niestety nie mamy dobrych informacji dla fanów tego bohatera. Okazuje się, że kilka pomysłów jakie Riot planował wykorzystać w przypadku właśnie Ao Shina nie wypaliło co niestety znacznie opóźnia jego premierę. Postać ta nadal jest w planach jednak nadal jesteśmy bardzo daleko od ewentualnej daty premiery.




W znacznie mniejszym stopniu poruszone zostały tematy Skarnera, Warwicka i Lissandry.
Pierwszy z tych bohaterów nie tak dawno otrzymał dość kontrowersyjny rework (wielu graczy, którzy przywykli do wcześniejszej wersji postaci twierdziło nawet, że zmiany te nie tylko nie pomagają Skarnerowi, a wręcz go osłabiają). W związku z tym Riot nadal planuje przeprowadzić kilka kolejnych zmian, które w założeniu mają pomóc temu bohaterowi. Obecnie planuje się dodanie kilku CC/narzędzi, które umożliwią mu “przyklejenie” się do rywala i bardzo prawdopodobny jest scenariusz gdzie zostaną one podane do publicznej wiadomości w następnym tygodniu.
Jeśli chodzi o Warwicka to jego rework jest ciągle powracającym tematem. Według najnowszych doniesień wilkołak będzie zmuszony poczekać na swój relaunch, aż Sion takowy otrzyma. Po raz kolejny ZenonTheStoic, poruszając temat nowych umiejętności Warwicka, oświadczył że postać ta zachowa swoje E (jednak dodana zostanie możliwość wyłączenia tej umiejętności).

Lodową wiedźmę mogą natomiast czekać pewne zmiany umiejętności pasywnej. Kilka wariantów jest obecnie testowanych przez Riot, jednak obecnie nie ustalono nawet czy zwycięski projekt zostałby dodany do obecnej pasywki, czy może raczej by ją zastąpił. Meddler zdecydował się podzielić z nami jednym z tych pomysłów, który zakłada wprowadzenie tarczy, którą można otrzymać po wystackowaniu (stacki otrzymywalibyśmy za używanie naszych CC i więcej otrzymywalibyśmy za użycie ich na przeciwnych bohaterach niż na minonach).


Rework Miss Fortune wprowadzony w ostatnim patchu wprowadził trochę zamieszenia jeśli chodzi o wybór drugiego celu podczas użycia jej Q. Z tego powodu ricklessabandon zdecydował się rzucić na tę kwestię trochę światła, oto więc w jakiej kolejności wybierany jest ten cel:
– Przeciwni bohaterowie z przynajmniej jednym stackiem Impure Shots w zasięgu 40 stopniowego stożka
– Miniony i potwory w zasięgu 20 stopniowego stożka
– Przeciwni bohaterowie w zasięgu 20 stopniowego stożka
– Miniony i potwory w zasięgu 40 stopniowego stożka
– Przeciwni bohaterowie w zasięgu 40 stopniowego stożka
– Przeciwnicy lub inne wrogie jednostki w zasięgu 110 stopniowego stożka

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.